Botswana toer Aug 2018

Results 1 to 3 of 3

Default Botswana toer Aug 2018

Goeiedag ek beplan 'n toer vir 2018 na sentrale deel van Botswana en soek raad asb. Ek wil eerstens weet watter agentskap jul sal aanbeveel om besprekings te doen vir kampe en parke. Ek het voorheen ondervind dit kos 'n paar rand maar gaan baie gouer as dat ek alles self bespreek. Ek het al met McKenzie in Maun gewerk maar sien op forum daar is probleme. Ek doen al my Namibie besprekings deur Live the Journey en was baie tevrede.

Die roete is kortliks Mabua, Sentrale Kalahari (SKP), Makgadagadi, Moremi Gorge en Tuliblok. Kan mens in een dag ry van Kalahari Rest camp na Xade camp indien jy die A2 net noord van Palamakoloi verlaat en teen die westelike grens van die SKP opry? Ons ry met boswaens en het nie voorheen na Moremi of deur Kgalagadi verby Matopi moelikheid gehad nie. Alternatiewelik moet mens dan via Ghanzi ry deur verby Grasslands camp? Ons het redelik tyd maar ek wou hierdie seksie in een dag doen indien moontlik.

Default Re: Botswana toer Aug 2018

On Botswana te bespreek kontak Tara van Botswana footprints. Sy is hier op die forum.

En jy kan nie van Kalahari Rest ry tot in CKGR op een dag nie! Jy soek moeilikheid. Dit is sand paaie. Dik sand paaie. Jy moet van Ghanzi ry en dan kan jy die hek maak in een dag.
    Elize

en ry saam met SarelF in
    VW AMAROK MET BLINKGATCAMPER:
    My Platkar:- Peugeot 208

Kyk gerus by www.blinkgatproducts.com
    Vir enige aluminium produkte,canopy's, campers kontak gerus
    Sarel 0828209413

Default Re: Botswana toer Aug 2018

Dankie het gedink dis nie doenbaar nie maar T4A kaart gee nie daardie afstand en tyd en wou net seker maak. Sou dit ook 'n opsie wees om via Ghanzi te ry tot by Grasslands kamp en dan die volgende dag na Xade kamp - dit maak die 2de dag se ry darem korter? Hoe is die kamp daar by Grasslands as iemand dalk weet?

Bookmarks