Top is op. Sal seker maandag start
|
O-ja, td42dtdi se engine lek is reg. Sal nog die naweek voor as seels kry.
Nou vatikaki klaar kry, dan no13 auto conversion vir my klaar kry vir seer dae op plaas.
No 26 (en seker dan no 13) kort nog n surge tenk soos 3.2 safari. Aaneen skuins bult is n safari se dood. Hy tel lug op/ry uit diesel uit.
Vrywaring: Niks wat ek hier kwyt raak moet hoegenaamd as feite beskou word nie.
Top is op. Sal seker maandag start
Headgasket was n 4 laag staal. Het n fiber ( van selfde dikte) ingesit toe headbold snap. So fiber gasket moertoe. Laat maak nou n koper een… R3200. Redelik pricy. Maar gaan n maand of meer vat.
Ek sal maar weer n fiber in sit solank om engine te loop en kyk of res nog reg is voor ek die high boost gasket in sit.
Het overhead cam, en turbo en baie pype, maar ons kan darem nou al daai engins gou oop en toe maak.
Het nounet vinnig 300km gery om my seun by koshuis te gaan aflaai met die Zd30 auto patrol. Ek moet erken, hy is nou meer perfek as wat ek ooit verwag het. Meer as genoeg krag. Nooit voel mens daai gevoel van wens vir net bietjie meer. Suspensie van TT is perfek. En hy slaag beslis die 2cv citroen se eier toets. Ek het pertoeval n tray eiers op agter seat terug gebring oor franshoek pas en 16 km ongelooflik swak grond paaie. Daar is behalwe baie potholes, slote van meer as n meter diep gespoel, by een driffie meer as helfde van pad n donga van 2 meter diep en 7 meter lank gespoel. Ok, baie karre sal die eier toets slaag.
Die radio is nou meer as voldoende. En n patrol wat meer as gereeld meer as 10km/liter gee, op beatlocks, is nie bad.
Al wat ek nog moet verander is om die 37” radar renegades op te sit as huidige coopers glad is.
Ek love die kar.
Nou weet ek nie meer.
200 km met die 4,2 gery. Na gister, die een trek ook soos m stoomtrein. Net meer en aanhoudend. Redline is lae 4500 rpm.
Maar sy idle torque is iets anders. En sy massiewe turbo en intercooler komplimenteer mekaar en die kar. Met massief, bedoel ek massief. Soos my 407 Mercedes engine(qi, nie cc) sin. Sy inlaat is 76mm…
Elkgeval, jy kan rondploeter in 3de van standstill tot seker 80.
Kar is happy om van 1000 rpm af lekker te trek.
100km is op 2000rpm. Tussen 2-3000 is sy sweet spot. My hy is nie skaam om bo 3000rpm te loop. 2000 is 100km/h
Hy gee so tussen 400 en 500 km op n half tenk. Tenk is 90 liter.
Ek love die kar.
Ek like alles wat jy met jou Nissans aanvang.
Ek dink nog met angs en opwinding terug aan die spin wat jy my gegee het in jou QD32ti Patrol destyds. Ongelooflike oggend gewees.
Daai "oh #####" handvatsel op die passasier dash het verseker nog van my naels se merke in.
Ek droom van so Patrol met die QD32ti in.
Sterkte en dankie vir al die postal en foto's.
'00 Nissan D22 QD32Ti 4x4 D/C - many, many mods.
'10 Toyota LC150 1GR-FE VX - stock
'10 Yamaha XT1200Z Super Ténéré - stock with some farkles
- Our lives were governed by the Ten Commandments, good judgment, and common sense. -
Last edited by hbannink; 2023/06/05 at 10:59 PM.
Die diesels nou het almal 600-1000nm, maar nie een het daardie explosive krag van die Rb25det as hy opspoel nie. Daardie gat oplig en sukkel vir traction oomblikke
Daar is 'n maklike manier om die head permanent (in jou geval) te seel. 'n Koper gasget is alles goed en well maar... hy is sag en as hy warm word word hy nog sagter, as jy nie die head en blok O ring mors jy jou tyd. Ander ding op 'n high boost enjin gebruik ons net ARP boute, baaie sterker en breek nie sommer af nie
Henk
Adventure is out there go find it
Fitment and trailer service. Agent for SnoMaster & Tentco
Follow us on Facebook
Die gasket kom met o rings wat groewe op blok uitskakel. Sal sien hoe dit werk…
Dalk gooi ek n zd30 auto in as die nie werk. Dalk n m57 auto. Beide 3 liters met selfde krag potensiaal. Het net meer ondervinding met Zd30 en hoe krag as met beemer.
- Our lives were governed by the Ten Commandments, good judgment, and common sense. -
Daai dag, was 35’s. Nou op 37” super swampers.
So die naald is gemaak vir 30”, so lees bietjie onder.
So bietjie sê jy?
Donnerdag!
Is vanoggend met my 4.2 ketel stasiewa Spier toe. Na 130km het die radiator thermostaat nog nie oopgemaak. Die heater in kar was genoeg om temp laag te hou. Gegewe, ek het meestal binne spoed grens gebly. Hoogste was 72 grade, meestal in die 60’s. Egt was meestal rondom 200, een keer 320.
Last edited by Reenen; 2023/06/11 at 10:15 AM.
Bookmarks