Amarok v6 led ligte

Results 1 to 15 of 15

Default Amarok v6 led ligte

Watter draad links voor is die ''high beam'' sin . Wil 'n stel ''spots'' op sit.

Default Re: Amarok v6 led ligte

Is jy net lui, of weet jy nie hoe om te toets nie?

As jy nie weet nie los liewers jou ligte uit!
    What a life!

Sit net n extra switch in vir spots. So ver ek weet is dit in elk geval onwettig om spots op jou high beam circuit te he.
    2014 VW Amarok 132kw 4Motion Auto
    Stofpad Rock Sliders, Full Bilstein Suspension with 35mm Lift

Jy kan die draad trace van die plug af sonder om selfs te toets, maar ek stem tot 'n mate saam met Quack... Om die draad te trace sal jy moet weet watter element in die buld is die hooflig en watter een die driving light, of met 'n multimeter toets. As jy hieroor twyfel moet jy dalk maar die bakkie vir 'n auto elec vat om net die opkoppeling te doen nadat die spots geinstalleer is.

Pierre ja jy moet 'n ekstra skakelaar in he maar jy moet nogsteeds 'n trigger wire kry van jou high beam af omdat die ligte nie mag werk as die high beam nie aan is nie. So hulle moet op jou hoofligte gekoppel wees maar met 'n aparte skakelaar.
    Op die ou end gaan die draad van jou hooflig af kom na jou skakelaar en dan terug na jou relay. Sodoende sal die relay net krag kry as die hoof ligte en die skakelaar aan is.

En onthou om relays te gebruik wat hulle hoofkrag direk van jou krag punt by die battery kry met 'n smeltdraad inlyn. Die hoofligte kan vir 'n relay trigger gebruik word maar daar moenie krag direk daarvan getrek word nie!!! Die bedrading in die voertuig is net geskik vir die normale ligte, as jy eweskielik nog spots gaan trek gaan jou rekenaar dalk dit as 'n kortsluiting sien of jy kan jou harnas brand as daar nie kortsluiting beskerming op daardie lyn is nie, en moontlik jou voertuig!!
    Last edited by WillemT; 2018/11/12 at 08:11 AM.

5. The Following User Says Thank You to WillemT For This Useful Post:

Quote Originally Posted by viv barnard View Post
    Watter draad links voor is die ''high beam'' sin . Wil 'n stel ''spots'' op sit.
    Op advies van my plaaslike VW handelaar is my spots direk op die battery met 'n afsonderlike skakelaar met sy eie fuse. Die rede is dat die nuutse bi-xenon/LED ligte se amps gereguleer word deur die ECU en om in die hoofligte se harnas in te tap verander die amps wat getrek met aan en af skakeling wat die risiko laat ontstaan om die ECU te beskadig. Ek was nie bereid om daai kans te vat nie.

Quote Originally Posted by landbruiser View Post
    Op advies van my plaaslike VW handelaar is my spots direk op die battery met 'n afsonderlike skakelaar met sy eie fuse. Die rede is dat die nuutse bi-xenon/LED ligte se amps gereguleer word deur die ECU en om in die hoofligte se harnas in te tap verander die amps wat getrek met aan en af skakeling wat die risiko laat ontstaan om die ECU te beskadig. Ek was nie bereid om daai kans te vat nie.
    So jou spots dim nie as jy jou ligte dim nie?
    Die stroom wat 'n relay trek is bitter laag en sal nie 'n verskil maak nie, mens kan spesifiek 'n klein relay insit wat lae stroom trek. Dit is juis hierdie tipe beheer van die ECU hoekom jy nie die spots direk kan hardloop nie. Die relay kry sy krag direk van die battery af soos joune, maar die relay self word geskakel van die ligte af. Dit is 'n paar millie amps wat ekstra getrek word, kan nie dink dat dit 'n verskil kan maak nie.

Sorry manne, probeer nie snaaks of lelik wees nie, maar Amarok is nie so maklik nie en alhoewel ek nog nie kans gehad het om self te toets nie, is baie van die ligte op die amarok nie direk gekoppel nie, hulle het wel pos en grond en dan n trigger wat die lig aan of afsit volgens wat die ecu besluit! Dit maak dit nogal n kuns om drade te trace!

Ek weet die baklig werk so, ek het hom getoets tot ek blou in die gesig was!

Eks nie seker of die led hoofligte dieselfde is nie!

Die control unit sit gewoonlik binne in die betrokke lig wat dit nog interesanter maak!

Agter ligte is wel konvensioneel, ek het uitgevind toe ek extra truligte ingesit het en die spots onder die hoofligte is nog konvensioneel!
    What a life!

hehe - things get interesting when canbus gets involved. Willem even the few milliamps that a relay pulls can be enough to make a control unit on these thing decide there is an error in that circuit.
    If the controller is inside the light like Quack mentioned all you will get when you test is an always on 12v - a ground and a pulsing 5v signal.
    Canbus is basically a network and it addresses a specific control unit with an instruction like a network does to a computer on a specific IP. The control unit will then relay a local instruction to a powered circuit. So it depends on how that architecture is addressed for that specific car (and I know nothing about amarok) so it might be possible that you actually can see a simple 12v on circuit for a headlight or not. If they are LED my feeling is you won't see it that simple.
    Things that was a simple 3 minute fix or change and done years ago have changed to something that is either very complicated or simply impossible without some sort of computerized intervention.
    The best would be to speak to a dealer and ask how they would deal with it and if it is possible.
    The simple on manual switch is great but it is basically illegal as you are not supposed to be able to switch on a spolight unless the brights are on.
    Audi A6 Avant - 2005 - 3l TDi Quattro - my daily
    Audi Q7 - 3l TDi - 2010 - steel suspension - wife's daily
    VW Touareg - 2005 - V10 TDI
    VW Touareg - 2009 - V6 TDI
    VW Passat CC - 2013 - 2l TDi bluemotion(repair project)

Ek kry nie tyd om die ligte te toets nie, ek dink daar is iets fout met my ligte, hulle is baie dof!
    What a life!

Quote Originally Posted by Stephan van Tonder View Post
    hehe - things get interesting when canbus gets involved. Willem even the few milliamps that a relay pulls can be enough to make a control unit on these thing decide there is an error in that circuit.
    If the controller is inside the light like Quack mentioned all you will get when you test is an always on 12v - a ground and a pulsing 5v signal.
    Canbus is basically a network and it addresses a specific control unit with an instruction like a network does to a computer on a specific IP. The control unit will then relay a local instruction to a powered circuit. So it depends on how that architecture is addressed for that specific car (and I know nothing about amarok) so it might be possible that you actually can see a simple 12v on circuit for a headlight or not. If they are LED my feeling is you won't see it that simple.
    Things that was a simple 3 minute fix or change and done years ago have changed to something that is either very complicated or simply impossible without some sort of computerized intervention.
    The best would be to speak to a dealer and ask how they would deal with it and if it is possible.
    The simple on manual switch is great but it is basically illegal as you are not supposed to be able to switch on a spolight unless the brights are on.
    I hear you.
    If they do work like that then you can't do anything with a simple tap off the harness...
    The rear loading area light that Quack mentioned works totally different on the amarok and is controlled for different reasons. There's an easy bypass for that.

I speak under correction but I was under the impression that the amarok uses and switches on the halogen light on brights additional to the xenon outer light in the cluster and that that happens directly from the BCM. I have also read of people doing succesfull xenon retrofits with genuine light clusters by just changing the coding in the control unit and that the power still comes from the dedicated lines from the BCM and that's it not a complete cluster canbus controlled. So from there my assumption that it would be possible to tap for a relay at least if the normal halogen are being used with brights. Don't have xenons on mine so can't confirm this. But it's worth looking into... There's a vast range of different xenon clusters working on many different methods of control. The only LED lights in the amarok is the DRLs. The more advance the headlight cluster the more difficult it would be to do this simple switching as you rightfully mentioned, imagine trying to do that on the new touareg that technically doesn't even have a simple brights but that moves the light around with the LED cluster...

Quote Originally Posted by Quack View Post
    Is jy net lui, of weet jy nie hoe om te toets nie?

As jy nie weet nie los liewers jou ligte uit!
    It was a reasonable question, and I don't think it warranted this kind of response.
    2013 Amarok d/c TDI 103kW 4motion

Quote Originally Posted by phuma View Post
    It was a reasonable question, and I don't think it warranted this kind of response.
    Agreed, could have been interpreted as off cuff, but German tronics are not to be tinkered with, if you do not have a fair understanding!

This is the reason why we have so many posts with repudiated warrantee claims and insurance brokers pulling their hair out of their heads, with vehicles that just magically erupting in flames!

On top of this, the Amarok specifically has varied wiring patterns, in fact no two are alike, any one that ever tried to replace a fuse can attest to this!

BTW, those LEDs are a pretty penny! I would hate to advise someone on cutting the red wire and he ends up with a 36k repair bill because of my advise on an open forum with no liability insurance!

The advise was sincere, use it, loose it
    What a life!

Ek kry nie tyd om die ligte te toets nie, ek dink daar is iets fout met my ligte, hulle is baie dof!
    Wie moes jy nou alweer gaan uitsleep het?

Clubby dit was n legit photoshoot vir ding met die naam Burn run, details volg later!

Ek het daai modder met meer entoesiasme geslaan as wat ek beplan het🤣
    What a life!

Clubby dit was n legit photoshoot vir ding met die naam Burn run, details volg later!

Ek het daai modder met meer entoesiasme geslaan as wat ek beplan het
    Niks fout daarmee nie

Bookmarks