I have never needed a South African license to fish in Namibia, only the Namibian one.
|
Can somebody pse explain.
I have fished on numerous occasions in Namibia and for that you need to get a Recreational fishing permit in South Africa to fish in Namibia, you need to get a import permit to bring the fish home you caught and then you must buy another fishing permit in Namibia.
Why do I need to get two fishing permits for Namibia? I can understand that I must get one in Namibia of which the funding goes towards the Coastal Management system, but why must I buy one as well in South Africa for Namibia?
I have never needed a South African license to fish in Namibia, only the Namibian one.
Got this information from the www.capetownfishing.co.za forum, if you want to bring back the fish you caught in Namibia, then you must buy the import license from Marine and Coastal Management (R135), if you only want to catch fish in Namibia and not bring it back you only need to get a Namibian fishing license for the duration of your stay (R40 for a month).
Johan
Die permit wat jy hier kry is n invoer permit.Dit vat so 2 weke om te kry en geldig vir drie maande
Die visvang lisensie koop jy in namibia,ons het in henties gekoop.(R14 per maand)
Ons is deur al die grensposte met vis sonder dat daar vir n invoer permit gevra is.
Last edited by Jaco van Zyl; 2010/01/25 at 09:53 AM.
Ek het sopas die nuwe permit pryse uit Pretoria onvang:
Applikasie fooi - R240
Permit koste - R265
Totale permit koste per hengelaar - R505
Die namibiese sak totale is van toepassing op die hoeveelheid vis wat deur 'n individu ingebring mag word.
My redenasie dat dit elk geval ons eie vis is wat ek daar gaan vang en terugbring het nie gehelp nie.
In kort dus - 'n addisionele R1010 vir my vakansie. Weereens 'n addisionele manier waarop ons regering ons hardwerkende manne beroof!
Om te mag visvang (en hulle 'check' mens op) moet jy 'n visvangpermit koop by een van die volgende ses plekke : Ludritzbaai, Walvisbaai,Hentiesbaai, Terracebaai, Windhoekof Swakopmund( van 8 tot 5 elke dag) @ $14 p.p.(vir maand geldig).
As jy vis wil terugbring moet na RSA moet jy 'n invoerpermit @ R505.00 in RSA (Kaapstad) uitneem voor jy gaan. Deesdae is die invoerpermit vir een jaar geldig en reik hulle dit dadelik uit as jy betaal. Die vis invoerpermit spesifiseer geen hoeveelhede nie ... en niemand kan my se nie.
LW. jy mag net 3 keer die daaglikse saklimiet vervoer in Namibia ... dus werk ons op 3 X namibiese daaglikse limiet by die grens.
Ek tel Swambo die komende Vrydagaand by Hosea Kotako op (ek ry deur van Bots af). Saterdagoggend mot ons eers 'n paar aankope doen in WHK voor ons die pad 10h00 vat Cape Cross toe. Ek's bietjie in die pekel met die tyd-storie - kan nie aan die WHK kant afknip nie, en kan ook nie te laat in Henties arriveer nie.
- Waar kan mens visvang lisensies koop in Henties / Windhoek?
- Wat is die kantoor-ure?
- Kan iemand namens my koop as ek 'n kopie van my passpoort vir die koper email?
Sal advies waardeer.
2017 L/C Series 200 4.5L VX TD
Stuur vir my jou goed en ek sal jou 'n Namibiese permit gaan kry (johans at iway dot na)
Ek ry eers Saterdagoggend noorde toe, so sal dit by jou kan kry
Groete
Johan 8)
Last edited by J Snyman; 2016/03/15 at 05:12 PM.
2011 Daihatsu Terios 4x4
2018 Isuzu KB300 Double Cab 4x4 Auto
Bitter baie dankie Johan - ek sal jou more email. Maar ek belowe jou plegtig dat julle visse redelik veilig is, en hul kanse op oorleweing bykans 100% is...ek's maar 'n dam duiker as dit by visvang kom - op die stadium is dit onduidelik wie die grootste gaan skrk as 'n ou vissie eventually die moed bymekaar skraap om aan my hoek te byt.
2017 L/C Series 200 4.5L VX TD
Bookmarks