2010 Hilux 3.0 D4D Heavy duty clutch kit

Results 1 to 11 of 11

Question 2010 Hilux 3.0 D4D Heavy duty clutch kit

I am in the process of changing my Hilux clutch and p/plate. I drive a 2010 Hilux 3.0D4D 4x4 d/cab Legend 40. Our local Toyota branch could not assist regarding the diameter of the clutch plate, even giving them the VIN number. Some of the 4x4's have either a 265mm or a 275mm clutch plate. I am looking at a heavy duty kit. Any suggestions on size for my Hilux please!!!!

Default Re: 2010 Hilux 3.0 D4D Heavy duty clutch kit

Quote Originally Posted by Cassie56 View Post
    I am in the process of changing my Hilux clutch and p/plate. I drive a 2010 Hilux 3.0D4D 4x4 d/cab Legend 40. Our local Toyota branch could not assist regarding the diameter of the clutch plate, even giving them the VIN number. Some of the 4x4's have either a 265mm or a 275mm clutch plate. I am looking at a heavy duty kit. Any suggestions on size for my Hilux please!!!!
    Have you tried putting your VIN number in a website like toyodiy?

http://www.toyodiy.com/

I must say I am not impressed with a main dealer that can't find a clutch plate part number...

Quote Originally Posted by tashtego9 View Post
    Have you tried putting your VIN number in a website like toyodiy?

http://www.toyodiy.com/

I must say I am not impressed with a main dealer that can't find a clutch plate part number...
    Thank you Tashtego, will try that website

The software most Stealers use do not have detail specs. It merely gives the part name number and links to a pricing ordering database. So, if you phone the dealer and ask the "computer operator" any tech question, he goes into screen saver mode....
    Last edited by Dungbeetle; 2018/12/03 at 12:32 PM.

Ek het so week terug liefie se D4D hilux(2009) se clutch moes vervang, selfde storie. Moes die clutch eers uithaal en saam vat vir die regte diameter want hulle se daar is 2 verskillendes.
    -----------------------
    Current - FORD RANGER 3.2 4X4
    Previous - MAZDA DRIFTER 2.5 2X4
    FORD RANGER 2.5 2X4

6. The Following User Says Thank You to PietRangerbostrok For This Useful Post:

Arrow Re: 2010 Hilux 3.0 D4D Heavy duty clutch kit

Dankie Piet. Jy het nie dalk daardie clutch se diameter gemeet nie? Ek weet die 265mm pas op die 275mm, maar nie andersom nie. Ek sleep 'n Echo 4 boswa en Weskus roete met dik sand bly maar moeilik. Daarom die soek na 'n heavy duty kit, as daar so iets op die mark is.

Contact Valeo they have various levels of duty clutches. But beware the top of the range will have you “clutching” desperately for your wallet.

Try this guy for an EXEDY Heavy Duty Clutch Plate

Klasie for info or orders 0824138749 .

Quote Originally Posted by Cassie56 View Post
    Dankie Piet. Jy het nie dalk daardie clutch se diameter gemeet nie? Ek weet die 265mm pas op die 275mm, maar nie andersom nie. Ek sleep 'n Echo 4 boswa en Weskus roete met dik sand bly maar moeilik. Daarom die soek na 'n heavy duty kit, as daar so iets op die mark is.
    Nee glad nie gemeet nie. Ek wou ook die heavy duty in sit, maar prys was iets soos R6500 by SAC Diesel in centurion, so ek het maar net die gewone LUK clutch gekoop en ingesit, aangesien dit nie rerig ons sleep of vakansie voertuig is nie. Skim sommer daai flywheel as hy "hot spots" op het terwyl jy dit af het, dit gaan jou dalk baie frustrasie spaar as hy dalk shutter en als weer moet afhaal en skim verkieslik nie op n draaibank nie. Ek het R280 betaal vir n skim en hulle doen dit op die regte manier. Ek het juis die harde roete geloop en moes daai boks 2 keer afhaal.
    -----------------------
    FORD RANGER 2.5 2X4

Quote Originally Posted by PietRangerbostrok View Post
    Ek het so week terug liefie se D4D hilux(2009) se clutch moes vervang, selfde storie. Moes die clutch eers uithaal en saam vat vir die regte diameter want hulle se daar is 2 verskillendes.
    Ek kan dit nie verstaan nie... Die VIN No sal vir hulle kan se watter een dit is as daar verskillendes is. Hulle het net geen motivering om te help nie, jy gaan nie die werk by hulle laat doen of die part by hulle koop nie... Het dieselfde gehad met my remme die ander dag.
    Dis darem makliker om in en uit te kry...
    If Force is not the solution, not enough of it was applied....

2009 Hilux 3.0D4D D/C 4X4, Dual battery, ARB Bar, Winch, Home made rock-sliders, EFS Suspension, IPF Spots, Stofpad rear bumper.

Quote Originally Posted by Pietsweis View Post
    Ek kan dit nie verstaan nie... Die VIN No sal vir hulle kan se watter een dit is as daar verskillendes is. Hulle het net geen motivering om te help nie, jy gaan nie die werk by hulle laat doen of die part by hulle koop nie... Het dieselfde gehad met my remme die ander dag.
    Dis darem makliker om in en uit te kry...
    Ek moet by voeg ek het dit nie by toyota gekoop nie
    -----------------------
    FORD RANGER 2.5 2X4

Bookmarks