Terrible experience at Nissan Menlyn dealership - Page 3

Page 3 of 3 FirstFirst 1 2 3
Results 41 to 58 of 58

Default Re: Terrible experience at Nissan Menlyn dealership

Quote Originally Posted by PierredW View Post
    Dit is maar hoekom so baie van ons Toyotas koop. Niks breek nie en alles is reg en jy kry wat jy voor betaal. Op my 2007 Cruiser is alles reg vir amper 13 jaar en die nuwe Fortuner van Okt 2019 sover ook. Pta Noord Toyota se diens in alle opsigte tot nou was puik.
    My experience with Toyota since 1981 ...Whether it is Tazz, Hilux, Corolla, Cressida ..NO Comebacks and plenty repeat business from me and others

Quote Originally Posted by Peter Betts View Post
    My experience with Toyota since 1981 ...Whether it is Tazz, Hilux, Corolla, Cressida ..NO Comebacks and plenty repeat business from me and others
    Well, this thread is not about Toyota, is it?

Quote Originally Posted by hatjohan View Post
    Well, this thread is not about Toyota, is it?
    No, its about Peter Betts...... :-)

I have never liked any of the Menlyn dealerships for any brand but I have had excellent service from Nissan Silverton which is just around the corner from Menlyn.

Bought a 2017 X-Trail Tenka from the Silverton branch which they had incorrectly registered as a 2016 model non-Tekna. They honored the deal and sold me the vehicle at the 2016 price and lost close to R100k on that sale. A month later I had issues with the brakes and I took it back to them and they replaced both front discs and pads for free.

Vehicle was unfortunately written off but for the price I got it at it was probably the best value for money vehicle I have owned. Thanks to their mistake I made a fat profit when the insurance paid out .

I took an Np300 for a testdrive from Menlyn(or Matus?) Nissan in December.

The vehicle impressed me for what it is, Got food service from Riana but decided not to gp ahwad with the purchase.

Should I reconsider, maybe I will drive past Menlyn to Silveton.
    I have met some crazy people. They have made me their leader...

Si vis pacem, para bellum

Vrydag een van my nissans laat diens.
    Vanoggend, s my plaasbestuurder (wie se bakkie vrydag gediens is), handrem is nog presies dieselfde as voor die diens (kan nie bakkie teen bult laatvstil staan, trek omtrent heeltemal uit), olie is pikswart.
    Ok, is diesel bakkie, en dit is 100km van agent na my, so olie kan seker swart wees...
    Maar as hulle nie die remme nagegaan het, of opgestel het, wat het hulle nog nie gedoen nie...
    Ek hulle gebel, ges hulle moet bakkie kom haal en oor diens.

Nou wonder mens, wat word gedoen, en wat nie
    Vrywaring: Niks wat ek hier kwyt raak moet hoegenaamd as feite beskou word nie.

Pierre, die feit dat jy Toyota ry en hulle self diens, het niks te doen met Nissan naverkoopdiens, maar meer met Toyota se naverkoop diens en dienste?

Die feit dat jy self diens, dui daarop dat jy ontevrede in elke geval is met Toy se diens.....?

Ek ry self Toyotas(5) en ek hou van Toyotas, maar jou aanmerking is onvanpas op die draad.

Gelukkig het die OP sy man gestaan en sy geld terug gekry.

Ek het jare terug toe die huidige Patrol gelanseer is een by Menlyn gekoop en ek was toe redelik tevrede met die diens gewees.
    Dit was egter n paar jare terug.
    Last edited by Mapog; 2020/01/28 at 01:25 PM.

Quote Originally Posted by Morne - Skip View Post
    totally irrelevant post ...
    Ja moet seker stilbly as ek iets goeds oor Toyota se, veral op 'n pos soos die. Hoekom diens ek self, op iets so eenvoudig soos 'n 1HZ is niks beter nodig nie en kos my minder as R1k elke 10k km tensy ek na 105k km 'n lugfilter koop of op 108k km disc pads vervang. Pak darem die wheel bearings elke 50k teen R2k.

Nissan kon egter ver gekom het met Patrols soos in Aus waar hulle direk met Cruiser kompeteer maar hier is hulle so vrot verteenwoordig dat Patrol seker van die mark af is, stel so min belang dat ek nie eers weet of dit so is nie.
    Last edited by PierredW; 2020/01/28 at 05:02 PM.

Nissan kon egter ver gekom het met Patrols soos in Aus waar hulle direk met Cruiser kompeteer maar hier is hulle so vrot dat Patrol seker van die mark af is,

Ek dink almal kan hier saamstem.

Snaaks genoeg in die 80's kanek onthou was dit nog OK gewees.........BAIE Safari's is verkoop, daai NissanTracker 4x4's, die 2400 en die 3000 V6 Bakkies, Sani, ens ens ens. My pa het so wit en blou V6 Sani D/Cab gehad, hy was groot Nissan man.

Maar eks van die punt af - Nissan se bemarking van die Patrol was seker die grootste poep wat hulle die hele eeu kon sluk,

En Rosslyn het die goed by die duisende uitgevoer Afrika toe terwyl Nissan SA wonder wat aangaan, waar is die partytjie.

O en terug na OP........as alles wat ek lees korrek verstaan word grens dit vir my aan bedrog. Op die OTP moes die korrekte beskrywing en Model Code van die Voertuig wees, die Koper het betaal wat ge Invoice is maar heeltemal verkeerde artikel gekry,

Anyway - my opinie.
    1998 Nissan Patrol 4,5 GRX........................."Olive"
    1997 Land Cruiser HZJ 75..........................."Jack"
    2008 Mercedes Benz CL 500........................"Bullet" (going....going...)
    2006 Mercedes Benz C 180K........................"Sussie"

Probleem is, mense koop agter naam aan.
    In 2018 en 2019, was daar basies 2 bakkie vervaardigers wat ver voor was met totale bakkie verkope. Toyota en dan Nissan.
    Maar Nissan SA het in laaste 3 jaar drasties verswak. (Nie dat hulle ooit goed was). Maar die kopers was getrou. Maar laaste kwartaal van 2019 het Nissan erg begin uit sak. Hopenlik is dit n wake up call vir nissan SA.
    Vrywaring: Niks wat ek hier kwyt raak moet hoegenaamd as feite beskou word nie.

Ja moet seker stilbly as ek iets goeds oor Toyota se, veral op 'n pos soos die. Hoekom diens ek self, op iets so eenvoudig soos 'n 1HZ is niks beter nodig nie en kos my minder as R1k elke 10k km tensy ek na 105k km 'n lugfilter koop of op 108k km disc pads vervang. Pak darem die wheel bearings elke 50k teen R2k.

Nissan kon egter ver gekom het met Patrols soos in Aus waar hulle direk met Cruiser kompeteer maar hier is hulle so vrot verteenwoordig dat Patrol seker van die mark af is, stel so min belang dat ek nie eers weet of dit so is nie.

Ai ai!

Dit is maar hoekom so baie van ons Toyotas koop. Niks breek nie en alles is reg en jy kry wat jy voor betaal. Op my 2007 Cruiser is alles reg vir amper 13 jaar en die nuwe Fortuner van Okt 2019 sover ook. Pta Noord Toyota se diens in alle opsigte tot nou was puik.
    Niks breek nie?😂 Ek het 2 D4d Hilux gehad en het meer probleme gehad as met 5 Land Rovers.😂

Siende die draad nou oor Toyota gaan, en basies reeds ontspoor is wil ek net weet of Fortuners en Hilux's met rigtingwysers of 'n flikker-arm toegerus is want ek sien hulle word nooit gebruik nie....Miskien kan Nissan hulle help om te wys hoe werk dit of te wys waar dit sit, of dit reg te maak as dit stukkend is.

Ter verwysing; hier sit hy....

Name:  Hilux_Indicator.jpg
Views: 303
Size:  61.6 KB

hahaha. this post is ludicrous on so many grounds. also a useless post in relation to this thread.

Further to that, if " niks brek nie" why are their dedicated toyota parts stockists like N14x4 , Gemini etc , who have all made millions from constantly supplying parts to toyota owners.

Its the funniest thing hearing a toyota fan say they drive a Land cruiser for two reasons, "cause they unbreakable", and "you can get parts anywhere in Africa". hahahahaha.
    the irony of that load of ##### i find extremely humorous.

Make no mistake, Toyota Dealership network, and its historic successes, was a result from massive marketing campaigns in the 1970's, 1980's and early 90's.... much the same as the campaigns Nissan launched in Australia, .... lots of money ploughed into marketing, the fruits of which have been picked in the late 90's and 200's, proven by cult followings of toyota in SA and Nissan In Aus, respectively.

In SA, the dealerships, regardless of manufacturer, have all rested on their laurels for far too long, toyota included, ... sales persons know nothing about their products, mostly because they've just recently spent the last 18 months working at a competitors dealership before job hopping, parts inventory stocks are pathetic, and there's no more bonafide mechanics, they simply part replacement jockeys.

All a bit Sad,... even if you own a "niks breek nie" toyota.

Quote Originally Posted by AntonN View Post
    Siende die draad nou oor Toyota gaan, en basies reeds ontspoor is wil ek net weet of Fortuners en Hilux's met rigtingwysers of 'n flikker-arm toegerus is want ek sien hulle word nooit gebruik nie....Miskien kan Nissan hulle help om te wys hoe werk dit of te wys waar dit sit, of dit reg te maak as dit stukkend is.

Ter verwysing; hier sit hy....
    It's because their other car is a BMW and the indicator stalk is on the other side, so they get confused and just decide it's easier to not try because it's embarrassing when the wipers go when they want to turn.

--
    Sorry, I couldn't help myself...
    (I was the proud owner of 4 BMWs, and each had their indicator used more than anything else in the car)
    Someone said I should use a first name, so here it is: Marc

I've used Nissan Woodmead to get parts a few times (never bought a vehicle from them).
    Service has always been great.

Went there today and the security guard met me in the parking and offered to walk me to the correct department (Nissan and Renault are in the same building).
    When I got to spares the guy was knowledgeable and efficient.
    Its not about how fast you are but about how quick you get there...

[QUOTE=AntonN;4318091]Siende die draad nou oor Toyota gaan, en basies reeds ontspoor is wil ek net weet of Fortuners en Hilux's met rigtingwysers of 'n flikker-arm toegerus is want ek sien hulle word nooit gebruik nie....Miskien kan Nissan hulle help om te wys hoe werk dit of te wys waar dit sit, of dit reg te maak as dit stukkend is.

Ry daai befoeterde baas van jou wat jy nie kan verdra nie dalk 'n Toyota? Ek wens weer Ford eienaars kan elke 3 maande bestuurslesse kry mbt volgafstande, spoedgrense ensomeer.
    Lekker veralgemenings n?
    2019 Fortuner 2.4 Auto 4x4
    2006 Jeep 3.7 Limited with 1.5" lift

Wink Re: Terrible experience at Nissan Menlyn dealership

Quote Originally Posted by faniedup View Post
    No, its about Peter Betts...... :-)

Page 3 of 3 FirstFirst 1 2 3

Bookmarks