Nog sulke Prados? - Page 2

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 21 to 29 of 29

Default Re: Nog sulke Prados?

Quote Originally Posted by Kolube View Post
    Fokus mense fokus, alle 4x4's is mens gemaak en baie hang af van , hoe jy na jou voertuig kyk. Ek het Landies gery, in SA en lank in Botswana ook !!, vir die afgelope drie jaar besit ek 'n 2006 Toyota VX 4 ltr Prado en wat 'n plesier !!!
    Ek het egter 'n probleem wat ek wil noem , as iemand raad of 'n verduideliking kan gee sal ek dit hoog op prys stel.
    Net sodra my voertuig die hele dag gewerk het, en lekker warm is, en branstof net 25 % van my twede tank is, dan verloor ek krag, veral wanneer ek wil versnel om verby 'n ander voertuig te beweeg.
    My Prado skop terug na 'n hor rat, maar geen krag kom deur nie, hy verloor inteendeel spoed...
    Sodra hy egter weer lekker sf gekoel het, is hy weer 100 %
    Suggest that you also check the water pump. Those symptoms are identical to what we experienced on our VX at about 180000km just before the water pump failed. The petrol level that you are observing might be incidental and not causing the problem.
    PedroD

Toyota Prado TX 3.0D & Bush Lapa Boskriek

Quote Originally Posted by Veneficus View Post
    Jy moet dalk net confirm watse gloeilamp

As dit H.I.D. globes is dan kan dit wees
    Hulle word ook Xenon genoem

Baie van die ander plekke wat dit verkoop het chinese copies wat nie lank hou nie

Daar is nou Midas winkels wat behoorlike Phillips H.I.D. verkoop vir so R500 per globe
    maak net mooi seker daai Midas Philips HIDs is opregte Philips.

ek het so 3 jaar terug n stel gekoop daar, en die een het heeltyd geflikker. Midas wou niks weet van vervanging nie, want hulle was oortuig ons het skade gemaak toe ons dit instaleer het.

ek het toe met iemand by philips SA gesels, en hulle was verbaas om te hoor ons het dit by Midas gekoop, en oor die prys. Het die lamp na hulle gevat en hulle het bevestig dit n fake was

What is the average fuel consumption on these 120 KZTE Prado's? Much better than the V6 or not so much?

How is the little 3.0 old tech KZTE when it comes to power as I heard that they are dog slow since the Prado is a heavy vehicle?
    NEW Project: Daihatsu ROCKY (Balboa) 4x4 2.8

Platkar Haaihoendaai i20 1.4

My Prado 120 met 512,000km nog glad nie gewerk aan Injectors. Nou moet die ouens wat weet asb. help.Hulle se vir my dit moet elke 150,000km gedoen word. Aan die ander kant glo ek jy moenie iets wat werk verander nie!Hy trek besonder goed en redelik lig op diesel nog.

Quote Originally Posted by WAJ View Post
    What is the average fuel consumption on these 120 KZTE Prado's? Much better than the V6 or not so much?

How is the little 3.0 old tech KZTE when it comes to power as I heard that they are dog slow since the Prado is a heavy vehicle?
    With the KTTE 3.0 I get between 12-13L/100km both in town and highway. When loaded this can go up a bit to 14, but I try to keep to 115-120. This can go to 16L, when using a roof rack or with bikes on the roof. With a small luggage trailer and loaded it stays pretty much the same consumption, but it also has bike rack that causes a lot of drag.
    With a camping trailer (Jurgens X120) loaded close to max consumption went up to 20L, but that also involved a lot of low-range sand driving that messed up the numbers a bit.
    The 180L capacity is a great advantage, this means we have never taken extra fuel on trips. Range is about 1100km, depending on loading. Makes for expensive refuels though of R2600 each.

There is no denying that the diesel is a bit of a donkey. More than enough low-end torque, not great when you are trying to speed up, and (apparently ) noisy at speeds above 140, so not really built for that use. For our use as an all-round family car including dogs and kids, and long holiday road trip travel, a great choice.
    81 XT 500 (project)
    Vitara swb 95 (sold)
    xj 96 4.0 ltd (daily drive)
    kj 04 crd (sold)
    lc120 3.0d

Ek het ook 'n 2003 diesel Prado. Wat 'n aangename ryding.
    Een probleem is dat sy instrument cluster nie werk nie,het so maand terug gebeur.As die sleutel aangeskakel word,gaan alles op die paneel aan,maar na tyd dood.Indien ek die voertuig start bly alles dood behalwe die groen 90L aanduiding op die brandstofmeter.Wat dood is,is die toeremeter,spoedmeter,brandstofmeter,hittemeter en ook odometer.Moet byvoeg die voertuig het ook al 457000 km gedoen toe dit gebeur het.Een slim man het my verseker dit is die battery wat 'n voltage drop veroorsaak,maar na vervanging is dit nog steeds dieselfde.As enige van julle my kan raad gee sal ek baie bly wees.Dankie sover.
    Last edited by B.F.Burger; 2019/11/06 at 09:33 AM.

Quote Originally Posted by JohanBredell View Post
    My 2003 Prado 120 Diesel het nou 512,000 km gedoen. Op 400,000 nuwe Koppelaar, op 450,000 nuwe Waterpomp en op 480,000 nuwe Verkoeler( a.g.v. Namibia se swak grondpaaie met die droogte. Hegstukke stukkend geskud)). Verder nog geen probleme, maar laat elke 10,000 km. diens. Enige ander 120's met sulke km??
    (I am going to try and write in Afrikaans, so please excuse the spelling mistakes)

Johan, my ondervinding met Prados is dat as hulle gereeld gediens word skrik hulle nie vir 500 000km nie. Baie mense se dat Prados warrem word, (tussen die aircon condenser en die radiator collect daar baie stof etc. Sa jy dit skoon hou het jy absoluut geen probleme met overheeting nie. Ek het al 4 Prados gehard maar net vir n verandering het ek nou n Land Cruiser 100 4.2 diesel gekoop.

Groete
    Charles Walker
    St. Francis.

Strong vehicles. My 1998 KZTE manual did 325,000km before I sold her. One clutch, one head (!), a radiator and two OME shock sets. Used it to tow and launch a ski boat in Mos.

The experience taught me a few things. Service regularly, do not chip a vehicle and when the going gets rough, the only things that break or fall off are things that you bolted on afterwards-they never came from the factory. The head replacement was a direct result of having chipped the vehicle. The fall offs included the long range fuel tank-after market fitment.

Great vehicles. I replaced her with a LC 76 V8 Station wagon. Not the same comfort, but gives a great feeling of being invulnerable in rough terrain.

Quote Originally Posted by jeepie2 View Post
    With the KTTE 3.0 I get between 12-13L/100km both in town and highway. When loaded this can go up a bit to 14, but I try to keep to 115-120. This can go to 16L, when using a roof rack or with bikes on the roof. With a small luggage trailer and loaded it stays pretty much the same consumption, but it also has bike rack that causes a lot of drag.
    With a camping trailer (Jurgens X120) loaded close to max consumption went up to 20L, but that also involved a lot of low-range sand driving that messed up the numbers a bit.
    The 180L capacity is a great advantage, this means we have never taken extra fuel on trips. Range is about 1100km, depending on loading. Makes for expensive refuels though of R2600 each.

There is no denying that the diesel is a bit of a donkey. More than enough low-end torque, not great when you are trying to speed up, and (apparently ) noisy at speeds above 140, so not really built for that use. For our use as an all-round family car including dogs and kids, and long holiday road trip travel, a great choice.

So would I be wrong if I say that the fuel economy is not much better, on average than the 4.0 V6? So what is the advantage of the diesel over the petrol?
    NEW Project: Daihatsu ROCKY (Balboa) 4x4 2.8

Platkar Haaihoendaai i20 1.4

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

Bookmarks