Nationwide Recall of Hill's & Vet's Choice dog food (Animals dying) - Page 2

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 21 to 26 of 26

Hi guys,

Lucky for me I took my dog off this food for some time now. I found that the food I give hime now makes him a lot happy and he is full of energy. He is 7 years old and still as active as he was when he was 6 months old.

I feed him Montigue Classic (spelling??). The food is not that expensive and according to a friend's dad that use to be a vet, it is the same qaulity as all the food that the vets sell but a third of the cost.

Cheers
    Werner
    Werner Goosen

'94 80 Series Toyota Land Cruiser
    '06 Toyota Corolla 1.8 GLS
    '97 Honda African Twin 750

I don't know.....I don't care.....I just don't

Wink

Used the Montego Classic as well, before switching to the Pedigree. My dog (Labrador) kept on throwing up the stuff but my mom's dog (Alsation) is quite happy with it and does not want to eat anything else. Die blerrie honde is meer lekker-bekkig as die kinders.

My honde eet ook whatever die vet se!!

Het 'n worshond met suikersiekte wat blind is en 2 keer per dag ingespuit moet word..... So sy dieet moet ook na gekyk word!!
    Jeep Wagoneer man!
    Series III Landy man!
    I eat Chillies for breakfast man!

Quote Originally Posted by Werner View Post
    Hi guys,

Lucky for me I took my dog off this food for some time now. I found that the food I give hime now makes him a lot happy and he is full of energy. He is 7 years old and still as active as he was when he was 6 months old.

I feed him Montigue Classic (spelling??). The food is not that expensive and according to a friend's dad that use to be a vet, it is the same qaulity as all the food that the vets sell but a third of the cost.

Cheers
    Werner
    ek voer twee rotte en twee jacks die selfde en hulle wil nie kyk na ander kos nie het voorheen Trusty gevoer toe ek 7 rotte gehad het
    2003 COLT RODEO 2.8TDI BRACKENFELL CAPE TOWN SOUTH AFRICA 1300 Tazz vir Liewe Heksie

Ok, Ek het nie die kos by ons familie vearts gekoop nie. Ek het hom toe gebel om te hoor wat hy voorstel. Het ges ek moet die honde net dophou en kyk as hulle begin om baie water te drink.
    Die ander vearts by wie ek die kos gekoop het, het my weer gebel om my te laat weet dat die rekening sal vir myself wees en as dit terug geclaim kan word, sal hulle my terug betaal.
    Die beste van als is, my honde eet nie Vet Choice nie maar superwoof. Ek moes kos koop toe ek terug kom van vakansie en dit is al wat beskikbaar was by die seker vearts.
    2012 Jeep Rubicon Call of Duty MW3
    Synergy 3" lift
    Metal Cloack Gamechanger Arms
    Fox 2.0
    Project4WD Bumpers
    DirtyLife Beadlocks
    37" Mickey Thompson MTZ P3

"Used the Montego Classic as well, before switching to the Pedigree. My dog (Labrador) kept on throwing up the stuff"

I know of someone who used to feed Montego Classic to their dog and his skin started itching and he started throwing up....the vet did some tests on the dog and said he is allergic to the ostrich in the food. 8)

Just shows you, you can't feed all dogs the same food!!

Cheers
    Werner
    Werner Goosen

'94 80 Series Toyota Land Cruiser
    '06 Toyota Corolla 1.8 GLS
    '97 Honda African Twin 750

I don't know.....I don't care.....I just don't

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2