Page 8 of 10 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 LastLast

Default Re: Conqueror Commander Modifications Thread

Hi

Nee opgegee met dit. Ek dink niks wat jy doen sal dit uitsort nie.

Ek het wel die trappies uitgehaal en die mat. Ek wou n vloer i sit soos vinyl maar het besluit ek gaan eerser n mat in sit wat met velcro vas sit. Ek moet nou net n plek kry wat dit vir my sal sny. Ek soen n “lekker” mat soos in n huis.
    2020 Toyota Landcruiser 200 GX-R
    2018 Range rover sport
    2017 BMW M4

Pieter

Jy gee my nou n goeie idee om die mat met valcro vas te sit, want die huidige mat skuif rond. Die mat waarmee hy uitkom is nie te sleg nie, maar jy is reg n dikker mat sal beter wees.

Wat van daai interlocking plastiek teels? Jy kan hulle self met n bliksker sny. Dis dalk n opsie...

Kan ek dalk vra wat is die deal met die nuwer modelle se uitstoot dak. Myne lig net aan die voorkant op, maar die nuwes stoot agter ook op, maar hoekom? Dis dan die slaap vertrek. Of help dit waneer jy die slaap area gebruik as eethoekie?
    Barry Enslin

ONE LIFE!

Dit help as ek en die kinders op die bed spring … nee speel net. Ek dink dit is maar net vir as jy daar wil sit maar wonder of mense regtig dit gebruik as n sit plek?

Watse gom sal mens gebruik om valcro onder mat en aan vloer vas te plak?
    2018 Range rover sport
    2017 BMW M4

Ja nee ek dink ook dis overkill (of vir waneer jy op die bed wil spring dalk laat dit die wa meer ruim voel.

Genkem of Pliobond sal werk, maar daar is sterker gom beskikbaar soos sikaflex of selfs pratley quickset.

Mens kan altyd die valcro aan die vloer vas rivvet en die ander deel aan die mat vaswerk dan sal hy nooit loskom nie.
    Barry Enslin

ONE LIFE!

So I decided to rather go for a carpet in the caravan. I want a carpet similar to the carpet in a luxury car like a bmw or merc. I removed the existing carpet and now need someone to cut me a carpet. Can anyone suggest someone that can do this for me. I will fit it myself with velcro. Dankie
    2018 Range rover sport
    2017 BMW M4

Hi All

Called 7 companies today to get automotive carpet for the commander and not one willing to cut it as per the old carpet. Does anyone perhaps know of a place that will do this?
    2018 Range rover sport
    2017 BMW M4

Quote Originally Posted by pieter_fourie View Post
    Hi All

Called 7 companies today to get automotive carpet for the commander and not one willing to cut it as per the old carpet. Does anyone perhaps know of a place that will do this?

Hi Pieter

I bought automotive carpet and got a car upholstery business to cut it for me providing the template in CPT.
    Also,could the tent makers not do this for you if you purchase the bulk material?They would also be able to stitch the edging.
    Just a thought.
    Regards
    Last edited by schoemie; 2021/06/29 at 05:38 PM.

Thanks will also give this a go tomorrow norning
    2018 Range rover sport
    2017 BMW M4

Thanks to those for this idea which I modified slightly and glad I can finally make a contribution to the group. A 'Vinnig Opslaan PVC/Dowel Waslyn'. I used a 25mm galvanised irrigation pipe from Build-it. 21cm long, to the end of the tray. Secured with U bolt and plate (5mm) with lockouts. Frame of 20mm conduit pipe I had lying around in the garage. I slipped a 16mm dowel into the conduit pipe to give it rigidity and prevent it from warping (16mm dowel fits perfectly with no play in the conduit pipe). Then used 5 pairs of eyelets 5mm through the pipe at 35cm, 50cm, 65cm and 80cm along it's 86cm length. Conduit Corner fixed onto the ends and the cross piece of conduit pipe also with a 16mm dowel was cut to length....approximately 170cm, but rather measure to fit. I threaded washing line through the eyelets and fixed to the anchor eyelets already on the carry shelf and tightened.Once tightened the whole washing line very sturdy and able to accommodate a full bundle of clothes. SWAMBO very chuffed. The washing line pulls out easily and dismantles and fits onto the back of the carry shelf with the firewood. I'll find a carry bag to put it in for transport.Click image for larger version. 

Name:	20210704_111236.jpg 
Views:	99 
Size:	111.4 KB 
ID:	621630Click image for larger version. 

Name:	20210704_174508.jpg 
Views:	86 
Size:	51.3 KB 
ID:	621631Click image for larger version. 

Name:	20210704_170722.jpg 
Views:	78 
Size:	60.1 KB 
ID:	621632Click image for larger version. 

Name:	20210704_170733.jpg 
Views:	71 
Size:	48.5 KB 
ID:	621633Click image for larger version. 

Name:	20210704_170741.jpg 
Views:	72 
Size:	51.0 KB 
ID:	621634

10. The Following 2 Users Say Thank You to TOYOTA BUSHBABY For This Useful Post:

Hi asking on behalf of a friend who owns a 2013 commander................... his commander rocks from side to side as soon as he goes over
    95 km/hr, it does not sway from left to right but rocks , he has replaced the shocks but it did not help ,could it be the coils? has anyone experienced this thanks.
    Sakkie
    Last edited by sakkie stone; 2021/07/07 at 09:34 PM.

Quote Originally Posted by sakkie stone View Post
    Hi asking on behalf of a friend who owns a 2013 commander................... his commander rocks from side to side as soon as he goes over
    95 km/hr, it does not sway from left to right but rocks , he has replaced the shocks but it did not help ,could it be the coils? has anyone experienced this thanks.
    Sakkie
    Tyre pressures... I had the same when travelling a stint on tar on my trip through Namibia. I left my pressures down for the dirt roads.

tyres need to be 2.6 bar empty, and 3bar when loaded
    2015 VW Amarok 4motion Auto
    2011 Conqueror Companion

Default Conqueror Commander Modifications Thread

Click image for larger version. 

Name:	IMG_8533.jpg 
Views:	105 
Size:	22.4 KB 
ID:	622428

Had the carpet made and fits perfectly
    Last edited by pieter_fourie; 2021/07/10 at 02:44 PM.
    2018 Range rover sport
    2017 BMW M4

Hi Pieter

Bly jy het reg gekom. Jy het toe net n dikker mat laat sny ne. Laat weet ons of dit beter werk en die moeite werd is.
    Barry Enslin

ONE LIFE!

Quote Originally Posted by pieter_fourie View Post
    Click image for larger version. 

Name:	IMG_8533.jpg 
Views:	105 
Size:	22.4 KB 
ID:	622428

Had the carpet made and fits perfectly

Laat weet asseblief wie het toe die mat vir jou gedoen.
    "If you don't care where you are, you ain't lost"

Breedt matte in Kemptonpark. Hulle het n paar automotive matte. Ek is regtig bly met hoe dit uit gekom het.
    2018 Range rover sport
    2017 BMW M4

17. The Following User Says Thank You to pieter_fourie For This Useful Post:

Hi Conqueror family.We recently purchased a 2007 Commander and hit Bhanga neck on our 1st off-grid camp!What a beautiful part of the world!Worth the drive. 7.5 hours from where we are in Pietermaritzburg. I also changed my water pump and redid my water hoses and installed a Gardener Water Meter (Thank you to all those on the Conqueror Threads for this idea). I had a slight problem with the Gardena Water Meter though. As far as I'm aware the Commander has a 150 litre water tank. At 82 litres on the meter my tank ran dry. Tried it again today at home after filling the water tank with the hose to the brim....and ran dry at 86 litres . Does anyone else have a problem with the accuracy of their Gardena Water Meters? I have checked and excluded any leaks in the system.

I have two theories.

1) an air bubble is forming between my two water tanks on the Commander.

2) the fact that I have the Gardena Water Meter placed AFTER the water pump may play a role. I have only seen one member with the Water Meter AFTER the pump.Everyone else on the Threads seem to have theirs BEFORE the pump on the 'passive/low pressure' side.

Any suggestions or assistance would be much appreciated.Click image for larger version. 

Name:	20210724_072422.jpg 
Views:	112 
Size:	67.9 KB 
ID:	624147

Daarshy Bushbaby

Geluk met jul aankoop van n Commander.
    Waarmee sleep jy?

Ja nee kyk dit is n frustrasie om nie te weet hoeveel water in die tenk oor is nie. En dan sukkel jy boonop met die watermeter plan wat onakuraat tel.

Ekt nou die afgelope vakansie gesien mens weet bloot nie. 150L is nogal baie water en mens behoort dit nie op te gebruik oor n naweek se kamp nie ( skottelgoed en stort)

Ek het wel al op so n naweek toe dit my beurt was om te stort die laaste aand die pomp gekry wind sluk, wat my ook laat wonder of ek dit reg vol gemaak het en of daar n lug borrel vas sit, maar heelaas.

Ek dink ek gaan volgende keer vol maak en kyk waneer hy leeg loop. Ons het al 6 dae in die CKGR met 200L water uitgekom mens moet darem redelik ver kom met sy 150L kapasiteit.
    Barry Enslin

ONE LIFE!

Dankie Wildkyker.

Ons was 5 dae by Banga.en ek was trots op my span van 5 wat 3 vroumensies insluit om tot aand 3 te hou met die water. Ons moes opi ou ent van die Banga water gebruik wat vol grond en sout was....maar ek't n lap en tregtertjie gebruik om dit deur te sif en die tenk weer half vol te tap.

Het my hele sistem met skoon water en bicarb deurgespoel toe ek by die huis aangekom.

Ons sleep partykeer met dit 2.8 Fortuner, maar hierdie keer het ek my Ford Ranger 2.0 gebruik. Was heel beindruk met hoe hy die swaar Commander gesleep het....maar ek was ook beindruk met hoe stewing die Conqueror op die pad gesit het.Minimaal tot nil heen en weer swaai ervaar...en die kus wind het op n tyd nogals geklop!

Sal graag hoor of daar nog mense is wat die water meter ook so ervaar en of hulle enige oplossings het.

Bushbaby

Ek is bly jul geniet die wa. Ja dis n stewige wa en ek het ook nog geen swaai ervaar nie. Dit is bloot stewig op sy onderstel.
    Sjoe het die Ford glad nie gesukkel nie? Ek sou dink dat 2.0 dalk bietjie te min sal wees.

Kan ek vra of die gat van die Ford of Toyota nie baie sak nie. Ekt die vakansie n ou gesien wat n Commander sleep met n Fortuner waar die gat sleg hang. Ek het lugsakke in die agterste coils van my Defender en dit hou die Landy mooi gelyk.

Wel gedaan met die spoel van die sisteem na die sout. Het jy die filtertjie by die pomp ook skoon gemaak, met die dat jy se daar was grond in die water?
    Barry Enslin

ONE LIFE!

Wildkyker

Jong, ek was ook verbaas met my ou 2 litertjie...hy het trots sterk getrek.

My gat het nie gesak nie. So tydjie terug n 25mm spacers voor ingesit en nuwe hoer shackles agter by Ranger.Werk soos n bom.

Nogi self Commander met Fortuner al gesleep nie maar doen in Desember wanner ons Wildekus toe gaan. Dink dus dalk n goeie idee om Fortuner ook effentjies te lug. Ek vermoed gat sak meer op Fortuner want hy't Coil Springs agter...

Page 8 of 10 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 LastLast