Ontwerp van rocksliders/sidestep - Page 2

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 21 to 36 of 36

Default Re: Ontwerp van rocksliders/sidestep

To keep in mind. When you build sliders to jack on make sure you attachments incorporate cross members. Chassis not designed for twisting forces generated by a high lift onto a slider.

I bought two sets for the Cruiser from Stofpad. Super strong brackets. Have done several rock trails with them. Maybe the best is to buy proper designed rock sliders. Last year on the River trip the 79 fell on one of the sliders with its full weight. No damage to the Cruiser or sliders. This past weekend at Donkerpoort tested them to the limits.

Love those boxed ones Stofpad makes.
    It is not what you buy its what you build.

Quote Originally Posted by Lappies Labuschagne View Post
    Daai een van Kobusdj lyk vir my baie oulik.
    Behalwe vir die feit dat ek beskerming onder en aan die kant wil he, is dat ek 'n trap wil he.
    My seat is al deurgeskuur daar waar ek ingly!
    Dankie.

Myne het nie goed gewerk as 'n trap nie. Dit het nie vÍr genoeg uitgestaan nie. Ons het maar ingeskuur met die inklimslag.
    Kobus

HDJ81 VX

Quote Originally Posted by bfreesani View Post
    Moenie gate boor nie. Clamp net bo oor soos Kobus en ek alby gemaak het.
    ek stem

gate sal die raam swakker maak
    2012 Jeep Sahara Unlimited 3.6 V6
    Percivamus

Dis seker lekker om die sliders baie goed te anker so dat hulle nie voorentoe of agter toe kan beweeg nie, maar as jy gate boor, moet jy ook pype in hulle sweis om te verhoed dat jy die chassis member crush soos jy die rock slider vas trek.

Ek het net my "U" brackets baie styf gemaak om die chassis member. Ek kry hulle nie eers in plek me a jack nie. Hulle word in gehelp met 4pond hammer. Dan het ek ook binne 150mm van die voorste en agterste monterings 10mm gate in die chassis gehad. Toe maak ek flat bar aan my brackets vas mat pen op gesweis wat duer die gat druk.

Dis harde werk om alles op te line, en in plek te kry, maar as hy eers daar is, gaan hy nÍrens nie. Die boute bo oor die chassis member is amper nie eers nodig nie. Die ding is, jy haal nie elke dag af nie. Myne het nou af gekom terwyl ek ander goed vas sweis vir my transfer case en under body protection. Al ander keer wat hulle af gekom het, was toe ek die 2mm stukke moes vervang met 3mm staal pype en my "upgrade" op die sliders gedoen het.
    David/Hillbilly - 1997 SFA Nissan Sani 2,7 TD - 5" lift on 33" tires - Dual Transfer with 4.1 gears

http://www.youtube.com/user/davidabcab

Lappies, watse voertuig het jy?

Quote Originally Posted by grips View Post
    To keep in mind. When you build sliders to jack on make sure you attachments incorporate cross members. Chassis not designed for twisting forces generated by a high lift onto a slider.

I bought two sets for the Cruiser from Stofpad. Super strong brackets. Have done several rock trails with them. Maybe the best is to buy proper designed rock sliders. Last year on the River trip the 79 fell on one of the sliders with its full weight. No damage to the Cruiser or sliders. This past weekend at Donkerpoort tested them to the limits.

Love those boxed ones Stofpad makes.
    Myne ook al hard gestamp en geskuur. Daai goed is sterk! Touch net so nou en dan die verf bietjie op. Sou verseker meer skade sonder dit gehad het.
    Toyota Fortuner 2.8 GD6 4x4 MT
    Bush Lapa Miskruier 586
    Youtube Channel: https://www.youtube.com/channel/UCFS..._as=subscriber
    4x4 Competency - Unit Standard 254135

Here's my build of mine: https://www.hilux4x4.co.za/views/vie...p?f=41&t=43302

3mm wall tubing, mounted with U channel to 10mm flat bar and then to the chassis with gussets. Thus far no flex, no problems

Quote Originally Posted by 0000ms View Post
    Lappies, watse voertuig het jy?
    2010 Thar (foto's op mahindra site)

Hy het 'n stel carryboy crome pype opgehad wat sommer aan die boute wat die cab vashou vas was.
    Moese rattle en het later die bout afgebreek.

Click image for larger version. 

Name:	step.jpg 
Views:	125 
Size:	249.4 KB 
ID:	521532
    My F*k Lappies! Ek kry die foto nie groter of regop nie!

Die rubber afgehaal want is vrot.
    Ek gaan nou 63x3 mm square agter vasbout met nog 'n stuk wat tot teen die chassis kom.
    Die bracket gaan ek van 90x6 flatbar maak.

Dan van die square tubing, 2 stukke 50x25x3 rect van die agterste square na die gate waar die rubber vas was.
    Nog net 'n idee, maar sal meet en pas tot ek klaar is. (vakansie joppie)

9. The Following User Says Thank You to Lappies Labuschagne For This Useful Post:

Kyk of jy so iets onder jou chassis het.

Heel per ongeluk het ek langs my voorste en agterste mountings die gate in die chassis gehad.

Toe sny ek sommer die ou 4mm brackets af wat begin buig het, en sit bout deur en sweis vas. Maak skerp punt wat maklikker in gat in gly en dan self centre.

Trick is om hom nou oor die chassis druk, en daai penne voor en agter op te lyn met die gate. Dit gedoen, dan sit hy presies reg waar hy hoort tussen voor en agter wiele, en hy kan nie skuif nie. En glo my, ek het hom al getoets waar ek selfs die 3mm pyp duik in gesit het op sy voorste draai. Helse slag, en my eie skuld want ek ry met rubbish klein 245 ATX bande, wat te veel momentum benodig.

Grips, ek besef nou net wat jy sÍ oor die chassis twist as jy by die slider gaan op jack. My kar het wel drie crossmembers gehad, waarvan ek twee uit gesny het, en my eie members moes bou het. Maar die een se ontwerp gaan nie baie twisting verhoed nie. Dit is beslis iets wat ek weer na sal gaan kyk om hom sterker te maak waar die voorste propshaft deur die crossmember moet gaan.
    David/Hillbilly - 1997 SFA Nissan Sani 2,7 TD - 5" lift on 33" tires - Dual Transfer with 4.1 gears

Wanted to gt rock sliders with highlift lifting point for my Hilux DC revo. Price R10500 plus fitment.

it is way to expensive , what is the price for a good DIY unit, similar design as what is available at 4x4 shops?

Quote Originally Posted by Waals View Post
    Wanted to gt rock sliders with highlift lifting point for my Hilux DC revo. Price R10500 plus fitment.

it is way to expensive , what is the price for a good DIY unit, similar design as what is available at 4x4 shops?
    My suggestion is to contact Stofpad and see what they can assist with and price.

Same price

Quote Originally Posted by Waals View Post

You can never compare the two, even if they look the same. They have R&D they need to pay for along with shop rentals and insurance and a whole host of other things that go with owning a retail outlet, or being a commercial manufacturer of items such as these. If you really want it cheaper, do it yourself, or con your brother in law into making it for you.

If you are not able to, or not willing to learn the skill, or teach yourself to do things like this, you have to pay someone else to do it for you. Then when you have to buy R2000 worth of steel, of which you cut off R500s worth and it lays in the back of the garage for the next 5 years, and you have to buy a welder, and a grinder, and a cutoff machine, and a compressor, and spray gun, and do some things four times to get it right, you start appreciating why these things cost what they do.

Sorry if that sounded harsh, but I sit on the other side of the cheapskate table, and have to convince myself why its worth it to trudge on and do things for myself, and write wastage of time, materials and money off to the learning experience, and the "enjoyment" of involvement in creating my vehicle the way I want it to be.

There is so much to be learnt in this age of the internet. Steel with your eyes from guys, like who have here on this very forum, who are willing to share their skills, knowledge, expertise, and experiences with us. I don't think you ever stop learning and growing. Have fun and enjoy the journey.

Die plan is nou reg in my kop.

Ek het mates geneem en gaan nou 'n snylys maak voor ek die yzers koop.
    Moet eintlik 'n skets maak om te sien of alles reg is.
    Wag dan net vir die vakansie om te leer sweis.

Kan chroom geverf of powdercote word?

Vrae tyd:

1 Hoe hoog moet die slider wees?
    Moet hy gelyk met die onderstel wees?
    Die wat ondervinding het met sliders moet bietjie dink of daar enige probleme met die hoogte is.

2 Hoe ver moet die slider langs die kant uitsteek?
    Dieselfde afstand as die wiele, meer of minder.
    As hy verder as die wiele is, gaan hy nie in die pad wees as mens wil draai in nou spasies nie?

3 Chrome: moet ek dit verf of powdercote?
    kan ek dit sweis of het mens spesiale rods of masjiene nodig?

Ek het vandag 'n mock-up gemaak, en dit lyk of dit kan werk!
    Sal fotos neem en probeer post soos ek vorder.

My F se side steps wat ek laat maak het.Click image for larger version. 

Name:	IMG-20190311-WA0038.jpg 
Views:	53 
Size:	78.7 KB 
ID:	521910

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

Bookmarks