2001 Hardbody D/C 4x4 geen diff lock

Results 1 to 2 of 2

Default 2001 Hardbody D/C 4x4 geen diff lock

Ek het laasweek 'n goeie winskoop opgetel, SE model, spotless, bakkie het maar 52000km op vir R82000. Die vorige eienaar het net getoer met die bakkie en is nog standaard met sy stewige nudgebar en running boards.

Die 3.0 V6 is nogal dors. Ek wil 'n freeflow opsit en het met Koos Swanepoel Developments gepraat, hulle se ek kyk na 1 tot 1.5 km/l by as ek 'n chip insit. Kan iemand miskien vir my 'n idee gee of dit akkuraat is? Wie kan ek bel oor 'n long range fuel tank, wil einde van die jaar Namibie toe gaan en kort 'n boietjie meer range.

Ek wil ook weet wat dit min of meer vir my gaan kos om 'n difflock in te sit, as iemand my miskien kan verwys na die regte plek om mee te gesels sal dit gaaf wees.

Op 'n ander punt. 'n Vriend van my versprei goed met die naam Navtech (nie seker van die spelling nie). R250 vir 'n liter en jy gooi blykbaar 4ml per liter brandstof by. Hy het hier so vinnig verduidelik wat dit doen maar ek het noe eintlik geluister nie. Hy se hy kry oor 'n 100km op 'n tenk by op sy 1998 Isuzu 2.8 TD D/C. Die goed is ook vir petrol voertuie. Het dit vinnig ge-google maar kry niks nie. Het iemand al daarvan gehoor of dit gebruik? Soek graag julle inset op so 'n produk.

Dankie

Hi Dumbluck,

Jis nou daai is die winskoop van die jaar!

Too bad jy's in die Kaap, anders kon jy met Herman(a.k.a Engel) gepraat het oor kit vir jou Hardbody.

Wat jy wel kan doen is, kom loer in by www.nissan4x4.co.za, dan PM jy ons Webmaster Andre De Goede (a.k.a TheSani), hy sal jou kan uithelp, asook Ian (a.k.a Offroad Addict), hulle sal jou in die regte rigting kan stuur met jou lorrie.

Oor daai Navtech goed... Het nie 'n idea, so ek kan ongelukkig niks daaroor noem of raad gee.

Maar geluk en kom loer in by ons op die Nissan Forum.

Groetnis

Nico
    Nico James Nell a.k.a Pilot Of Note
    2000 Hardbody 3,0i V6 D/C SE a.k.a CASPER
    Winch Plate Nudge Bar
    Hella 500 Spots
    5mm Bashplate
    Camil Coilover Shocks (Front & Rear)
    Replacement Rear Bumper

Lid van die Nissan 4x4 Owners Klub