Page 2 of 5 FirstFirst 1 2 3 4 5 LastLast

Default Re: Fuel Consumption of Mahindra Karoo Expedition Bakkies?

Hanlo.

My Dawn het nou ongeveer 8,500km op.
    Ek is so by 9.3km/l op die oomblik.
    Dit is nou as ek die syfers self uitwerk by die pomp.
    Soos jy seker al gesien het, die 'AVG Fuel Consumption' en 'Range' van die rekenaar op die Expedition Bakkies kan jy glad nie vertrou nie..Glo dit is oor die groter off-road bande ens.

Groete

2. The Following User Says Thank You to Delmur For This Useful Post:

Quote Originally Posted by Delmur View Post
    Hanlo.

My Dawn het nou ongeveer 8,500km op.
    Ek is so by 9.3km/l op die oomblik.
    Dit is nou as ek die syfers self uitwerk by die pomp.
    Soos jy seker al gesien het, die 'AVG Fuel Consumption' en 'Range' van die rekenaar op die Expedition Bakkies kan jy glad nie vertrou nie..Glo dit is oor die groter off-road bande ens.

Groete
    Yes meet hom ook op die pomp, die rekenaar is maar useless.

Myne wel nou eers 2800km op die klok so behoort beitjie te verbeter met tyd.
    2023 Mahindra Pickup S11 - Dawn edition
    1983 Suzuki SJ410
    EX-2010 Mahindra Scorpio Automatic 4x4 - Rolled it
    Platkar: 2012 Peugeot RCZ - Sold

Die ander ding wat glad nie werk nie is die buite temperatuur meter...Oftewel, myne nie.

Die ander ding wat glad nie werk nie is die buite temperatuur meter...Oftewel, myne nie.
    Myne is soms 100% akkuraat en soms sommer 10 grade uit.
    1983 Suzuki SJ410

Wat ek agtergekom het rakende die temperatuurmeter...

Indien die kar aangeskakel word, gee dit bv 'n temepratuur van 10 grade. Hierdie 10 grade sal glad nie verander tot en met die kar afgeskakel word nie. So al ry ek 100km, sal die temperatuur nooit verander nie.

Indien ek die kar weer aanskakel, sal dit dalk nou lees 14 grade, maar ook nooit weer verander voordat dit afgeskakel en weer aangeskakel word nie.

Dit is sleg.

Wat ek agtergekom het rakende die temperatuurmeter...

Indien die kar aangeskakel word, gee dit bv 'n temepratuur van 10 grade. Hierdie 10 grade sal glad nie verander tot en met die kar afgeskakel word nie. So al ry ek 100km, sal die temperatuur nooit verander nie.

Indien ek die kar weer aanskakel, sal dit dalk nou lees 14 grade, maar ook nooit weer verander voordat dit afgeskakel en weer aangeskakel word nie.

Dit is sleg.
    Myne sal soms verander terwyl ek ry maar meeste van die tyd doen hy wat jy hier beskryf, maar op die einde van die dag kyk ek meeste van die tyd op my foon wat die weer en temperatuur is want ek vertrou geen voertuig se buite tempratuur gauge nie.
    1983 Suzuki SJ410

Ek het die S11 Karoo gekoop (07/2022) en dit by Mahindra laat aanpas met die Farmers kit (sonder die tralies) asook die Dusk suspension kit.

Ek het onlangs groter bande opgesit soortgelyk in grootte aan die Dusk, maar net nouer (235/85R16 i.p.v. 265/75R16). Die bande het 'n 4% verskil in spoed/revolusies gemaak.

Ek het voorheen so 8.5 - 9.5 km/l verbruik gekry (gemeet by die petrol pomp) teen 130 km/h op die klok; nou lyk dit soos 8.0 - 9.0 km/l maar ek moet nog eers 'n paar tenks uitry om werklik te kan sÍ.

Die OEM bande (245/75R16) was hopeloos op 'n nat pad en die bakkie het baie gegly veral om draaie, terwyl die nuwe Goodyear Wrangler All-terrain (Kevlar) egter baie goed presteer enige plek maar ook op 'n nat pad.
    Last edited by hansie.odendaal; 2023/12/09 at 07:21 AM.

Johannes (Hansie) Odendaal

2022 Mahindra S11 Karoo
    Farmers kit, Suspension kit, 235/85R16 Goodyear Wrangler All-terrain (Kevlar)

9. The Following User Says Thank You to hansie.odendaal For This Useful Post:

To be quite honest, coming from 470nm torque I was prepared for a lot less on the 320nm..

But I was really impressed and surprised with the performance, power and nippiness of the Mahindra.
    It is really quick off the mark and I doubt whether my 470nm vehicle will keep up to at least 80km/h.
    I don't know whether it has something to do with the great Aisin gearbox that is paired to the Mahindra engine, but somewhere a sweet spot between the engine and gearbox was created.

I don't know what the standard Mahindra Karoo drives like without the added weight, but with the same engine and gearbox I guess it will be a beast with ample of power.

I do tow my caravan with the Mahindra as well, however on long, steep.inclines and mountain passes it definitely loses a bit of steam when the caravan is being towed. Sometimes I manually gear back to 4th or even 3rd gear to counter it. But otherwise than that I love the vehicle.

It tows solid and sturdy. If you are used to drive at 90-100km/h on long, steep uphills, you are not going to do it with this vehicle...more like 70-80km/h.

If you are not towing a caravan, then you would have ample power and performance.

Best it to go and test drive a Mahindra Karoo and share your thoughts with us.
    I went to the local Mahindra dealer om Friday to have a look at the new Karoo Dew model. The bakkie looks solid and i like the fact that it's taller then me. The only critic i have is that the centre console looks plain, the window rubbers doesn't look trimmed and the sales guy said he was not allowed to give it to me for a test drive. I would really like to know how it drives and especially the power delivery for the 320Nm with the 6s auto. Other than that i'm sold. I would like to see the Storm in person though.
    2024 Mahindra MHawk S11 Dew 4x4
    2015 Jurgens Xcape (up FOR SALE)

Maybe off the topic but i went for a test drive in a new Dew just now and was pleasantly surprised with the drive. It was less noisy than i thought and did have power although a bit slow through the gears (did not speed at all).

It's definitely a solid bakkie and, although firm on the road, i did not get any suspension noise on a bad road which i'm very happy with.

There is a few things i can live with or change if needed like the tailgate that does not lock and the bad sound quality from the radio. There are however two things that might be an issue, one more than the other. One is the wipers that only have a low and high speed setting with no delayed wipe. The other is the awkward steering wheel position/seat position. It feels like i need to reach to far for the steering wheel and i'm scared it will cause driving fatigue on long roads. Is this the case?

Anything else i need to be aware of which i could not pick up in a 30min drive?

Quote Originally Posted by 1965Landy View Post
    Maybe off the topic but i went for a test drive in a new Dew just now and was pleasantly surprised with the drive. It was less noisy than i thought and did have power although a bit slow through the gears (did not speed at all).

It's definitely a solid bakkie and, although firm on the road, i did not get any suspension noise on a bad road which i'm very happy with.

There is a few things i can live with or change if needed like the tailgate that does not lock and the bad sound quality from the radio. There are however two things that might be an issue, one more than the other. One is the wipers that only have a low and high speed setting with no delayed wipe. The other is the awkward steering wheel position/seat position. It feels like i need to reach to far for the steering wheel and i'm scared it will cause driving fatigue on long roads. Is this the case?

The bakkie comes with an auto wiper function, so you just press the button and it wipes when in needs to.
    The seating position is very upright which i find comfortable. If you feel that you need to stretch for the steering wheel you can just adjust your back rest more upright a bit.
    2024 Mahindra S10 Pik Up 4x4 d/c
    2010 Isuzu KB250 dteq d/c
    2023 Suzuki Ciaz (Swambos platkar)

Quote Originally Posted by WillieJimny View Post
    The bakkie comes with an auto wiper function, so you just press the button and it wipes when in needs to.
    The seating position is very upright which i find comfortable. If you feel that you need to stretch for the steering wheel you can just adjust your back rest more upright a bit.
    Thanks Willie. Where is the button you are referring to?

Thanks Willie. Where is the button you are referring to?
    On the centre console at the bottom where you switch the T/c and hill decent control on/off
    Auto headlights button is there as well
    Last edited by WillieJimny; 2024/06/04 at 05:02 PM.
    2024 Mahindra S10 Pik Up 4x4 d/c
    2010 Isuzu KB250 dteq d/c
    2023 Suzuki Ciaz (Swambos platkar)

Quote Originally Posted by WillieJimny View Post
    On the centre console at the bottom where you switch the T/c and hill decent control on/off
    Auto headlights button is there as well
    Great thanks

16. The Following User Says Thank You to 1965Landy For This Useful Post:

Goeie dag...

Ek ry die bakkie nou al 1 en 'n halwe jaar (18 maande).

Ek hou baie van die voertuig. Die sit, die rit, die 'andersheid' van die voertuig.

Daar is goed wat ek geleer het om mee saam te leef soos die 'wipers' waarvan jy praat. 1 Ekstra 'setting' sou lekker gewees het, maar nou ja...dit is nie die geval nie. Dit pla my ook nie meer so erg nie.

Die auto wiper function (knoppie) moet elke keer gedruk word as jy dit benodig, aangesien hierdie knoppie de-aktiveer as jy die kar afskakel

Wat ek wel voel 'n 'drawback' op die voertuig is, is die radio/screen unit:

1.My buite temperatuur meter werk glad nie en is totaal en al uit. Bv. indien dit 8 grade buite is, sal myne lees dit is 21 grade. Die temperatuur word ook nie aangepas soos wat ek ry nie. Eers wanneer ek die voertruig afsit en weer aansit (om te begin ry), sal die temperatuur 'adjust', maar die lesing bly verkeerd.

2.Die Average Fuel Consumption is ook totaal en al verkeerd. Dit het nog nooit reg gewerk nie. Ek vertrou dit glad nie. Ek werk maar self uit by die pomp hoeveel die verbruik was en dan bepaal ek hoeveel km om en by ek kan ry met die volgende tenk. Ek weet nie of dit dalk enigsins iets te doen het met die offroad suspensie en groter offroad wiele nie?

3. Die bluetooth is glad nie goed nie. As ek op bluetooth probeer praat, kan die persoon aan die ander kant van die foon my baie moeilik hoor. Gevolglik gebruik ek nie die bluetooth funksie as ek op my telefoon praat nie. Ek glo hierdie kan jyself uitsorteer of 'upgrade' in die bakkie.

4. Die 'audio command' knoppies op die regterkant van die stuurwiel beteken ook nie veel nie. Dit werk nie. Ek weet nie of dit dalk 'n software upgrade kort of wat nie.

Persoonlik dink ek net hulle kon dalk die issues met die radio al uitgesorteer het...Weet nie of die nuwer 2024 modelle dalk al uitgesorteer is nie, maar die manne wat die radio aan Mahindra verskaf kon nog nooit in 18 maande my voertruig se probleme regkry nie.

As ek moes opsom....
    Dit is 'n wondelike voertuig waarvoor ek baie lief geraak het. Ek dink dit is 'n ontsettende onderskatte bakkie en ek is gaande oor die Mahindra.

Sal ek weer een koop? Defnitief, maar hopelik met 'n radio/screen/unit wat 100% reg werk.

Ek hoop die terugvoer help.

18. The Following User Says Thank You to Delmur For This Useful Post:

Hi

Although not a Karoo owner (I have the XUV 500 with the same engine and gearbox) I noticed a significant improvement in consumption after 30 000kms.

Around town and when towing I used to achieve a flat 9km/l (on the trip computer), at around 30 000 km I noticed when towing this improved to 10-11km/l and around town 11-13km/l. Highway consumption also improved from 15/16km/l when new to 17/18km/l. Note these are averages I have had up to 19/20km/l when trying very hard to achieve this and with the wind from behind!

Agree that the heavier accessories and larger tyres will detract from the consumption figures.

Hope this is useful information

David

20. The Following User Says Thank You to OceanWanderer For This Useful Post:

Does the outside temperature reading appear to work on the Dusk/Dawn/Dew models with the "upgraded" radio/infotainment display as a opposed to the the standard and Karoo versions?

The outside temp readings even on my Scorpio N are very erratic at times however on the L version that has a far better infotainment system along with TFT instrument cluster its accurate to within a degree or the same as other vehicles. Annoyingly its actually a very very simple sensor arrangement and as far as I'm aware forms part of the operation of the auto climate control. As much as I'm really enjoying the N, Mahindra's buggy software can be very irritating

Quote Originally Posted by Battlestar View Post
    Does the outside temperature reading appear to work on the Dusk/Dawn/Dew models with the "upgraded" radio/infotainment display as a opposed to the the standard and Karoo versions?

The outside temp readings even on my Scorpio N are very erratic at times however on the L version that has a far better infotainment system along with TFT instrument cluster its accurate to within a degree or the same as other vehicles. Annoyingly its actually a very very simple sensor arrangement and as far as I'm aware forms part of the operation of the auto climate control. As much as I'm really enjoying the N, Mahindra's buggy software can be very irritating

I am not sure whether the temp display on the standard Karoo Models are working. I should think and hope so.
    But on my Karoo Dawn Infotainment System it is way out.

As mentioned, I think the current aftermarket infotainment system in the Karoo Special Editions is terrible.

Apart from this, I have nothing to complain about.

23. The Following User Says Thank You to Delmur For This Useful Post:

Goeie dag...

Ek ry die bakkie nou al 1 en 'n halwe jaar (18 maande).

Ek hou baie van die voertuig. Die sit, die rit, die 'andersheid' van die voertuig.

Daar is goed wat ek geleer het om mee saam te leef soos die 'wipers' waarvan jy praat. 1 Ekstra 'setting' sou lekker gewees het, maar nou ja...dit is nie die geval nie. Dit pla my ook nie meer so erg nie.

Die auto wiper function (knoppie) moet elke keer gedruk word as jy dit benodig, aangesien hierdie knoppie de-aktiveer as jy die kar afskakel

Wat ek wel voel 'n 'drawback' op die voertuig is, is die radio/screen unit:

1.My buite temperatuur meter werk glad nie en is totaal en al uit. Bv. indien dit 8 grade buite is, sal myne lees dit is 21 grade. Die temperatuur word ook nie aangepas soos wat ek ry nie. Eers wanneer ek die voertruig afsit en weer aansit (om te begin ry), sal die temperatuur 'adjust', maar die lesing bly verkeerd.

2.Die Average Fuel Consumption is ook totaal en al verkeerd. Dit het nog nooit reg gewerk nie. Ek vertrou dit glad nie. Ek werk maar self uit by die pomp hoeveel die verbruik was en dan bepaal ek hoeveel km om en by ek kan ry met die volgende tenk. Ek weet nie of dit dalk enigsins iets te doen het met die offroad suspensie en groter offroad wiele nie?

3. Die bluetooth is glad nie goed nie. As ek op bluetooth probeer praat, kan die persoon aan die ander kant van die foon my baie moeilik hoor. Gevolglik gebruik ek nie die bluetooth funksie as ek op my telefoon praat nie. Ek glo hierdie kan jyself uitsorteer of 'upgrade' in die bakkie.

4. Die 'audio command' knoppies op die regterkant van die stuurwiel beteken ook nie veel nie. Dit werk nie. Ek weet nie of dit dalk 'n software upgrade kort of wat nie.

Persoonlik dink ek net hulle kon dalk die issues met die radio al uitgesorteer het...Weet nie of die nuwer 2024 modelle dalk al uitgesorteer is nie, maar die manne wat die radio aan Mahindra verskaf kon nog nooit in 18 maande my voertruig se probleme regkry nie.

As ek moes opsom....
    Dit is 'n wondelike voertuig waarvoor ek baie lief geraak het. Ek dink dit is 'n ontsettende onderskatte bakkie en ek is gaande oor die Mahindra.

Sal ek weer een koop? Defnitief, maar hopelik met 'n radio/screen/unit wat 100% reg werk.

Ek hoop die terugvoer help.
    Goeie inligting en terugvoer, dankie.

Wat is jou gemiddelde brandstof verbruik en algemene ryk afstand op 'n tenk voor jy volmaak?

Hoe ry die bakkie op die langpad en hoe voel jy wanneer jy anderkant uitklim?

Goeie inligting en terugvoer, dankie.

Wat is jou gemiddelde brandstof verbruik en algemene ryk afstand op 'n tenk voor jy volmaak?

Hoe ry die bakkie op die langpad en hoe voel jy wanneer jy anderkant uitklim?
    Ek kry ongeveer 9km/liter in die stad. Dit is vir daaglikse gebruik.
    Op die langpad kry ek tussen 9.5 liter per km en 9.8 liter per km.
    So, m.a.w. is my 'range' ongeveer 720km tot 750km.

Ek was in Maart Kaap toe en terug, 3,500km in en uit. Dit was my eerste langpad 'road trip' met die voertuig.
    Dit was baie lekker. Die sitposisie in die bakkie pla my glad nie. Miskien is ek al gewoond daaraan, maar die regop bestuurposisie pas my eintlik goed.

Indien jy dalk enige terugvoer het vanaf die handelaar in George rakende die feit of die 'infotainment' al verbeter het, sal ek dit waardeer indien jy laat weet.

Sterkte met jou koopbesluit.

Soos ek genoem het, ek geniet die bakkie regtig baie. EK hoop net van harte die 'infotainment screen' en stelsel kan verbeter word indien dit nie al het nie.

Ek kry ongeveer 9km/liter in die stad. Dit is vir daaglikse gebruik.
    Op die langpad kry ek tussen 9.5 liter per km en 9.8 liter per km.
    So, m.a.w. is my 'range' ongeveer 720km tot 750km.

Ek was in Maart Kaap toe en terug, 3,500km in en uit. Dit was my eerste langpad 'road trip' met die voertuig.
    Dit was baie lekker. Die sitposisie in die bakkie pla my glad nie. Miskien is ek al gewoond daaraan, maar die regop bestuurposisie pas my eintlik goed.

Indien jy dalk enige terugvoer het vanaf die handelaar in George rakende die feit of die 'infotainment' al verbeter het, sal ek dit waardeer indien jy laat weet.

Sterkte met jou koopbesluit.

Soos ek genoem het, ek geniet die bakkie regtig baie. EK hoop net van harte die 'infotainment screen' en stelsel kan verbeter word indien dit nie al het nie.
    Ekt nie veel gekyk of gekarring aan die radio nie, maar op die oog af het ek gesien dis sub standaard. Indien ek 'n bakkie koop doen ek dit met die wete om dit alles te vervang met iets veel beter. Wat dit gaan kos is 'n goeie vraag, maar dis 'n moet.

Dankie vir jou hulp.
    Last edited by 1965Landy; 2024/06/26 at 07:58 PM.

Page 2 of 5 FirstFirst 1 2 3 4 5 LastLast