Route 63 - Granny's Great Karoo Trek

Results 1 to 9 of 9

Default Route 63 - Granny's Great Karoo Trek

Stan, I am sure you will understand this report or I can try and translate!

Die aangehegte reisverslag is in Afrikaans gedoen omdat dit oorspronklik aan ‘n tydskrif gestuur is. Na baie maande van doodse stilte dink ek dis heel gepas om nou die verslag met mede forum lede te deel. Die rede waarom die reisverslaggeskryf is, is eintlik tweeledig. Eerstens om ons ervaring met die ou voertuig met forum lede te deel en tweedens soek ons reisgenote met 'n ou kar wat miskien belang sou stel om saam met ons soms 'n trip te doen.

Granny se Roete 63 trip het egter reeds in Augustus 2017 plaasgevind, maar nadat ons weer 'n draai in Namibië gemaak het, het ons begin speel met die gedagte om met Granny 'n trip deur Namibië te doen.

Ek is nie baie goed met die skryf van verslae nie, dus is alle kommentaar baie welkom.
    Attached Files Attached Files
    "If you don't care where you are, you ain't lost"

Default Re: Route 63 - Granny's Great Karoo Trek

Dankie Spook
    Dit was lekker lees en bring heerlike herinneringe vir ons.
    Sam
    ZS1SAM
    V5/ZS1SAM

Tina, die verslag was vir my besonder relevant want ek was in Queenstown gebore en getoe, en baie van my skoolvriende was van al die omliggende, klein Ooskaapse dorpies afkomstig.

Verder, vir jare toe ek nog geswot het, moes ek van Queenstown deur die Karroo Kaap toe reis, en telkemale het ek die minder gebruikte roetes gekies, in my ou studente motor.

Nog verder, my moeder was 'n boeremeisie wie groot geword het op 'n plaas tussen Graaf Rienet en Jansenville, waar ons redelik dikwels gekuier het.

So baie van die areas en dorpies wat jy gedek het, het groot herringerinne vir my. Dankie baie! Ek waardeur jou verslag vreeslik baie.
    Landcruiser 76SW.

“Great journeys are memorable not so much for what you saw, but for where you camped”.

At least "Once a year go someplace you have never been before" Delai Lama.

Trans East Africa 2015/2016 Trip report http://www.4x4community.co.za/forum/...e16?highlight= from post 315.

Stem saam. Dit was 'n lekker lees verslag.

My skoolloopbaan het op Middledrift begin in 1970. My Pa was die Landdros op Middledrift. Ons het nie 'n skooluniform gehad en het met "sivvies" skoolgegaan. Die skool het net 2 klaskamers gehad met net 2 onderwyseresse. Sub A tot omtrent Std 2 in die een klas en Std 3-5 in die ander klas. Iets so iets....... dit was lank terug.

Ek onthou die Juffrou vir die ouer kinders het so 'n rooi Ford Capri gery. Man o man, dit was 'n mooi kar. As ek reg onthou het sy elke dag van Alice af deurgery.

Ek het nou nog 'n litteken onder my regtervoet waar 'n pendoring my gesteek het. Ek was BAIE haastig oppad na die buite toilet en moes toe kortpad vat om tyd op te maak. Ek kan nie mooi onthou wat het van die nood geword, maar soos gesę, ek het nou nog die litteken van die pendoring.

Baie dankie Sam, Stan & Danie, ek waardeer die terugvoer.

Ek is nie iemand wat sommer lees, maar was heel ingetrek op die verhaal. Sal graag so n rit wil doen. Dalk eendag as ek groot is. Baie dankie vir die deel hiervan.
    Alan

Defender on Steroid's (Sadly sold)
    Previous: Pajero 3.5 V6 (Gas Guzzler)
    Series 3 109 SW (Tortoise)
    Platkar Ford Fiesta 1.6tdi (Swambo's present)

Quote Originally Posted by All -in -one View Post
    Ek is nie iemand wat sommer lees, maar was heel ingetrek op die verhaal. Sal graag so n rit wil doen. Dalk eendag as ek groot is. Baie dankie vir die deel hiervan.
    Baie dankie.

Dis jammer dat die eendag nie sommer gou kan wees nie. Baie van die Karoo dorpies waardeur ons is, is vinnig besig om tot niet te gaan. Grotendeels as gevolg van ontvolking. Almal wil eerder in die groter stede gaan bly. Selfs boere se kinders versaak hulle erfporsie ten gunste van die groter stede. Hartseer, maar waar

Great read, Spook, I enjoyed it thoroughly and very well-written. Would have loved to see more of the Church interiors, I find them fascinating.

The organ that is still in use after 100+ years is simply stunning, excellent craftsmanship.

-F_D
    Eric Skeen is the Family Dog
    White Fang:
    1999 2700i DC Raider 4x4
    Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2200 DC 4x4
    Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4 V6
    Hound Dog: 2000 2700i SC 4x4

Dankie Tannie Spook.

Nou ook sommer 'n paar idees vir ons trip gekry.
    Last edited by Papsak; 2020/01/21 at 10:18 AM.
    Everybody needs to believe in something.... I believe I will have another Beer!

Travel Blog: https://since1652.wordpress.com/

Bookmarks