Page 5 of 7 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 LastLast

Ek het 2 uitnodigings gekry en sal na die langnaweek plan sien.

Default VW Amarok

Quote Originally Posted by neliusve View Post
    Dag manne.
    Eks die ou in Witbank. Kom ons maak dit makliker vir almal. As jy twyfel oor Amarok se vermoe of wat ook al, bel my. Boek n testdrive. Offroad ook. Ek is van mening dat ek nie ons bakkie kan verkoop sonder dat julle ouens die ding gery en getoets het.
    Engel. check jou privaat mail. Ek het vir jou n briefie geskryf.(en uitnodiging)
    My sel nr: 082 300 3884
    Ek sit binnekort fotos van Amarok met ARB bar op die forum. Gaan kyk. Hy lyk baie beter in lewende lywe as die fotos wat ons tot dusver gesien het

Hi So 'n Bek moet Jem Kry.,,My Syncro raak lank in die tand en ek is besig om te kyk na iets anders .Sal jou kontak.

Quote Originally Posted by bfreesani View Post
    Herman, if I had known you were looking to do something like this, I would have given you a call last October. We were asked to take a Navara and 2x NP300 to Barberton for Nissan to partake in an event there.

We entered the Navara with just over 500Km (had under 100 on the clock when I took delivery in Fourways). Drove it with standard road tyres and took spectators and prospective buyers through each obstacle for the dealer in Barberton....

Also off topic... we live in Barberton and we were at the 4x4 day, unfortunately in a really unsuitable ancient 2.5l Diesel Pajero with AT gearbox and smooth tyres... I'm sure everyone was laughing at us... hehehe... what they don't know is that we used to do competitions in our Fiat Campagnola and often came in the first ten... but I was very impressed by the Navaras and Fortuners, they did very well!

Anyway, I would also want to take a vehicle for a good test drive before I buy it, it is after all a huge investment! I also think that dealers should arrange regular demo days so prospective buyers can test the vehicles and compare and ask questions.

Just my 2c worth...
    Chrissie B.
    (Mitsubishi Colt Club Cab 2.8tdi, ancient Diesel Pajero, Honda XRV750 Africa Twin, 3 semi-adults)

Default Terminologie

Quote Originally Posted by Engel View Post
    kry nognie reaksie nie. Dis is hulle so wise om my n mail te stuur en te vra of ek al een getoetsbestuur het. As ek n mall crawler soek dan gaan koop ek n kroozer. Ek stel nie belang hoe n voertuig op n teerpad ry nie! Ek het in 34 jaar se bestuur nognie n ongeluk gemaak nie, lisensie al 26 jaar en meer as n miljoen km gedoen.
    Dit is nou waarvan ek hou ! Nie suiwer Afrikaans nie maar mall crawler beskryf hom darem mooi!
    Hoe meer mense ek ontmoet hoe meer hou ek van die Kabeljoue in die Lagune

Default Selfish dealers (IMHO)

Gents, I have been in the motor industry for more than a decade, and I must be doing something right as I have customers who have been buying from me repeatedly for ten plus years. In the twelve odd years i have been in this business, I have done many "weekend test drives". I have only once in twelve years actually sold a vehicle through this. In most cases the vehicles came back with huge mileage, (the worst was 4800 km in six days), and usually a string of excuses as to why the most popular double cab on the market does not suite their needs. If you really want to test a vehicle, two days worth of AVIS rental is less costly than one installment on that particular vehicle.
    Surely anyone can understand the holding cost of an armada of demo vehicles and also the depreciation incurred on such vehicles. How many of you would be willing to swap cars with the dealer, ie, leave your precious 4x4 for the dealer staff to test while you drive their brand new vehicle? bearing in mind that dealer staff drive these demos after hours as part of their renumeration packages. Would you be happy to trust a complete stranger to go to a 4x4 track with your precious 4x4?
    Even the smallest mishap (minor paint damage) takes up to a week to repair, and this renders the vehicle out of action for that long.
    For this reason dealers will usually only do overnight or weekend demos to customers who are repeat customers and are well known to the dealer.

Sjoe this is certainly a subject that is debateble from both sides. The buyer wants to make sure the car he is buying will do what they say it can, and the seller dont want his demo model to go bundu bashing.

So for this the easiest way is to go and see what the car can do on training days. Dealers also partake in these days and you can surely ask whether you can join them and maybe drive their vehicle through an obsticle or two.

I for one if I had a dealership will not want to give out cars for people to go "test" even if known, once that car is out of sight who knows what is being done to it, trust doesnt matter.

Put yourself in the dealers shoes, a friend wants to go to Cape Vidal and asks you if he can borrow your Brand new 4x4 for the weekend, what will you say? I believe most will tell their friend, NO. So now you expect the dealers to do this, I think this is highly unfair.

Yes you can state, I'll take my business elsewhere but then you need to find yet another dealer. Most if not all dealers will say NO. It is tricky cause you really want to buy the vehicle but then it is business and in business no one are friends.

Tell us if you managed to get to test drive the car, and what you decide in buying.

Im not taking any side in matters here as I fully understand what both feel.

Default Amarok toetsrit

Net een vraag, hoekom Amarok. Stem saam bly by ordentlike 4x4 soos Pajero of Toyota...selfs Ford en Mazda is beter en met die regte kontate kan jy hulle voertuie ten volle toets. Was by die VW fabriek Autostadj in Wolvensburg Germany. Hulle draai die Amarok in watte toe en selfs dar kan jy nie die voertuig op die selfde hinderniss baan vat wat die Touareg en Tiguan gaan nie. Daar het ek gesien wat 'n gewone all wheel drive Tiguan kan doen, baie meer as die Amarok...noodloos om te se, sal dit nog steeds nie koop vir RSA nie. Die motors word ontwikkel vir ys en nat weer teer paaie en super skoon diesel. Die toets ritte in die Touareg en Tiguan was 9 Euros dan ry jy saam die instrukteur. 20 Euros dan kry jy 'n uur les en dan kan jy self op die hindernis baan ry! Toe hulle my aksent hoor vra hulle my 90 Euros...want redeneer hulle, RSA'ners laat die voertuie vassit in die los sand seksie en dan moet die recovery van jou kom uitsleep. Vat goeie raad en los die Amarok vereers uit...wag vir die 2de en 3de generasie en hou hom verkieslik op die teer! CAr of the year score? gaan lees maar op Google!

Default they will wake up when you ask them for a refund...

1st point... The dealers will have to change the way they market and sell cars. So if you buy a 4x4 and you find that it is not as capable as they claim then surely under the new consumer protection act you will be able to return the car for a full refund . It is the responsibility of the dealer to make sure that the vehicle you have just bought is suitable for the purpose that you need it and this would have to be demonstrated to you. I would imagine that they already have documents which you will have to sign that states that you have decided to buy the car on your own free will and that you have been made aware of all the ins and outs of the vehicle. ( i recently went to a cellphone shop to buy a cellphone cover and they wanted me to sign a document which states that I was advised on the product and I chose it out of my own free will and that it is not returnable. This was after I had asked the salesman which was the best cover available and he took me to the only one in stock and claimed its a good quality product. Speaking of cellphones I believe that Cell C now provides working cellphones in their shops for testing , so they are obviously trying to react to the CPA) and 2nd - surely the factories should be arranging test centres whereby vehicles are made available by the factory i.s.o the dealerships at popular city centres around the country. In Fact I think they will Have to do that to protect themselves .
    The dealer who claims that he has never sold a car by lending it out to prospective clients proves that he is probably selling a vehicle that would be difficult to sell if you knew what you were getting into. The days of insufficent info is over and anyone who hangs onto that ideal is going to be out of business soon.
    OK thats my 2c

@Sareldutoit, jou eerste bydrae op die form is een van die grootste hope snert wat ek nog gesien het!
    There is never a right time to do the wrong thing and never a wrong time to do the right thing!

Herman soek Amarok oor die volgende model loop met Nissan motor... Weet net nie wat gaan VW maak met Ratkas en clutch as self Nissan gesukkel het.
    David/Hillbilly - 1997 SFA Nissan Sani 2,7 TD - 5" lift on 33" tires - Dual Transfer with 4.1 gears

http://www.youtube.com/user/davidabcab

israeliet Guest

Manne, ek dink julle verskil nou terwyl julle eintlik dieselfde ding praat. Enige 4x4 handelaar wat sy sout werd is en nie bang is sy voertuig maak sy naam gat nie, behoort of n 4x4 baan te he, of die naaste 4x4 baan geafilieerd te he sodat enige klient n 4x4 eers kan gaan toets voor hy koop. Daar is tans baie 4x4 wat nie eers die naam 4x4 werd is nie, ongeag die motorskrywers se "ingeligte" toetse wat hulle doen op n grondpaaitjie langs die N1. Die enigetse uitsondering natuurlik is n defender, want jy weet vooraf die kar kan 4x4 ry en hoef nie getoets te word nie (todat hulle kom bodder met veranderings)

"1st point... The dealers will have to change the way they market and sell cars. So if you buy a 4x4 and you find that it is not as capable as they claim then surely under the new consumer protection act you will be able to return the car for a full refund . It is the responsibility of the dealer to make sure that the vehicle you have just bought is suitable for the purpose that you need it and this would have to be demonstrated to you. " The mark of a successful sales consultant is that he/she does a proper needs analysis. So as a professional service provider, I welcome the CPA with open arms. There seems to be a misconception that CPA is a new stick for the consumer to beat the retailer with. Please go and study the CPA and see what the aim, purpose and mission of this act is guys, it has been put in place to protect all, consumer, seller and even manufacturer. CPA does not equate to a "get out of jail free ticket", it rather creates a "stay out of jail market"

Well said.. The CPA in this context is not about 'choice', it's about misrepresentation.

Chris, dis nou presies my punt. Isuzu het my n rukkie terug vertel hoe hulle voertuig die enigste op die mark is wat sekere goed kan doen. snert .

Nou koop ek n amarok en ewe skielik is dit die eerste voertuig wat nie die nursery track kan ry nie, die ding skraap en kan nie 1t teen 45 deg sleep soos voorgegee word nie. Dankie almal, gee my geld terug. Dit is hoekom ek na n triton, hilux, ford ens kan kyk want ek weet hulle kan dit doen. Eks n groot vw fan en wil weet of die voertuig sy job kan doen en of ek ook eers R50 000 se body, suspension en bande moet doen.
    Training: 4x4, bush mechanics, recovery, defensive, 4x4 trucks
    Supply and manufacture: Recovery gear, Custom 4x4 installations and manufacturing, 4x4 equipment
    Angel Construction
    Turnkey Construction solutions [Indoor shooting ranges, safe rooms, shops and shopfitting, Rainwater harvesting, Solar]
    IP CCTV, electric Fencing, Automation, Gates, Stainless steel Fabrication
    You name it, we can probably build or manufacture it.
    COMBAT19: Large scale fogging and decontamination
    [email protected]
    +27824453301

Ek dink die mees skrikwekkende ding hier is dat dit blyk dat baie van julle toelaat dat 'n verkoopsman julle aan die neus rondlei. Ek meen jy baseer jou besluit om R400k - R500k uit te haal op 'n voertuig op hoe goed die verkoopsman is? Really? Komaan, probeer jy nou die swak verkoopsman "spite" deur nou nie die voertuig te koop nie en iets anders te koop? Praat van jouself in die voet skiet.

In my opinie, as jy 'n voertuig koop omdat die verkoopsman goed was en jou beindruk het en jou 'n beter toetsrit aangebied het as 'n ander verkoopsman, is jy stupid. En dan natuurlik as jy nie 'n voertuig koop op grond daarvan dat die verkoopsman useless is en jou koopervaring nie lekker was nie, is jy ook stupid.

Jy koop 'n duur voertuig wat jy vir die volgende 4-10 jaar gaan ry, en nou wil jy 'n verkoopsman of dealership of brand spite. Baie slim.

dis juis die ding, ek gaan nie R10 000 n maand uithaal as ek nie weet wat die voertuig kan doen nie! Juis daarom trust ek nie n verkoopsman nie want 99% ken gladnie hul eie produk nie. Dis maar net ek wat weet of die produk die job kan doen.

ek gaan ook nie iemand se gat lek om my geld te vat nie!
    Supply and manufacture: Recovery gear, Custom 4x4 installations and manufacturing, 4x4 equipment
    Angel Construction
    Turnkey Construction solutions [Indoor shooting ranges, safe rooms, shops and shopfitting, Rainwater harvesting, Solar]
    [email protected]
    +27824453301

Neliusve, ek haal my hoed af vir jou dat jy op die forum kom post het. As ek nou in die mark was vir 'n Amarok het ek jou gekontak.
    Toyota Fortuner 2.8 GD6 4x4 MT
    Bush Lapa Miskruier 586
    Youtube Channel: https://www.youtube.com/c/HenkBogaards4WheelingSA
    4x4 Competency - Unit Standard 254135

Engel, gelukkig het jy nou hopelik reggekom met 'n Amarok om te toets? Ek is bly jy het dieselfde vrae as ek, so ek hoop jy kan hom gou toets en vir ons terugvoer gee asb. Stem saam met jou, mens wil weet wat 'n voertuig kan doen voor jy dit koop. Jy wil nie soveel geld uitgee en dan kan jy nie doen met die voertuig wat jy daarmee beplan het nie.
    Bush Lapa Miskruier 586

Quote Originally Posted by Bogaards View Post
    Neliusve, ek haal my hoed af vir jou dat jy op die forum kom post het. As ek nou in die mark was vir 'n Amarok het ek jou gekontak.
    Die man het die moeite gedoen om my te skakel laas vrydag op die vakansie dag en my uit te nooi vir n toetsrit. Offroad. Eugene van Autohaus in lenchen ave het my ook laas week gekontak en is besig om n voertuig te reel vir my op my training baan. Dis nog paas naweek en sal volgende week plan sien.

Ek sal by geen ander handelaar as die 2 genoem koop nie en ek sal enige voorneemde koper na hule toe stuur. Die man in witbank gebruik sy eie voertuig vir die toetsritte sover ek weet!
    Angel Construction
    [email protected]
    +27824453301

Dankie vir die terugvoer Engel, nou weet ons ook waar ons kan gaan koop sou ons wou... Hou ons op hoogte oor die toetsritte.

As ek so na ander reports hier kyk lyk dit my mens kan dalk net 'n groter stel bande oorweeg?
    Bush Lapa Miskruier 586

Page 5 of 7 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 LastLast