Ongeluk, en versekering weier om skade te herstel - Page 3

Page 3 of 6 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 LastLast
Results 41 to 60 of 104

Default Re: Ongeluk, en versekering weier om skade te herstel

Quote Originally Posted by Reenen View Post
    Nuwe versekering werk uit op 66% van santam, met selfde dekking, en laer bybetalings.

Outsurance het ook kwoteer, maar was 2.5 maal duurder..,
    My liewe donder Reenen..... Wat maak jy 3uur in die oggend op die forum? Slaap jy nie, is jy die moer in vir jou vrou?

Ha, ha, ha!
    Malcolm van Coller - retired 2013 but remained in Johannesburg (maybe will look at moving south, Robertson or Wellington type of town, once the wife retires)
    2011 Nissan Pathfinder 2,5 CDi LE Manual (with front Lokka) - My Platkar...
    2008 Nissan Patrol 3.0 TDi GL with front Lokka (Use it mainly for Safari business)
    2003 Bushwakka Shorti (with 160 H/Moon Stargazer RTT and 100 lt water tanks)
    Ex 1999 Nissan Terrano 2.7 TDi
    Ex 2011 Conqueror Supra II
    Ex 1995 GQ Patrol GLX 3 speed Auto
    Ex 1984 Nissan Safari 2.8 Station wagon with 5 speed conversion,
    Ex 1995 Sani 3.0 V6 Exec
    Ex 1994 Venture 2200 with lock diff (Company vehicle).
    Many 4x4s in National Service (Landies, Jeeps, Willys, Bedfords, Unimogs and Buffels)

Wat is slaap?
    Vrywaring: Niks wat ek hier kwyt raak moet hoegenaamd as feite beskou word nie.

OK, die mag dalk nie ,wees wat jy wil hoor nie maar kom ek verduidelik gou vir jou 'n bietjie geskiedenis rondom versekering. Die beginsels van versekering is oor honderde jare gevestig deur 'n klomp baie bekende hofsake. Bv na die "great fire of London" in 1666 was daar 'n hofsaak wat sekere beginsels oor aanspreeklikheid gevestig het. Die saak wat op jou van toepassing is, word verwys na die "laaste strooi" saak. Uit die spreekwoord van die kameel se rug wat gebreek het, kan jy nie die laaste strooi blameer nie, dit is die groot vrag wat klaar op die kameel se rug was. Nou, kom ons pas dit toe op jou lugversorger. Die lugversorger was waarskynlik reeds oud, en dus reeds ernstig verweer (wear & Tear). So toe hou hy op met werk net na die ongeluk. Maar hoekom? Omdat hy reeds oud was en op die punt was om te breek, of wat? So tensy die skade van so 'n aard is, dat jy met vrymoedigheid kan se dat die ding sou gebreek het, al was hy nuut, het jy eenvoudig nie 'n eis nie!!! Die ongeluk was maar net die laaste strooi wat die lugversorger se rug gebreek het!!!!Dis die feite!!!!C
    If you ain't livin on the edge, you're taking up too much space!

Quote Originally Posted by C Africa View Post
    OK, die mag dalk nie ,wees wat jy wil hoor nie maar kom ek verduidelik gou vir jou 'n bietjie geskiedenis rondom versekering. Die beginsels van versekering is oor honderde jare gevestig deur 'n klomp baie bekende hofsake. Bv na die "great fire of London" in 1666 was daar 'n hofsaak wat sekere beginsels oor aanspreeklikheid gevestig het. Die saak wat op jou van toepassing is, word verwys na die "laaste strooi" saak. Uit die spreekwoord van die kameel se rug wat gebreek het, kan jy nie die laaste strooi blameer nie, dit is die groot vrag wat klaar op die kameel se rug was. Nou, kom ons pas dit toe op jou lugversorger. Die lugversorger was waarskynlik reeds oud, en dus reeds ernstig verweer (wear & Tear). So toe hou hy op met werk net na die ongeluk. Maar hoekom? Omdat hy reeds oud was en op die punt was om te breek, of wat? So tensy die skade van so 'n aard is, dat jy met vrymoedigheid kan se dat die ding sou gebreek het, al was hy nuut, het jy eenvoudig nie 'n eis nie!!! Die ongeluk was maar net die laaste strooi wat die lugversorger se rug gebreek het!!!!Dis die feite!!!!C
    Ek verskil van jou. Veral jou laaste sin.

Ek voel jou pyn. Ek was by Tough Stuff en nadat iemand my van die pad af gedruk het en ek my kar op haar sy neer gesit het wou hulle ook nie uit betaal nie. Vesekering is 'n klug spull. Hulle wil net he mens moet betaal en sal enige iets doen om nie te betaal nie.

Quote Originally Posted by C Africa View Post
    So tensy die skade van so 'n aard is, dat jy met vrymoedigheid kan se dat die ding sou gebreek het, al was hy nuut, het jy eenvoudig nie 'n eis nie!!! Die ongeluk was maar net die laaste strooi wat die lugversorger se rug gebreek het!!!!Dis die feite!!!!C
    En as ek van die opinie is dat ek met vrymoedigheid kan s dat hy waarskynlik nie sou breek indien die ongeluk nie plaasgevind het nie?
    One of the stupid mistakes in life is to underestimate peoples level of stupidity!

As above Geertsema

7. The Following User Says Thank You to Luka For This Useful Post:

Soos hy s, hy persoonlik het die feite.

Sal hom nogal een dag wil ontmoet. Wou nog altyd n clairvoyant ontmoet.

Quote Originally Posted by MannetjievR View Post
    Ek voel jou pyn. Ek was by Tough Stuff en nadat iemand my van die pad af gedruk het en ek my kar op haar sy neer gesit het wou hulle ook nie uit betaal nie. Vesekering is 'n klug spull. Hulle wil net he mens moet betaal en sal enige iets doen om nie te betaal nie.
    Ek wil nie betrokke raak in forum ping pong van "ek s...jy s nie"

Die wye veralgemening dat "versekering 'n klug is en hulle sal enig iets doen om nie te betaal nie" is die tipiese reaksie van iemand wat nie sy sin kon kry nie!

Versekeraars het 'n kontraktuele plig om onvoorsiene gebeurlikhede, wat wettige eise is, te moet kompenseer. Die algemene beginsel is om die eiser in dieselfde posisie te plaas as voor die gebeurlikheid, anders vind daar "verryking" plaas.

Indien laasgenoemde net eenvoudig voor die voet toegelaat word, sal dit ons versekerings premies die hoogte injaag. Assessors moet dus altyd waaksaam wees om "verryking" te voorkom en daarom word ou skade (die ou stampie van 6 mnde gelede aan die ander kant van jou kar, wat minder sou kos as 'n bybetaling) nie nou ook herstel nie!

Skade word altyd gekoppel aan 'n gebeurlikheid - daarom die vrae "wanneer' "waar" en "hoe" het die skade ontstaan.

Uit die oorspronklike forum pos is die skade aan die voertuig herstel - dus het die versekering betaal!

Die herstel van 'n foutiewe lugversorger is die punt van dispuut en daar is duidelik hier uitgewys dat 'n ekspert nie in die foutverslag 'n bepaling kon maak dat dit wat foutief is toe te skryf is aan die ongeluk nie.

Indien die lugversorger fisies gebreek en aan flarde was sou die versekering die skade betaal het, maar elektroniese onklaarraking is nie 'n ongeluk of botsing gebeurtenis nie.

Kom ons wees net ALTYD billik na beide kante van 'n saak - dis die werk van 'n ombud!

Default Ongeluk, en versekering weier om skade te herstel

Lugversorging het gewerk tdens ongeluk. Na ongeluk nie.

Lugversorging het nie erens voor of erens na ongeluk ophou werk, maar tydens.
    Verslag s heel moontlik weens ongeluk.

Trip tydens ongeluk was heel eerste trip nadat voertuig gediens is.
    Het verslag vanaf nissan handelaar, met km lesing, dat voertuig se lugversorging gewerk het tydens diens, en afstand van voeruig tydens ongeluk, stem ooreen met km van handelaar tot by my huis, en dan van my huis tot plek van ongeluk.

Wat ek wel uitgevind het tot dusver, is dat die hersteller wat versekeraars aangestel het, clueless is. En totaal overcharge.
    Hulle kwoteer vir die hele pomp, waar net die foutiewe part vervang kan word.
    Soos voorheen genoem, die coil kan net rewind word, maar, die coil is selfde as wat op mikra gebruik word, en kos sowat R600 nuut.

Ek verwag geen verryking nie, slegs dat my voertuig herstel word tot selfde toestand as tydens ongeluk. Niks meer. Niks minder.

Ek kan nie help die versekering se keuse het hulle probeer ry, of is onbevoegd nie.

Vir my is dit n beginselsaak dat my voertuig herstel moet word. Elkgeval, dit is by ombudsman.

Verder, ongeag of versekering dit gaan betaal of nie, ek het verander van versekering. Selfde dekking, beter bybetalings. Die besparing alleen op my premie vir slegs een maand, is reeds 9 keer meer as wat die herstel van die deel (parte en arbeid) gaan wees wat hulle nie wou doen nie. En dit is toe wel ongeluk verwant...

So, van nou af, spaar ek elke maand net verder.

Dan kom n tweede deel van versekering in, nl oesversekering, wat apart van my gewone korttermyn versekering is. Dit is aansienlik meer as my hele jaar se premie op korttermyn. Daar kyk ek ook gelukkig na ander opsies.

So, met hindsight, doen hulle my n masiewe guns. Al moes hulle dit eindlik van dag een betaal het.
    Last edited by Reenen; 2020/07/06 at 01:47 PM.

Wat is die leeftyd van kar AC ? Seker nie minder as vyf jaar.
    Hoe oud is jou kar?
    2003 Jeep KJ 2.5 CRD

My Nissan Terrano was 17 jaar oud toe ek hom op 350,000km verkoop het.

Die A/C het elke dag dag wat ek hom gery het, geloop, somer of winter. Vir seker 14 van daai 17 jaar was die Terrano my DKW kar gewees. In daardie 17 jaar moes ek 3 keer gas vervang.

NIKS ANDERS OP DIE A/C HET WERK OF VERSIENING NODIG GEHAD IN DIE 17 JAAR NIE!!!

My Nissan Pathfinder is nou 10 jaar oud, nog slegs een keer gas vervang, geen ander werk aan die A/C was nodig nie, hy staan nou op 192,000km.

My Nissan Patrol het nou reeds 185,000km gedoen, ek het hom nou reeds 6 jaar, nog nooit iets aan die A/C laat doen nie.

Al drie myne is Nissans, selfde as Reenen se voertuig fabrikaat, so dis nie omdat sy Nissan 'n swak kwalitiet A/C in het nie, want dan sou die seldfe in EEN van my Nissans ook in 700,000km plus (gesamentlik) dan ook gebeur het..... Sy A/C se oppak, kon slegs agv ongeluk skade wees...... geen ander rede... Vra my elk kan jou 'n brief gee daarvoor....

My vorige drie Nissans, 'n 1984 Safari, 1995 3.0 V6 Sani en 1995 4.2 GQ Patrol was ook almal naby aan of verby 200,000km elk, en in die tyd dat ek hulle gehad het, (almal was tweedehands) ooit werk nodig gehad op hulle A/Cs nie!

Nee wat ek stem saam, skop hulle uit op hulle gatte en vertel vir almal watse K @ K diens hulle lewer, hoe hulle mense bedonder en raai almal met wie jy praat af, om ooit met hulle besigheid te doen. Not in Hell....

As dit my my gebeur, sal ek dit doen, so waar as wragtag....

In die ou dae (die 1970s en 80s) was Santam se slagspreuk "We do hassle, we pay" - wel, hierdie ouens by wie Reenen verassureer was, se slagspreuk is seker "WE DON'T PAY, WE HASSLE!"
    Last edited by mvcoller; 2020/07/06 at 03:51 PM.
    Malcolm van Coller - retired 2013 but remained in Johannesburg (maybe will look at moving south, Robertson or Wellington type of town, once the wife retires)
    2011 Nissan Pathfinder 2,5 CDi LE Manual (with front Lokka) - My Platkar...
    2008 Nissan Patrol 3.0 TDi GL with front Lokka (Use it mainly for Safari business)
    2003 Bushwakka Shorti (with 160 H/Moon Stargazer RTT and 100 lt water tanks)
    Ex 1999 Nissan Terrano 2.7 TDi
    Ex 2011 Conqueror Supra II
    Ex 1995 GQ Patrol GLX 3 speed Auto
    Ex 1984 Nissan Safari 2.8 Station wagon with 5 speed conversion,
    Ex 1995 Sani 3.0 V6 Exec
    Ex 1994 Venture 2200 with lock diff (Company vehicle).
    Many 4x4s in National Service (Landies, Jeeps, Willys, Bedfords, Unimogs and Buffels)

Asuransie maatskappye like nie as jy begin claim nie. n Paar jaar terug het ek 3 of 4 claims redelik kort op mekaar gehad op verskilende voertuie en drywers, toe begin hulle met allerhande stories. Eers moet ek n bybetaal doen, voorheen geen bybetaling, en toe will hulle ook nie sekere goed uitbetaal nie, en wil n bull bar panelbeat ens. Kon ook geen ander assuranie kry nie, lyk my hulle gee jou claim rekord deur aan die ander maatskapy en dan keer hulle dit net af.
    Johan Kriel

Dalk 'n growwe veralgemening. Ek vind dat versekering geneig is allerhande jakkalsdraaie te maak om te betaal, nieteenstaande dat ek nog nooit oor die laaste 20jaar 'n groot eis gehad het nie. So ses maande terug die probleem gehad met 'n eis (R11000) op my vrou se polis, my voet neergesit en hulle het uiteindelik n billike bedrag uitbetaal. Amper asof hulle eers wil kyk of jy dit sal aanvaar.

Dit is tans ooral op die nuus van maatskappye wat nie vir onderbreking van besigheid wil betaal met Covid nie. Dit maak my onrustig, want wat se jakkalsdraaie gaan hulle h as my besigheid vir een of ander rede onderbreek word? R10 0f R20k, kan mens dalk nog hanteer, maar wat as dit honderde duisende rande is?

Ek het 25 jaar terug Santam onder die gat geskop oor 'n gekibbel, nadat ek n wettige eis gehad het.

Reenen, ek vertrou die nuwe versekering sal jou beter diens gee.

Bostoe
    Last edited by bostoe; 2020/07/06 at 05:01 PM.

Quote Originally Posted by JLK View Post
    Asuransie maatskappye like nie as jy begin claim nie. n Paar jaar terug het ek 3 of 4 claims redelik kort op mekaar gehad op verskilende voertuie en drywers, toe begin hulle met allerhande stories. Eers moet ek n bybetaal doen, voorheen geen bybetaling, en toe will hulle ook nie sekere goed uitbetaal nie, en wil n bull bar panelbeat ens. Kon ook geen ander assuranie kry nie, lyk my hulle gee jou claim rekord deur aan die ander maatskapy en dan keer hulle dit net af.
    Hoeveelheid eise is relatief.
    Het mens 2 voertuie, of 100?
    Natuurlik sal mens meer eis as jy meer voertuie het. Jy betaal ook meer. Ek het nie besonders hoe hoeveelheid eise as mens aantal voertuie in ag neem nie. Die maklikheid waarmee ek n bitter goeie alternatief gekry het, bevestig dit.

Ek het meer as 60 voertuie verseker. 2 eise n jaar is seker nie buitensporig nie?

Ek het meer as 60 voertuie verseker. 2 eise n jaar is seker nie buitensporig nie?
    Dankie vir hierdie uiteensetting van Santam. Wel dit moet 'n bargain vir die firma wees as mens 30jr neem voor jy 1 eis vir elke voertuig ingesit het op grond van jou geskiedenis.

Ek is saam met jou bly dat jy nou soveel meer kan spaar deur te skuif. So een deur word toegemaak en mens kyk watter deur staan oop.

Beste van alles, my eise in laaste jaar, was die bok met navara, en een van buurplase se eienaars wat tydens n brand op sy plaas in my bakkie vas reverse het. N volle R6000 se skade, waarvoor hy verantwoordelik was.

Elkgeval, dit is irrelevant of dit R5000 of R500 000 se eise was. Ek is verseker. Ek verwag hulle moet uitbetaal, ongeag die waarde. Die geldigheid van n eis word nie bepaal deur of dit groot of klein is.

My makelaar het aangebied om dit uit sy eie sak te herstel. Uit beginsel, wys ek dit van hand. Ek sal ook nie n goodwill skikking aanvaar nie.

Dit is juis my punt. Hulle wil net invorder.

Het jy al die sommetjie gemaak teenoor dit wat jy uitgee aan asuransie en dit wat jy al geeis het oor n tydperk?

Ek het voorheen die ouer voertuie net n 3e party eis verseker, en skade maar self gedra.
    Johan Kriel

Na ek nou my beter quote gekry het, het ek nog baie gesny.
    Ek het alle voertuie onder R50 000 nou verder geskuif na 3de party en brand. Want 1 stampie, en hulle wil dit af skryf.

Ek oorweeg ook om van my ander voertuie te skuif na 3de party, en net op vol te sit as ek erens gaan ry met dit. Maar dit klink na baie moeite, en mens klim baie op die ingewing van oomblik in n voertuig, en doen n roadtrip.
    Ek sal maar kyk na kostes daarvan, en n besluit neem. Ek het eindlik te veel viertuie, en kan netsowel n paar van hulle op
    Long term storage met net 3de party plaas.

Can you send me a picture of the compressor and what vehicle is it

Page 3 of 6 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 LastLast

Bookmarks