Page 2 of 9 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 LastLast
Results 21 to 40 of 170

Thread: Die Parrabats

Default Re: Die Parrabats

Quote Originally Posted by Tweeling View Post
    Aapkas
    whatever, daai hoe ding waar jy my nie kry nie.........
    Jakes Louw
    2012 Jeep Sahara Unlimited 3.6 V6
    Percivamus

Quote Originally Posted by FWM View Post
    Onmoontlik, elke persoon met wie ek al gesels het, het n oom of n boetie wat n Recce was
    Jip, as ek dit nie mis het nie het omtrent 'n 1000 troepe dit gemaak vir die Recce keuring in 40 jaar, maar tog as jy in die pubs luister is daar duisende Recces wat in hulle 50s is
    Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people - Eleanor Roosevelt.

In my ondervinding met 2 Recces wat my kollegas was by n vorige staatsmaatskappy : hulle praat nie uit nie, hulle sÍ vir niemand en jy sal NIE kan sÍ hulle is enigsins Recces nie.

Stil ouens meestal.
    Jakes Louw
    Percivamus

4. The Following 10 Users Say Thank You to jelo For This Useful Post:

Quote Originally Posted by jelo View Post
    Henk get indirek hulle vergelyk.

Bats was nie Spes Magte nie. Bats was Infanterie wat uit vliegtuie gespring het. Behalwe vir dit, was die Bats opleiding 100% infanterie.
    Hulle was ook niks fikser as die gemiddelde infanterie lid wat JLs klaargemaak het met rang nie. .................................................. ....
    Jy Lees my verkeerd Jakes, om bats met recces te vergelyk is nie aan selfde gaan om bike squad met pot tiffies te vergelyk. Bats is nie spes magte nie maar spesialis veld. Infanterie wat uit vliegtuie spring en wat gewoonlik oor hoergraad infanterie gebaseerde opleiding beskik. Fiksheid was maar een van die maatstawe wat hulle moes maak ander soos sielkundige profiel was baie erger. Ander spesialis velde soos die uiltjies het weer hul eie voorskrifte gehad en het miskien nie die "glamour" van die recces gehad maar glo vir my hulle was net so duister en het net sulke taai opleiding gehad.

My punt wat ek wou maak is dat ongeag watse afdeling jy was hetsy recce of pot mechanic jy jet jou deel gedoen en al was daar miskien nie fisiese vergelyking in fiksheid of gevegs standaard het almal opofferings gemaak en daarvoor respek
    Henk
    Adventure is out there go find it

Fitment and trailer service. Agent for SnoMaster & Tentco
    Follow us on Facebook

6. The Following 13 Users Say Thank You to hbannink For This Useful Post:

Quote Originally Posted by jelo View Post
    In my ondervinding met 2 Recces wat my kollegas was by n vorige staatsmaatskappy : hulle praat nie uit nie, hulle sÍ vir niemand en jy sal NIE kan sÍ hulle is enigsins Recces nie.

Stil ouens meestal.
    Die wat ek mee in kontak gekom het was meestal op pad DukuDuku to en ons het hulle geeskort. Daar moes hulle weer terug geintegreer word met normale samelewing. Hulle was stil het nie gepraat het nie vriende nodig gehad nie, daardie koue emosioneellose staar met geen teken op sy gesig.....
    Ken nou nog een, mesmaker het 13 alsatians as sy familie, praat min lei kluisenaars bestaan goga maak vir baba bang ek wil nie aan sy verkeerde kant kom selfs nou aan die verkeerde kat van 60. Koppie raas maar hy maak die mooiste messe.

Kan baie oor hon se maar ken min van hom, dit was die algemene indruk van almal wat ek ontmoet of agter in 'n Flossie bewaak het
    Henk
    Adventure is out there go find it

Fitment and trailer service. Agent for SnoMaster & Tentco
    Follow us on Facebook

8. The Following User Says Thank You to hbannink For This Useful Post:

Well what since I was in a position to politely decline the SANDFís invitation due to impending university, and by the time I was done, they werenít really a thing anymore, I would like to take the opportunity to thanks those who served.

I am sure you all made sacrifices, and your service put us in a better position than we would have been if we were overrun by a bunch of Cubans and others in the late eighties. I wish the country had a culture more like the US, where ex service men and more revered, at least by some.

10. The Following 14 Users Say Thank You to stephenplumb For This Useful Post:

Quote Originally Posted by Mtber View Post
    My grandfather was SOA for his career when not RSM at 1SSB. Those guys were some ysters (no pun intended).
    What was his surname?
    Barnie Hickman
    Jeep XJ 95 "Witblitz" Jeep XJ 99 "Goldi" Swambo's

Quote Originally Posted by icepick88 View Post
    julle manne wat daar was, het die sa spes magte ook iets soortgelyk gehad aan die bud/s of die seal training van die vsa?
    4 vk/vr
    Last edited by Mapog; 2021/09/16 at 02:10 PM.

Quote Originally Posted by IcePick88 View Post
    Julle manne wat daar was, het die SA spes magte ook iets soortgelyk gehad aan die BUD/S of die Seal training van die VSA?
    I recall reading a very good book not long ago. I think it was called recce?

Edit (https://www.loot.co.za/product/alexa...B&gclsrc=aw.ds)

Anyway, it detailed their whole history. Very good read. They were initiated in Nigeria, following some sort of messy breakup and then picked up skills from all over the world.

These days I can barely remember what day I am in, but I recall they set up a base somewhere deep in the sticks which was perfect for their operational needs. Then for some reason (obviously not logic) they were moved to the Bluff in Dbn, which had none of the advantages of their previous base.

I forget the name of their main spanner/founder but he seems like quite a cavalier fellow, very much in the spirit of the SAS founder. You should look up that book.

14. The Following 2 Users Say Thank You to stephenplumb For This Useful Post:

Quote Originally Posted by stephenplumb View Post
    I forget the name of their main spanner/founder but he seems like quite a cavalier fellow, very much in the spirit of the SAS founder. You should look up that book.
    Breitenbach, not sure about the spelling or rank.
    Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people - Eleanor Roosevelt.

16. The Following User Says Thank You to JCMostert For This Useful Post:

Quote Originally Posted by hbannink View Post
    Die wat ek mee in kontak gekom het was meestal op pad DukuDuku to en ons het hulle geeskort. Daar moes hulle weer terug geintegreer word met normale samelewing. Hulle was stil het nie gepraat het nie vriende nodig gehad nie, daardie koue emosioneellose staar met geen teken op sy gesig.....
    Ken nou nog een, mesmaker het 13 alsatians as sy familie, praat min lei kluisenaars bestaan goga maak vir baba bang ek wil nie aan sy verkeerde kant kom selfs nou aan die verkeerde kat van 60. Koppie raas maar hy maak die mooiste messe.

Kan baie oor hon se maar ken min van hom, dit was die algemene indruk van almal wat ek ontmoet of agter in 'n Flossie bewaak het
    Dankie ...

Quote Originally Posted by JCMostert View Post
    Breitenbach, not sure about the spelling or rank.
    Ahem... Dis Col. Jan Breytenbach vir my en jou.
    Cheers
    Willem Greyling

The Ford driving Bi.......turbo ricoffy drinkin' man.

19. The Following 8 Users Say Thank You to MANDREAS For This Useful Post:

Quote Originally Posted by stephenplumb View Post
    I recall reading a very good book not long ago. I think it was called recce?

Edit (https://www.loot.co.za/product/alexa...B&gclsrc=aw.ds)

Anyway, it detailed their whole history. Very good read. They were initiated in Nigeria, following some sort of messy breakup and then picked up skills from all over the world.

These days I can barely remember what day I am in, but I recall they set up a base somewhere deep in the sticks which was perfect for their operational needs. Then for some reason (obviously not logic) they were moved to the Bluff in Dbn, which had none of the advantages of their previous base.

You refer to the move. One thing that few people appreciate is that a military force, in our frame of reference, is a political tool. And the politicians mostly make irrational decisions, from a military perspective. Even the top generals are more politicians than soldiers. They still make the right noises but their actions and decisions are more of a political nature.
    To illustrate my opinion, I believe if we let col Jan Breytenbach do his thing without political influence, we would have taken Angola right in the beginning of the bush war.
    Current - 2009 Mazda BT50 3.0CRDi 4x4 d/c
    Previous - 2005 Ranger 2.5 tdi 4x2 d/c (277 422km)

21. The Following 2 Users Say Thank You to Spiceman For This Useful Post:

'n Hele paar vir die Recces was skool maats van my. Ander na die tyd ontmoed.

Maar ja. Soos reeds gese is. Hulle is nie groot bek nie.

Gaan soek hulle name op die registers en kyk hoeveel HC medaljes hulle het, tussen hulle. Dan natuurlik was daar insidente wat nooit sal uit kom nie, en wat nooit medaljes sal kry nie.

Feit soos 'n koei, jy wil liewer die loopgraaf met hulle deel, as om aan hulle skerp kant te wees.

Die laaste voorbeeld is seker die hele Moz petalje. Was dit nie vir hulle handvol manne nie, was daar seker meer as 3,000 gedood.
    Last edited by Henris; 2021/09/16 at 05:17 PM.
    LC 78 Troopie 1HD-FTE
    Uniglide
    +27 zero eight 2 four 95 9252

23. The Following 3 Users Say Thank You to Henris For This Useful Post:

Quote Originally Posted by Henris View Post
    'n Hele paar vir die Recces was skool maats van my. Ander na die tyd ontmoed.

Maar ja. Soos reeds gese is. Hulle is nie groot bek nie.

Gaan soek hulle name op die registers en kyk hoeveel HC medaljes hulle het, tussen hulle. Dan natuurlik was daar insidente wat nooit sal uit kom nie, en wat nooit medaljes sal kry nie.

Feit soos 'n koei, jy wil liewer die loopgraaf met hulle deel, as om aan hulle skerp kant te wees.

Die laaste voorbeeld is seker die hele Moz petalje. Was dit nie vir hulle handvol manne nie, was daar seker meer as 3,000 gedood.
    Henris, praat jy nou van Palma en die Dyck groep?

My oorle skoonma het almal loop en vertel ek was 'n recce. Eendag toe hoor ek die storie en moes ek toe haar onkunde regstel. Ek was 'n Tiffie! Skoonma kon nie die verkil verstaan nie.
    Ons was almal jonk, sterk en onnosel. In die SAW was dit nie anders nie. Fights tussen die bats en recces of enig ander van die eenhede teen mekaar was daar baie. Toe ek in die likkewaan college in Kroonstad was, het ons en die Genie ouens mekaar gegryp so elke nou en dan, en die wit waks uit mekaar uit geklop. Ja, ek was 3 jaar 'n likkewaan en het nog diensplig en kampe ook gedoen agterna.
    Dis 'n feit dat die bats en Recces se opleiding anders was. 'n Bat word agter die lyne afgegooi en moet self onderhoudend wees want daar is geen of min ondersteuning. Die recces het weer ander spesialis operateurs gekweek vir spes take.
    Nog 'n feit en my eie waardering en besef het eers agterna gekom. Ek het nog nie een soldaat gekry, wat gese het hy het honger gely gedurende die bosoorlog tydperk. Partykeer was die kos se kwaliteit bietjie af, maar daar was altyd. Baie dankie aan die pot tiffies wat middernag opgestaan het om te begin kook. Nooit ooit was daar nie 'n tampax tip/ medic beskikbaar vir enigiets regmaak van 'n pitsweer tot blase op die voete en essentiale vir babbelaas uitdeel. As jy op 'n Tiffie se knoppie gedruk het het hy enigiets reggemaak of georganiseer. Ys vir die kombuis/braai of spares of gedurende 'n operasie bande ruil, of enjins trek in die middernag. Jou pay was die einde van die maand betyds uitbetaal en jou bospay was op tyd. Die stoorman wat nuwe kit uitgedeel het wanneer nodig.

Dit was nie net die bats of spes magte nie. 32 het die grootste verliese gely gedurende die oorlog. Altemit was hulle dan huursoldate. Oor verliese kan daar baie vertel en geskryf word, maar hierdie is nie die draad daaroor nie. Almal was ysters. Soos damaskus staal deurmekaar gedraai en gesmee om 'n effektiewe masjien te word. Ek wonder hoeveel Bats het hul pakkers bedank vir hulle deel, of die laaitie wat die brandstof in sy vliegtuig gegooi het. Of die skurwe hande of Jehova's wat die kamp skoongemaak het en asblikke uitgegooi het. Die stoorman wat eenkeer per week gesorg het dat elke troep 'n rol kakpapier kry. So kan ons aangaan oor wie wat gedoen het. Ek self het menige spes voertuig wat aan flarde uit die bos uit gekom het, geduldig nuwe bedrading ingetrek en alles weer mooi gemaak. ysmasjiene herstel, veldkombuise reggemaak, wasmasjiene, koeltrokke se eenhede ens.

Hierdie dinge het alles meer as 30 jaar gelede gebeur. Gelukkig het ek lankal nie meer tyd om in die verlede te leef nie. Vandag het sy eie uitdagings. Die Bats? Nah! Infantry vleisbomme, dis al! Spesiaal? My ma het my ook vertel ek is spesiaal.
    Last edited by Pieterk; 2021/09/16 at 08:07 PM.
    Pieter Kemp.
    2011 Isuzu 300d-teq 4x4 d/c
    Home built Blapsie caravan.
    The decision you make today, will determine the road you walk tomorrow

26. The Following 7 Users Say Thank You to Pieterk For This Useful Post:

As VK na die Bats gegaan het vir hulle springkursus, dan was daar ongelukkigheid onder die Bats omdat VK nie hulle(Bats) PT kursus ook gedoen het nie.

Seker gereken n man kan net soveel ak&@&..

Baie fights gehad tussen ons en die kannondonkies.
    Jakes Louw
    Percivamus

Ek loop 3 jaar terug 'n outjie wat 29 is raak in Mosambiek in die kroeg van die plek waar ons bly.

Hy is 'n Recce. Ek raak net daar de [email protected] in. Ek vra hom of hy al ooit eens 'n boek oor hulle gelees het.

Hy stry die hele aand hy is 'n Recce. Lang storie maar hy het nie so lekker uitgeloop as wat hy ingekom het nie en dit was nie eens my toedoen gewees nie.
    2020 Ford Everest XLT 2.0 (Swambo)
    2018 Ford Ranger XLT 4x4

31. The Following User Says Thank You to Andrew123 For This Useful Post:

Page 2 of 9 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 LastLast

Bookmarks