Towing a 4x4 Trailer

Results 1 to 8 of 8

Default Towing a 4x4 Trailer

Firstly let me say I dont have a 4x4. I'f I want to play in the sand I'll go to Margate or (troosprys) play in my kid's sandpit. HE HE

I'm thinking of buying a trailer with trailer top tent to make camping a bit easier. Dont want to do the whole heavy caravan thing. It seems to me my only option is 'n 4x4 trailer, cause most of the TTT's needs to be on trailer thats 1.5m from the ground.

I must say after looking at a few trailers and looking for advice the best advice I found was reading 4x4 community's old forums. Thats why I joined, without a 4x4.

So seeing that I dont play on sand or rocks I would like to know if any of the experts can give me some advice. Will it be a problem to tow 'n 4x4 trailer with a normal car?

It's a VW caddy 1.9 tdi so I dont think the weight will be a problem, The caddy has suspension like a bakkie at the back. I just dont know if a normal car's towbar is lower(to the ground) than that of a 4x4 and if so will it be a problem if you tow a 4x4 trailer. Is the 4x4 trailer's coupler(I think thats what you call that thing that goes on the towbar) higher that a normal luggage trailer?

Kampkoos jy kan n "dropplate"sommer as n "liftplate"gebruik as jou koppeling te laag is en jou caddy sal hom sommer lekker sleep.
    Elize

en ry saam met SarelF in
    VW AMAROK MET BLINKGATCAMPER:
    My Platkar:- Peugeot 208

Kyk gerus by www.blinkgatproducts.com
    Vir enige aluminium produkte,canopy's, campers kontak gerus
    Sarel 0828209413

KampKoos.

Die gewig bly maar altyd 'n issue. Dis nie 'n probleem om hom te sleep nie, die probleem kom in om hom te stop. ALbertG het 'n Echo 3 sonder remme, en sleep dit met 'n Fortuner. Hy is sterk besig om remme te beplan, want die sleepwa stoot die kar rond as hy hard moet rem.

As die sleepwa se BVM (Bruto Voertuig massa) laer is as 750 kg, mag jy hom sleep sonder remme, maar dan moet jou sleepvoertuig se Tarra (lee massa van die sleep voertuig - kyk op jou belasting skyfie) dubbel die GVM van die sleepwa wees. Dus vir 'n 750kg sleepwa, moet jy 'n 1500kg sleep voertuig he.

Andersins, met remme mag die GVM van die sleepwa net nie die Tarra van die sleep voertuig oorskry nie.

Jou sleepwa kan "nose down" loop, dit moet net nie "nose up" loop nie.

Kyk dus wat is die Tarra van die Caddy - dit sal jou 'n aanduiding gee van die massa van die sleepwa wat jy mag sleep.
    Overkill - isn't!

Hi Kosie

As you have probably noticed by reading through the forum archives the 4x 4 bunch is really an ingenuity rich bunch if you can get us out of the sand and away from our castles. In designing our trailers we just knew that there will be some serious guys that do not play in the sand that might be interested in using our toys so we made the trailer so that the tow hitch will fit a lower car just as well as hooking on to a bus. One size fits all.
    On our 4 X 4 monsters we usually have rather big wheels so as not to get stuck too often when playing in the sand or worse mud (it is only fun when we want to get stuck) This might be a bit of an issue as we use the same wheels on the trailer and this would result in the one that is hitched on to a "plat kar" to have an excessive nose down attitude, better than a nose high attitude for towing but transmitting more weight on to the tow bar.
    Speaking of weight, our vehicles average more than 1.5 ton so we do not have big problems as far as weight is concerned but with a caddy at about 900kg there might be some legal dilema in case of a road block.
    Henk
    Adventure is out there go find it

Fitment and trailer service. Agent for SnoMaster & Tentco
    Follow us on Facebook

Dankie vir raad. Die tarra is 1391. Ek beplan om net plain campmaster wildernes of venter bushbaby te koop(+/- 350kg)Sonder laaie en goed in, want dit lyk of dit net pak plek wegvat. Ek gaan kamp so gaan nie baie opslaan en afslaan. Die volledige Howlingmoon trailer top tent klink vir my na beste opsie as ek so na julle forums kyk. Dit weeg +/- 120kg. Stoele tafeltjies ens kan seker nie so baie weeg nie. Sal vrieskas, LCD tv en skoonma seker in die boot laai. So ek dink nie ek gaan oor die 600kg gaan nie, anders kanek maar net so wel klein karavaan koop en heeldag moan soos my Pa oor die sleep. Gaan seker ook nooit kamp waar daar nie elektrisiteit en water is nie, so batterye en watertanks sal ook seker nie nodig wees nie.

Witklipbank dankie vir raad. Ek het ongelukkig een van daai removable joppies vir 'n towbar so hy bly net waar hy is, Kan ongelukkig nie aan hom skuif nie. Behalwe as ek hom hoer maak en aan die bumper vas poprivet. HEHE.

jy moet geduldig wees daar is ander trailers op die mark wat ook die roof top tent aksie het maar vir platkarre gebou is die beste is om maar rond te shop 'n platkar en 'n 4x4 trailer gaan dalk kopseer gee ons het 'n ou in Bloem wat trailers op bestelling bou SAB goedgekeer en elke ding die lekker is hy bou hom soos jy hom wil he, ek het een wat dieselfde as die eco3 is maar hy het nou al so verander dit is nader aan die eco5 dit hang af van hoeveel jy wil betaal

KampKoos ek is ook nog nuut in die 4x4 storie.

Tog kan ek s dat daai laaie in die treiler HANDIG is !!. Jy moet in elk geval als vaspak sodat daar nie probleme is met goed wat rond rol nie - nou raak dit elke keer n uitpakkery om iet uit te kry. Met daai laaie is als presies waar jy dit wil h.

Ek gaan juis nou so laai stelsel in my bakkie sit - aangepas vir ons situasie.

PS - kyk ernstig na n trailer met remme. So n gelaaide trailer "druk" jou lelik op grond paaie ......

Ek het ook altyd gedink dat geen remme op die wa nie 'n probleem sal wees nie...
    Maar... omdat daar so baie laaiplek in die waens is, gebruik 'n mens dit.

Voordat jy sien, is jy ver oor jou 750kg gelaai, dan soek jy daai remme!

Sterkte met die wa-soekery... maar OPPAS!

As jy te lank en lekker op hierdie forum kuier, staan daai 4x4 een van die dae in die motorhuis!:-)
    Albert Gravett
    Isuzu KB6 3.0 D-Teq D/C 4x4 Auto
    ORRA Call Sign B66