Page 10 of 91 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 35 60 ... LastLast

Ek is nou sommer vir jou part demoer in !! die ding is onder WAARBORG !! hulle moet hom vervang , daar is geen manier wat hulle agterlosigheid aan jou kant kan bewys nie. En net so vir die rekord !! die housings het ek by die hordes gebreek , en is maklik die swakste plek op die bakkies. Ek het toe naderhand na die ouer cast iron diff gegaan en toe is al die moeilikheid op 'n einde.

Net bang dis nie wat fout was, en mens kan nie daar inkyk nie. en wat kan die klap geluid wees. Iemand gese dis n cv of, die hub wat nie heeltemal ''ingage'' nie.
    Geen mods nodig as dit by die diff kom behalwe die casing? ook die ''breather moet extend word'' ?

Talking

Quote Originally Posted by wernoz View Post
    Naand

Als lyk goed. Die pyp wat van die turbo af kom, loop die staal pyp tot by die intercooler en van af ook tot by die intake manifold. Of word daar ander pyp weer later gebruik.

Die snorkel wat op my bakkie is sal genoeg dien vir air intake, lugvloei.

dankie vir al die raad wat gepost was.
    Wernoz,
    Daai "geel Ding" op die diesel filter is n Filter Restriction Indicator. Dirk was heeltemal reg met sy afleiding. Hoe vuiler die filter raak hoe sterker word die vakuum wat veroorsaak word. Dit veroorsaak die rooi aanwyser om te styg wat die operateur dat waarsku om die filter te diens. Nog n plus punt van die stelsel is meer noukeurige versienings wat onnodige kostes bekamp. So n filter element kos R265 en vervangings tydperke is min of meer elke 30000 kms. Die lugfilter is n Donaldson Sikloniese eenheid en vloei 280 kubieke voet lug per minuut. Die inlaat en uitlaat openinge is 76 mm elk. Hoop dit help so n bietjie. Die fotos van die uitlaatpyp,turbo & uitlaatspruitstuk sal ek eers na die 7de se naweek op sit.Gaan eers n bietjie Sani Pas bykom!!!

Dankie vir die info foxey, ek vandag die pypie verandering gedoen. Moet se dat my bakkie rook baie minder. So is dit moontlik, en moet ook noem dat voel so bietjie "wakker" en trek beter op low Revs.
    Ek het op my bakkie die sac stage 2 convertion, die intercooler, free flow en snorkel. Maar die ford moet na oom Dirk toe dat hy weer kan lewe. Op die stadium, moet ek of nie, die 2mm washers by die turbo doen, en hoe doen mens dit ? Sal uitlos as nie nodig.

Thumbs up

Quote Originally Posted by Plaasdam View Post
    Ek volg nou al 'n tyd lank die thread en geniet dit vrek baie!! Ek het so net meer as 'n maand terug vir my 'n 2006 Ford 2.5 Supercab gekoop met 112000km op die klok. Ongelukkig het ek nog nie baie kans gehad om met hom te ry nie, die slag wat ek toe wel met hom ry toe gan staan en breek die ratkas. Hy is op die oomblik besig om herstel te word. Die vraag wat ek het is: Is dit moontlik vir die 5de rat om tande af te breek deur te stadig in daardie rat te ry? Ek kan ook nie glo dat dit van 980km se ry in die stad sal gebeur nie...?
    Hi guys...

This is not only the 2nd longest, but also the best thread on the forum and I'm especially enjoying Dirk's "rantings" :-)

I've been following it closely, especially since Sunday night, when my Drifter's 5th gear also "popped". As you can see by the photo, it looks very much the same as the previous photo of the same problem.

I was going up a slight incline, not towing anything, and in fact, haven't towed anything since I had the clutch replaced at 128,000km. I'm now on 152,000km and this happened. One of the first questions the mechanic asked me was whether I was towing at the time or not...strange, but obviously asked through experience.

A few people I have spoken to all say that they do not drive at low speeds, or tow, in 5th gear and not just in the Ranger/Drifters, but in all makes of vehicle.

This vehicle is also my 4th Ford (even though it's under a different badge) and I did not have any problems with any of the previous models (1x Courier, 1x Ranger XLT, 1xRanger D/C, all of which I used to tow an old 1986 caravan which I have since sold). This current one is a 2008 model and I am wondering if there was perhaps not a "bad batch" of these gearboxes, or if they changed the configuration from previous models?

I was also told by the mechanic that the bearing had collapsed which had caused the gear to follow. Have all these bearings been nylon-housing bearings, or is it just the recent models that are using these now? I would think that nylon would be very weak under these sort of operating stresses, especially if one is towing regularly.

Keep the feed coming guys...
    Attached Images Attached Images  
    I'd rather be fishing, camping or brewing beer...

You got a good point here !! I cannot say with any doubt at this stage that the failure on these gearboxes are maybe bearing related. Being in the Engineering game for 32 years I can only say one thing !! a bearing that works outside , never tamper with a seal !! but inside the gearbox with a seal on There is no difference between the 2RS ( two rubber seal ) or the ZZ ( metal seals ) bearings !! they are just for different applications. I will do some research on this , and find out from my contact in ford if there is any pattern on these gearbox failures.

This was a big debate on the LCCSA as well. The Hilux gbox also has failures. But the guys insist that when they pull the seals out, the gbox lasts.
    LC 78 Troopie 1HD-FTE
    Uniglide
    +27 zero eight 2 four 95 9252

Henri that is my point also !! you see it stands like this , or can I rather say I am making a statment !!! let's say the bearings arent to hot !! and to top that the lubrication in the sealed bearing is not to hot !! you are sitting with a potencial bearing waiting to fail any moment. Now my experience tells me !! bearing not to hot , but seals are out and you have control over what lubricant you feeding that bearing ,I can put my head on a block that that bearing will outlast the sealed one 10 fold.

In the LC box, the lubrication tracts are there, but they lead to a sealed bearing.

WHY? ? ?
    LC 78 Troopie 1HD-FTE
    Uniglide
    +27 zero eight 2 four 95 9252

John Deer lost millions about the same story !! at the end they removed the seals !! added a good lubricant and problem was solved.

I cannot remember where I read this the published info nearly 20 years ago that stated that the gearbox oil migrates through the seals without carrying wear particles into the bearings and the grease is slowly replaced by the oil in the transmission.
    Soon after I had my Nissan 1400 gearbox out to replace the extension housing bush and peeked inside to see what the rest looks like.
    To my horror it contained open bearings!
    On those boxes the bearings outlive the synchro's and selectors.
    I have also never found the oil to have migrated into a sealed bearing and washed out the grease which thus replaces it with gear oil.
    That is a case in point on rear axles, the sideshaft bearings remain lubricated by grease and not diff oil.
    I gather that this superstition can easily be believed, just as I did as a young guy.
    I recall this publication referred specifically to automotive boxes, and the rubber seal was the type specified.
    Which magazine or book it was I will never remember, but now I agree that it seems:Myth = Busted
    Duncan Craig
    2011 BT50 2.6i 4X4 SC
    2012 3.0 Furtuner 4X4 Auto

I do not want to open or argue an old thread . I agree with DVR it is ridiculous to seal a bearing in an lubricate environment and expect it to run on its own lube - grease. As I stated in a previous post why have one bearing sealed in a gearbox filled with other bearings running in same conditions. I know someone bring the bearing clearance as an argument. A roller ball bearing is on of the toughest bearings you can get. Toyota had a problem with its Hilux rear diff side shaft bearings. To my knowledge the wrong bearing was pick. They used shielded bearing instead of sealed bearings. Shielded bearings use metal shields and do nor keep out water and dirt as well as sealed bearings. That is the reason for the Hilux diff failures water do get into the bearing and ruin the grease. I Will take the seal out in a gearbox. I have seldom opened a gearbox with ruined main shaft bearings it is usually one of the other bearings or shaft surfaces that fail.
    Last edited by grips; 2012/06/23 at 07:26 AM.
    It is not what you buy its what you build.

Hi DVR

Ek wil net voor ek my vraag vra se dit is n GREAT thread hierdie en ek dink elke Ranger 2.5 eienaar moet dit lees....

Ek het deur die tread gelees, maar ek kon niks op my probleem kry nie. Dis nie so veel n probleem as wat dit n irritasie is nie. Ek het dit al op meer as een Ranger gevoel.

Sodra jy normaal weg trek in eerste, of as jy baie stadig weg trek en hom saggies in tweede sit en hom dan vlor is daar n gevoel soos wanneer die diff skuif of los is. Dit voel asof die diff n entjie skuif en dan voel jy dit nie weer totdat jy weer gestop het en weer moet weg trek. Maak dit sin wat ek se?

Het ja al hierdie probleem gahad?
    Iemand anders?

Ockert

Ek het al die shackle rubber geruil voor en agter, maar dit maak nie n verskil nie.
    Last edited by Okie; 2012/07/05 at 12:24 PM.

Okie !!! dit maak 100% sin , ek sit op hierdie oomblik met 'n bakkie wat presies die selfde doen. Ek het sommer dadelik gedink dit is sommer so erg as U-bolts wat los is op die diff , maar my fokus het vinnig geskyf na die clutch plaat of iets in daardie rigting. Wel ek haal gearbox uit die stadium , en sal laat weet wat ek vind.

Okie, ek sit met dieselfde ding op my bakkie. Ek dreig nou al weke lank om vir om Dirk te vra oor dit, so nous ek bly jy het. Ek't ook gehoop dis iets klein, maar nou dat oom Dirk ratkas en clutch se kant toe begin werk sidder ek

Ek voel dat die bakkie se clutch 'n ligte shudder ook het, my gearbox is +-5000km terug vervang en toe het die werkswinkel vir my gese die clutch lyk nog goed. Die clutch is 13000km terug vervang.

So oom Dirk daars nou 2 manne wat sit en asem ophou....Hoop maar dis nie te ernstig nie!

Oom Dirk/Plaasdam

Ek was bang dat die probleem in daardie rigting sou beweeg en dit maak al hoe meer sin hoe meer ek daaraan dink.

Bietjie agtergrond op die bakkie.
    Dit is n 2005 met 140,000km op. Hy was ongeluk beskadig toe ek hom gekry het, so ek is nie seker of die clutch al geruil is nie maar ek dink dit is sy oorspronklike een as ek hom so voel. Hy is bietjie harder as wat hy moet wees, shudder redelik en hy is baie laag.... so laag dat ek soms moet dood stil staan voor ek hom in 1ste rat kry.... so ja dit klink al klaar nie goed nie.
    Kyk ek weet die clutch se tyd het aangebreek dat hy geruil moet word so dit sal sommer twee vlieŽ wees met een klap as dit my “los diff gevoel” op los.

So dink oom dit is iets soos die rivets wat so gewear het dat die clutch half los is van die metaal gedeelte?

Kan nie wag om te hoor wat oom gekry het nie.

Okie / Plaasdam / Oom Dirk...

Ek het presies dieselfde met my 2008 Drifter, wat 150,000km op het, maar ek kan julle amper waarborg, dit is nie die clutch of ratkas nie.

My "nuwe" clutch is skaars 'n jaar oud, en ek moes onlangs die ratkas laat regmaak (5de rat het gebreek), maar ek het daardie snaakse gevoel gehad nog lank voor die.

Ek was vertel dat dit 'n probleem is met die diff, dat daar te veel "play" op die diff is, en al manier om dit reg te maak is om die diff te vervang.

Ek het ook al iets gehoor dat die diff 'n "shim" kort wat dit ook sal regmaak, maar ek weet nie van sulke goed nie.

Word julle manne se probleme ook vergesel met 'n harde "ting" geluid van agter af? Blykbaar is dit ook te doen met dieselfde probleem, en dit kom van die diff.

Ek het al gehoor dat die geluid effens versag word deur om dikker diff olie in te sit, maar ek dink dit kan dalk ander probleme veroorsaak.

Wat dink julle?

Default "Ting" Geluid

Ek het ook daai "ting" geluid gehad en is toe met die bakkie Propshaft Pro toe waar hulle al die universals vervang het en die propshaft ge-rebalance het en my "ting" is weg. R1700 well spend... Verder as dit het ek nie probleme met goed wat skuif of skud nie
    Tobie Malan

2007 MITSUBISHI TRITON 2.5 Di-D D/C 4X4 (For Him)
    2010 FORD FOCUS 2.0 Tdci Si 5Dr (For Her)

Quote Originally Posted by toobs View Post
    Ek het ook daai "ting" geluid gehad en is toe met die bakkie Propshaft Pro toe waar hulle al die universals vervang het en die propshaft ge-rebalance het en my "ting" is weg. R1700 well spend... Verder as dit het ek nie probleme met goed wat skuif of skud nie
    Toobs...ek het ook al die universals laat vervang, maar nie die propshaft laat balanseer nie.

Sal dier propshaft alleen so 'n geluid kan veroorsaak?

Sjo Steven

Ek het nie daai "ting" geluid nie.

My diff het wel bietjie play op, maar ek twyfel sterk of dit iets met die diff te doen het in my geval (ek kan verkeerd wees). Ek het al n Ranger gahad met 220,000km op met meer play as my huidige een en hy het nie daai "los diff" gevoel gehad nie.

Ek het nog niks aan die propshaft gedoen nie, maar hy het geen vibrasies op enige spoed nie. Sal bietjie die universals check....

Page 10 of 91 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 35 60 ... LastLast