Results 1 to 6 of 6

Default Bush lapa's "miskruier" tested

I will be collecting my Miskruier this Saturday morning. As I type this email, Jannie (owner of Bush Lapa) is busy adding the final touches. I cannot wait . I was fortunate to see my camping buddy’s Miskruier in action on our 2 week trip from Cape Town to Swaziland to Mozambique and then back trough Transkei and Eastern Cape – 5,200 km’s in total. We hit some bad roads, some with mostly pot holes with some spots of tar. I was driving at the back and at times that Miskruier was completely airborne . We had no incidents – besides the Prado towing the Miskruier getting stuck in thick sand in Moz (our own fault for not letting the tires down far enough). That and a jar of garlic that lost its lid in the grocery cupboard of the Miskruier. Eeeuw, that smell . Other than that, a very capable trailer perfect for quick 1 night stops – easy to pitch. Had quite a bit of rain in Moz – no leaking issues or dust penetration. We only pitched the L shape awning for the 4 day stint in Moz. It was easy to put up and folds away in the bag on the roof. The bag also contains all the poles as well. We did not take along the side panels for this trip.

The checkered plate floor was apparently rough on bare feet with the -7 degrees we experienced in Kimberley on our way to Moz – nothing a cheap Kimberley PEP Stores carpet could not solve. Even with cloud cover and camping under thick trees in Moz for 4 days, the 110W solar panel kept the batteries full with a 80L National Luna and lights running off it.

Almost lost my breakfast with this exercise

Moz ferry – picture taken before they loaded a lot more vehicles, boxes of live chickens, building material and many, many humans.

Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	Picture 184.jpg 
Views:	1969 
Size:	90.3 KB 
ID:	105146   Click image for larger version. 

Name:	Picture 218.jpg 
Views:	2160 
Size:	58.4 KB 
ID:	105147  
    Last edited by Kooskop; 2011/07/25 at 10:09 AM.
    Michael Louw (Kooskop) My naam is NIE Koos nie..
    Toyota FJ Cruiser
    Bush Lapa - 1st Miskruier B8, now B192
    BMW F800GS

When in doubt, paint it black

Default Miskruier

Congrats Kooskop,

I envy you. I went to the factory on a recent trip to CT as this is exactly what I was looking for a few years ago. Not finding anything, I then built my own and hoping to use it the first weekend in August.

The Miskruier in my opinion has the best workmanship of all trailers I have looked at. Nice to see someone still taking pride in their work.

Quote Originally Posted by jambo View Post
    Congrats Kooskop,

The Miskruier in my opinion has the best workmanship of all trailers I have looked at. Nice to see someone still taking pride in their work.
    Ek is maar vol nonsens so dis vir my belangrik. Ja kyk, Jannie mag maar.
    Toyota FJ Cruiser
    BMW F800GS

Smile

Ek het toe Saterdagoggend my nuwe Miskruier op Worcester gaan haal. Ek het Vrydagaand reeds al my kamp toerusting wat in my Commander was, op my garage vloer uitgepak. Ek was maar skepties oor of dit gaan inpas en het gedink ek moet dalk vir Jannie bel en s ek vat sommer 2 . Groot was my vebasing toe ek die naweek als kon inpas en steeds met heelwat plek sit in die kombuis laaie en die koskas dit na ek genoeg kos ingepak het vir die Augustus lang naweek. Daai koskas is GROOT. Daar sal beslis ook spaar plek wees in die kassies binne in die karavaan na al die klere en beddegoed (2 volwasses + 2 groot kinders) in is. My 90L National Luna twin pas perfek in die laai en Jannie het n nice checkered plate boks gebou wat agter die yskas inpas. Ek kon my rooster, 2 x tongs, blitz, jaffle pan, blaasbalk, gasstoof se windskerm, byl, groot snybord, pop-up vuilgoeddrom ens. maklik daar inpas en daar is nog plek.

Met die 2 weke trip wat ek al die pad agter een gery het, kon ek sien hy is baie stabiel. Ek het dit nou ook self ervaar. Die wat in die Kaap bly sal weet hoe die wind die naweek gewaai het . Selfs die rukwinde net buite die Du Toitskloof se tonnel het niks aan hom gedoen nie. Hy sleep soos n droom. Ek was verbaas om al die waens in Jannie se fabriek te sien in verskillende fases. Dinge gebeur nou vinnig daar en die wat daar is, is amal reeds verkoop. Een van die dae gaan ons om elke hoek en draai een sien.

As julle in die mark is vir n off-road karavaan met die gerief van 2 groot dubbel beddens wat sleep soos n wa en maklik opslaan, doen jouself n guns, gaan kyk eers na die Bush Lapa reeks op hulle website voor jy n besluit maak. Vergelyk veral die vakmanskap en prys met soortgelyke produkte op die mark. Die wat naby die see bly sal ook waardeer dat als van stainless steel en aluminum gebou is. Elke liewe boudjie is stainless steel behalwe die wielmoere . Nou moet die Augustus langnaweek vinnig kom....

O ja, die een ding wat in my Commander gepas het en nie in die Miskruier nie, is my kajak. Lyk my roof racks op die bakkie is my voorland. Sal met Jannie gesels, dalk is daai rak op die Miskruier waarop die sonpaneel is, sterk genoeg vir die kajak ook.
    Toyota FJ Cruiser
    BMW F800GS

Het jy dalk vir ons nog 'n paar fotos? Lyk baie nice!
    Toyota Fortuner 2.8 GD6 4x4 MT
    Bush Lapa Miskruier 586
    Youtube Channel: https://www.youtube.com/c/HenkBogaards4WheelingSA
    4x4 Competency - Unit Standard 254135

Die fotos op die Moz trip van my vriend se Miskruier was meestal fotos van plek tot plek en nie juis van waar hy opgeslaan is nie. Daar is egter nice fotos op Bush Lapa se website hier. Onder die Boskriek (3 bed) kan jy die hele L shape tent opgeslaan sien. Ek het nog nie een foto van my eie een geneem nie . Te besig om te speel .
    Toyota FJ Cruiser
    BMW F800GS