PVC flysheet

Results 1 to 4 of 4

Thread: PVC flysheet

Default PVC flysheet

Ek is in George en hier is niemand wat my kan help met die verkryging van die materiaal vir 'n flysheet nie. Ek kan net die dik PVC kry maar soek die dunner 320 gram. Enige iemand wat vir my 'n verspreider se naam kan gee?

Het paar plekke gebel en navrae gedoen, maar hulle doen nie eens die moeite om terug te laat weet nie...........seker is ek maar te klein bestellingkie.

Help asb
    2012: Triton 3,2 DC 4 x 4 (Simson, soos gedoop in die Namib woestyn);

2006: Colt Rodeo 2.8 DC 4 x 4 (Moses die eerste, soos gedoop in die Limpopo)

We come into this world with nothing and we leave this world with nothing..........................

Default Re: PVC flysheet

As jy nog nie probeer het nie kan jy vir Willie Berg vra (082 364 4604). Hy is 'n plaaslike seilmaker wat werk vanaf sy woning in Kerkstraat 84A.

Hy het lank terug vir my 'n flysheet gemaak van daardie tipe ligte materiaal.

Andersins is daar ook die Tentco fabriek hier in George.

Quote Originally Posted by Thilo View Post
    As jy nog nie probeer het nie kan jy vir Willie Berg vra (082 364 4604). Hy is 'n plaaslike seilmaker wat werk vanaf sy woning in Kerkstraat 84A.

Hy het lank terug vir my 'n flysheet gemaak van daardie tipe ligte materiaal.

Andersins is daar ook die Tentco fabriek hier in George.

Baie dankie, ek het vir Willie ook gevra en John by Tentco sÍ hulle verkoop nie meer direk aan die publiek nie. Top Canvas.....wel beloftes.....

Baie dankie
    2012: Triton 3,2 DC 4 x 4 (Simson, soos gedoop in die Namib woestyn);

2006: Colt Rodeo 2.8 DC 4 x 4 (Moses die eerste, soos gedoop in die Limpopo)

We come into this world with nothing and we leave this world with nothing..........................

Try the 4x4 trailer outfits. Many of them have a person making there canvas product

5. The Following User Says Thank You to MickPrado For This Useful Post:

Bookmarks