How do I make Bananas last longer? - Page 2

Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast

Default Re: How do I make Bananas last longer?

My Woolworths bananas last almost two weeks. The reason why I buy pretty much all my fresh produce from them.

Chris
    Don't blow it, this is the only planet with beer!
    HYADES

2. The Following User Says Thank You to Hyades For This Useful Post:

Quote Originally Posted by Hyades View Post
    My Woolworths bananas last almost two weeks. The reason why I buy pretty much all my fresh produce from them.
    YES !!!!! This ^^^^^^^ - I fully agree...
    2017 Mitsubishi Triton 2.4 D/C 4X4 Auto Diesel

Lynx Bashplate
    DIY Drawer system
    DIY Drop Fridge Slide
    My ULTIMATE dual battery box

Quote Originally Posted by ac koch View Post
    Everytime I scan though new threads I read ď Brannas ď and the open the thread .

Must have a brannas problem 😂😂

Me twice !
    Ford Ranger 3.0Tdci Super Cab 4x4
    Platkar - Haaihoendaai i20 1.4]

Ex'es
    KIA Sorento 2.5 Crdi 4x4 (diesel guzzler of note)
    Nissan Terrano II 2.7
    Mazda Drifter DC 2.5 4x4
    Toyota 60 series 5.7 V8
    Daihatsu Rocky 2.8

Chop well ripened bananas into chunks of about 3cm long and freeze....when completely frozen you blitz in a food processor until creamy....the healthiest ice cream ever.
    It can be juzed up by adding flavour in the form off peanut butter, maple syrup, frozen mango chunks or any frozen berries .

6. The Following 2 Users Say Thank You to Finn McCool For This Useful Post:

This is what you get from scrolling through old posts: I read BRANNAS and was ready for a 😂 commend but then I saw you said BANANAS.
    Swakopmunder

I agree but, not the organic type. They pack much sooner.

Quote Originally Posted by basie oosthuizen View Post
    This is what you get from scrolling through old posts: I read BRANNAS and was ready for a 😂 commend but then I saw you said BANANAS.
    Hahaha....I thought so too originally

Do not store in a plastic bag unless itís perforated. Bananas ripen quickly when in a confined space.
    トヨタ ランドクルーザー
    If it doesn't say "TOYOTA" on the grill then it probably isn't one.
    If you don't own a Cruiser you won't understand....
    2013 Toyota FJ Cruiser 4.0 V6 4X4 AT
    ORRA call sign X224
    4x4 Action Group GP328-KZ

Best-buy tip for bananas: black spots. When they have been picked too early, they will not ripen properly and often go soft and mushy inside, but if they show black spots on the shelf you can be sure they will be firm and tasty and will last well.

12. The Following User Says Thank You to Langjan For This Useful Post:

Quote Originally Posted by KobusDJ View Post
    We buy bananas on Sunday morning from Spar/PnP/Woolworths. Nice green/yellow peel and firm inside.

At home we keep them at room temp in the pantry (It is not that hot over here lately).

Monday morning they are all dark yellow. Not so firm flesh.

Tuesday black spots on the peel and the flesh soft.

Wednesday they are ready for the Kenwood mixer.

How do I make them last longer? (Wrapping the open ends in foil only ads half a day to their lifetime.)

I'm getting tired of banana bread.

Put the stems in a bowl of water , works for me

Oops, sorry, misunderstood title of thread, I thought it said how to make Brannas last longer.............

Shows where my head is on a Monday morning

Estee = S T = Sean Towlson

There is no such thing as inclement weather, only poor selection of clothing.... or Vehicle

2010 Hummer H3 5.3lt V8, 300 HP, FDL, RDL, CDL, TC and 4:1 Low Range Building for Touring, not Trails

FJ: One day when I am big

Land Rovers: Done unfortunately

Correct me if I am wrong.

The big places have degreening rooms. Like a cold room, but they pump a cocktail of gasses in.

The idea is to pick early. Be it bananas, citrus, avo's anything. As soon as the sucrose etc is at the right level, they pick. Then the fruit is still very "gree". The skin is. Reason for this is that the loss to bugs is a lot less while the skin is firmer.

Once it is in the degreening room, it is timed to look good for the market. Rotterdam, Woolies, where ever.

Problem now is once you initiate this degreening process, it runs. Thus the bananas you pick at home and the bananas at the market don't last the same.
    LC 78 Troopie 1HD-FTE
    Uniglide
    +27 zero eight 2 four 95 9252

16. The Following 3 Users Say Thank You to Henris For This Useful Post:

Last week SWAMBO broke all of them loose, and then put it vertically in a bowl with the stems in water - just about 10mm of water. Still looks like it just came from a tree.
    Last edited by Uys; 2020/03/30 at 07:50 AM.
    Everything is a hammer.
    Unless it is a screw driver.

Then it it a chisel.

We have a Guesthouse so we go through a lot of bananas and like them to look inviting and fresh. This is the best way we have found of making them last -
    Firstly we buy them very slightly green.
    Then we wrap the stems in cling wrap and keep them in our National Luna camping freezer, set on 14 deg C, with the lid kept open slightly by a flattened coke can. This is important as you want the ethylene (which causes fruit to ripen quickly) to escape.
    14 is the optimum temp for bananas.
    they last way longer this way.

19. The Following User Says Thank You to Enduroguy For This Useful Post:

Quote Originally Posted by KobusDJ View Post
    We buy bananas on Sunday morning from Spar/PnP/Woolworths. Nice green/yellow peel and firm inside.

At home we keep them at room temp in the pantry (It is not that hot over here lately).

Monday morning they are all dark yellow. Not so firm flesh.

Tuesday black spots on the peel and the flesh soft.

Wednesday they are ready for the Kenwood mixer.

How do I make them last longer? (Wrapping the open ends in foil only ads half a day to their lifetime.)

I'm getting tired of banana bread.

Na soortgelyke ervarings was ons ook radeloos. Toe kry ons die advies: Plaas die piesangs saam met tamaties in die onderste laai van die koelkas, en VOILA!

I don't care if they go black - I just chuck 'em on the grid, next to the boerie! (Okay -I know no-one has ever been able of accusing me of being "normal"...)
    "ASK YOURSELF HOW OLD YOU'D BE IF YOU DIDN'T KNOW THE DATE YOU WERE BORN" - Toby Keith

1959 SII 88"
    196? S2B FC "Over Lander" Camper
    1975 Land Rover Air-Portable Lightweight
    197? RRC
    2002 Defender Td5 D/C
    AND SWAMBO's Unmentionable Abomination

You can bet that's not natural hence the reason I don't buy from them
    Die reŽn is 'n dag nader as gister.

Quote Originally Posted by Uys View Post
    Last week SWAMBO broke all of them loose, and then put it vertically in a bowl with the stems in water - just about 10mm of water. Still looks like it just came from a tree.
    Not sign of roots yet.
    Robbie
    Fortuner D4D
    Hilux 2.7 4x4 Raider.

Brei die raklewe van ryp piesangs vir twee dae, kan jy eenvoudige gereedskap wat beskikbaar is in elke huis te gebruik. Scotch en kos films is geskik vir hierdie beste. So ondersteun die bemarkbaarheid van vrugte by die huis, selfs al is dit baie geel piesangs. Hoe kan ek dit stoor?

Die huis been van elke piesang toegedraai met kleefplastiek, en dan die ander band. So vertraag seleksie etileen gas en nie oorryp vrugte. Die enigste nadeel van hierdie metode - 'n kort raklewe. Na 48 uur, sal dit die piesangs te bederf. Hierna is hulle net sit in die yskas of vries. In elk van hierdie metodes sal bemarkbare produk bederf omdat by temperature onder 12 grade piesangskil donkerder.
    Kies piesangs op grond van hul volwassenheidsvlak. Afhangende van wanneer jy dit wil gebruik en hoe jy dit gaan stoor, sal jy belangstel om min of meer volwasse te wees. As jy net vir jouself koop, sal jy groener piesangs wil koop, sodat hulle nie dadelik ryp word nie. As jy koop vir `n gesin of `n paar mense wat hulle vinnig gaan eet, kies ryp piesangs.
    2 Verwyder die piesangs van die plastieksakkies sodra jy by die huis kom. Moet nooit piesangs in plastieksakke berg nie, want hulle hou te veel vog en kan veroorsaak dat die vrugte verrot. Daar is `n alternatiewe teorie wat verklaar dat piesangs langer in die sak kan bly. Neem een ​​en laat die res in die sak om dit te bewys. As die piesang wat jy uitgekom het, vinniger ryp word, is dit moontlik dat die sak varsheid kan behou. Dit kan egter afhang van die humiditeits- en hittevlakke in die kamer waarin jy die piesangs stoor

Stoor die groen piesangs by kamertemperatuur. Om die piesangs te vries of te vries voordat dit ryp word, verhoed dat die vrugte behoorlik rypword, selfs al sit jy dit by kamertemperatuur terug. Plaas die groen piesangs in `n bruin papier sak om die rypwordingsproses te versnel. Voeg `n appel of tamatie by die sakkie om die piesangs in minder as 1 dag te ryp. Nog `n manier om die rypwordingsproses te bespoedig, is om die piesangs naby `n ander ryp vrug in `n bak te sit, soos ander ryp piesangs.
    Laat die groengeel piesangs wat die rypwording vir `n paar dae aan lug blootgestel word by kamertemperatuur. Wees geduldig Alhoewel dit waar is dat hoe warmer die kamer is, hoe vinniger dit ryp word, moet jy vermy om die piesangs in kontak met sonlig te maak.
    Hang piesangs in `n piesangboom. As jy `n piesang liefhebber is, is `n piesangboom `n groot belegging. U kan onafhanklike piesangbome vind wat u op die toonbank kan plaas, asook verwyderbare banaanhangers. Die piesangbome en hangers laat lug toe om te sirkuleer en "kontakblaaie" in die vrugte vermy.
    Hou ryp piesangs by kamertemperatuur as jy hulle binne `n paar dae gaan eet. Eet of verkoel die piesangs wanneer die kolle op die vel ontwikkel en voordat hulle te ryp wor
    Hou die plantanne vars. As jy `n piesang gesny het, sit dit in die yskas of sit `n heerlike vrugteslaai, bedek die skywe met `n bietjie suurlemoensap, ananasap of asyn. Dit sal hulle vars hou.
    Skei alle piesangs uit die groep. As jou piesangs nogal ryp is, kan jy hulle vars en geel langer hou deur hulle van die bos af te skei. Dit sal elke piesang langer hou.
    Dit stoor ryp piesangs met ongerepte vrugte. Neem `n peer of `n ongekapte avokado, plaas dit naby die plantains en dit sal die rypwording van die plantaans vertraag, terwyl die ander vrugte vinniger ryp sal word. Almal wen!
    Vou die piesangstingels met deursigtige film. Dit sal voorkom dat etileengas, wat natuurlik tydens die rypwordingsproses voorkom, van ander dele van die vrugte kom en te vinnig ryp word. U kan selfs kleefband op die deursigtige film plaas om dit beter te verseker. Tel elke keer as jy `n piesang uit die groep verwyder, versigtig. Jy kan ook al die piesangs van die cluster skei en elke stam individueel wikkel. Dit sal `n bietjie langer neem, maar dit is die moeite werd.
    it die piesangs in die vrugte-laai van die yskas wanneer hulle heeltemal ryp is. Koeling vertraag die rypwordingsproses aansienlik, maar stop dit nie. Die vel sal bruin bly, maar die vrug sal vars en ferm wees vir 1 of 2 weke. Volgens die maatskappy "Dole Piesangs", hou die ryp piesangs in die yskas, sal sy lekker geur langer behou, selfs as die vel swart word.
    Skil die piesangs voor hulle dit vries. Sit soveel as wat in `n ritssluithouer of plastiekhouer pas, en stoor dit in die vrieskas. Let wel: vries piesangs met vel sal dit onmoontlik maak om hulle te skil indien hulle gevries word. Sodra hulle ontdooi het, sal hulle `n taai gemors word. Voeg bevrore geskilde piesangs by smoothies.
    BÍre piesangs in die vrieskas vir `n paar maande. Wanneer dit ontdooi word, kan jy piesangs gebruik vir bak en kook, asook vrugtesouse en smoothies. Jy kan dit ook met `n bietjie suurlemoen spuit sodat hulle nie bruin word nie. Skil die piesangs af en sny dit in stukkies of meng dit voor dit dit vries. Stoor die piesang in die hoeveelhede wat jy nodig het om `n resep te maak. Stoor die gesnyde piesangs in die vrieskas met ritssluiters of plastiekhouers en stoor dit in die vrieskas.

26. The Following User Says Thank You to bertus For This Useful Post:

Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast