Newsletter from Alan Goodway, 4x4 Offroad Adventure Club (Gauteng)
I'm sure a lot of members receive this, but there may also be lots not receiving it.

Hi all;

Here are some opportunities to be noted and definitely NOT TO BE MISSED, that's why this mid month reminder!!! So read and participate or read and delete:

1.ECHO 4x4 EXPO - Saturday 21 October 2006
Ons het van 9:00am tot 16:00pm 'n ope dag waarin ons die nuwe Chobe 2 wat soveel aandag verdien het op die Getaway Skou, en ons die prys "THE INNOVATOR AWARD" laat verdien het, weer te sien gaan wees. Also over 50 vendors on display, food, beer tent and much more!!!!!!

Kieno van Jakaranda Fm gaan ons deur die dag vermaak en Willie en die wenspan gaan die kinders besig hou. Dit is waarlik 'n skou vir die hele gesin. Daar gaan so baie wees om te doen en dan praat ek nie van al die kos wat beskikbaar gaan wees nie. Iemand wat nie die skou bywoon nie gaan baie mis.

Die aand sluit ons af met 'n Dozi Show, die kaartjies is beskikbaar by my so die mense kan gerus skakel ek het beperkte plek, ons kan slegs 300 mense akkommodeer. "Corporate besprekings" welkom!

Ek kan geskakel word by: 012-345-3333 - Echo 4x4 Accessories & Fitment Centre, Nelmapius Avenue, off the R21, Centurion / Irene area.
Sandy @ Echo.

2. Last GPS Course of 2006
The last GPS Training Course for 2006 will be held on 18/19 November 2006. Enquire for a special deal by emailing [email protected]

3. LION WEEKEND - Visit a LION breeding farm and have an awesome experience - open to the public. Fully catered.
Send an email to [email protected] with LION in the content field. Dates are 17, 18 & 19 November 2006, and at a total cost of R400 per adult for the weekend. No 4x4 needed. Camping only. 1 meal Friday nite, 2 on Saturday, 1 on Sunday included. Swimming pool.

4. December Serengeti Trip with Alex Smit -SPACES LEFT AT OLD EXCHANGE RATE!!!!
9 DEC 2006 TOT 10 JAN 2007
(1) die hoeveelheid belangstelling, 5-6 Gesinne
(2) die pryse wat nog geld vir 2006 ongeag Dollar prys (Was R6.50 nou R7.80)
(3) die skool vakansie vir Des/Jan, wat lank genoeg is
(4) die beweging van die diere suid na Nogorongoro Krater ens

Ons het na deeglike oorweging besluit om die toer te reλl vir ons gaste daarom stuur ek die epos vir almal wat moontlik mag belangstel in Desember se toer. Kontak my asb dringend sou jy belangstel sodat ek die breλ plan vir jou kan epos
[email protected] of [email protected]

5. Land of the Legends - Soutpansberg / AN EXTRAORDINARY WEEKEND ADVENTURE
Pamper body and soul with a brief, 2½ day weekend (½ a days leave) escape from the insanity of the working week and join us in exploring the magnificent Soutpansberg region with its breathtaking mountain views and cool, soothing forests, both plantation and indigenous. We visit the legendary Lake Funduzi where, up until as recently as the 1980s, young maidens were sacrificed to the water gods. A forest picnic spot, serenaded by the murmur of crystal clear waterfalls, awaits the intrepid travelers as they break for a well deserved lunch. Explore the Venda Lake District and see the ancient, giant cycads atop the Soutpansberg at the aptly named Buzzards Retreat (± 5400 feet above sea level).
Trip Details
Total Trip Distance from Midrand and back 1100 km – 2½ days.
• Day 1 – 400km
• Day 2 – 200km
• Day 3 – 500km
2006 Tour Dates
• 27th – 29th October 2006
• 24th – 26th November 2006
Bookings and Enquiries
Koos Moorcroft +27 82 579 2796
Central Reservations Telephone +27 12 653 6725
Facsimile +27 12 653 6725
E-mail [email protected]
Postal Address PO Box 52758
Wierda Park
0149
South Africa

NOTE: Contact Koos for a full colour brochure on the above.

Alan Goodway (GP 1796)
Registered DEAT Tourist Guide - National
Professional 4x4 Trail & Overland Guide
Owner - 4x4 Offroad Adventure Club (Gauteng)
Committee Member - Association of All Wheel Drive Clubs SA
Member Club - Association of All Wheel Drive Clubs SA