Breakdown thread - Page 2

Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast

Default Re: Breakdown thread

about 25years ago my brothers 2l monza died outside Citrusdal. on swinging the starter it would fire two or three times and then die. repeat. spent half a day kopkrap, disconnected the alternator, problem solved.

One or two years later same monza would run fine then the engine would sommer die. Starts and runs fine afterward. then sommer die a few days later. repeat. After much monitoring and testing, opened the ECU. Dry joint on the board. Intentional (ie. manufacturer induced) dry joint on the Dupec ECU.

thursday afternoon before Good Friday, KB260 popped the main fuse 1km from home. Replaced fuse with foil from a cigarette box and was able to get home. Vehicle kept popping the main fuse. Good Friday began to open wiring looms, remove front seats and strip most of the dash. No joy. Eventually removed the radiator Sunday morning. Loom pinched between body and chassis. That was my Easter Weekend 15 years ago.

Guardian Angel saved me countless times, the above are just three examples.

I've had a few brands. Audi, vw, Toyota, Isuzu Renault even a mini, driven far with a disco no problems ever. Some where old and well over 200k km.

But two car's from the same company left me on the side of the road.
    1st time BMW e30 1989 with a new motor from BMW was fitted in 1998.
    Broke a cam in 2008. I drove it home to the vaal from jhb just like that.

2nd time was a BMW e90 320d 2011. Snaped a aux belt on Oxford Road at 6:30 in the morning. I had to get it home on a flat bed.

So I won't buy a BMW again ha ha ha ha.
    2010 Toyota Fortuner 2 4x4.
    2001 Isuzu KB320 Frontier 4x4.
    2012 Polo GT White with community sticker.

Ford 1600 single cab, head gasket. The wallah at the services station didn't put the radiator cap on, I was flying home to watch the rugby, stopped running 2km from home. Towed it home, stripped and repaired it myself.

2.7. Hilux, head gasket as well. Swambo had driven it the previous day, neglected to mention signs of steam from the pinhole in the radiator. Got fro Durbs to PMB and back to the Marianhill toll plaza where I noticed big steam when I stopped to pay. Pulled over and stopped rather than cook the engine. R4000 head skim, gasket, new radiator, good as new, did another 100,000km before I sold it. Was told later that the temperature gauge didn't show because the coolant was so low...

All in all not too bad considering that I'm a tight arsed Scotsman that keeps cars forever.
    Last edited by Gungets Tuft; 2016/03/17 at 10:37 PM.

2004 BMW 318ti faulty immobilizer, luckily only 2km from home.

Dads 2004 Prado 120 v6, petrol pump gave up the ghost about 800m from home on 380 000km
    Pieter Greyling
    ONE LIFE, LIVE IT!
    ORRA: Z85

-Land Rover Defender 110 Td5
    -BMW G650 xChallenge

I had a 2003 megane. Enough said

Quote Originally Posted by pierre2013 View Post
    I had a 2003 megane. Enough said
    Arme megane het nie n kans gestaan nie
    Last edited by sweeper; 2016/03/19 at 08:40 PM.

Quote Originally Posted by sweeper View Post
    Arme megane het nie n kans gestaan nie
    Die Franse kan nie bearings maak nie.

Die timing belt tensioner was die rede waarom die cambelt voor sy eerste service gebreuk het..... ek was minder as 50km oor my voorgestelde diens (15050 km), en die beld het gebreuk soos ek in die workshop ingedraai het. Vir my eie sak, want renault het gese dis omdat ek oor my service was... 11500 out of pocket om die motor weer aan die loop te kry.

Toe is alles weer mooi aan mekaar, en die mechanic ry die kar uit die workshop, op die washbay op, en laat die kar was. Coilpack nat. Ek moes toe al 4 koop, want hulle verkoop dit nie een een nie.... 4800 out of pocket, want ek het my waarborg verloor

Ry daar uit, en ek hoor n bearing raas... links agter wiel bearing... renault se dis van die 2maande se staan, maar vir my eie rekening, want ek het my waarborg verloor...

Hulle quote my to 2500 vir die bearing, boland bearings en vbelts het hom toe op die rak, 450... vir n skf, nie vir n "made in France" gechapte rubbish nie...

Dieselfde renault garage het 3 weke later daai einste megane op die vloer gehad, adverteer met n waarborg, en min kilos.... skelums...

Ek stem, die diens renault wn gewilligheid om hul probleme reg te maak is treurig om die minste te se. Nog nooit moes ek oor iets baklei soos met renault oor trivial klein goed. En selfs dan weier hulle net, tot waar hul se gaan gerus cpa toe, oor 8 jaar as jy antwoord kry het jy lankal ander kar so ons gee nie om nie. Die kar self is fantasties wel(my renault)

Vw Jetta, clutch packed up, Vw Jetta, timing belt broken, VW Polo plastic oil strainer in sump broke, blocked oil pump, Vw Polo alternator stopped charging, car died at Diepsloot. From then I buy Japanese, not a problem again... Some of the Series Landies stopped a few times, but I could make a plan to get them running again.
    Last edited by FDVisser; 2016/03/19 at 09:02 PM.
    Nissan Qashqai
    Series 3 Landy
    Land Cruiser 4.2D work

On way down to Slaap Stad for the '95 RWC went through Kimberly with my modified VW golf 2 GTI 8 v, 2 litre, stopped at T junction at three Sisters turning right onto highway hammered the car from pull off and cam belt broke. Managed to get car to Three Sisters garage, my friend from Kuils River hired a car trailer and used his dads Audi 2.8 to pick me up. Longest day ever and coldest too, will never forget. ...

1969 Series 2a.

We've done many miles around SA and Zim and Moz and Lesotho. In Lesotho a few years ago the master cylinder gave up the ghost at St James mission. Did two mountain passes with zero brakes to go looking for spares at Motlokong where there weren't any. Plenty of parts for all Toyots but nothing for landies in Lesotho. Had to drive it back to St James withno brakes and leave it there as I didn't want to do Sani in the snow with no brakes. Went back a week later with a new master cylinder and slapped it on. Bled the brakes and job done it less than 30 minutes. Anyway it was a good excuse to go back to Lesotho :-)

The other occasion was just outside Pretoria doing a bit of off roading and a tooth broke off one of the gears and jammed the gear box. Was towed home by a friends highly modified Classic Rangie and one of the idler pullies gave up on his engine. A Defender then towed me to Pretoria and a friend came from Jhb in his Defender to tow me back home to Jhb. That's Land Rover brotherhood :-)

In our trips I always carry spare hoses and rubber pipes and odds and sods and have managed to help many stranded motorists alongside the road. They always wonder how this old Land Rover is going to help them and get a huge surprise when they see what is tucked away in all the nooks and crannies.
    Kevin
    2016 VW Polo Vivo 1.4
    2014 Mitsubishi Outlander (wife's car).
    1969 Series IIa 109 station wagon (Chev 3800 engine) Sold

Ek stem, die diens renault wn gewilligheid om hul probleme reg te maak is treurig om die minste te se. Nog nooit moes ek oor iets baklei soos met renault oor trivial klein goed. En selfs dan weier hulle net, tot waar hul se gaan gerus cpa toe, oor 8 jaar as jy antwoord kry het jy lankal ander kar so ons gee nie om nie. Die kar self is fantasties wel(my renault)
    Dan moet julle nie Hyundai probeer nie. Daar bestaan customers service glad nie. Nie by handelaar, of by Hyundai SA nie...
    Vrywaring: Niks wat ek hier kwyt raak moet hoegenaamd as feite beskou word nie.

2004 VW Polo 1.4

Water temperature gauge jumped into the red and then into the cold. Engine started pinging badly. Worn water pump. Replaced with water pump with metal impellers.

2 weeks later gearbox exploded at 130km/h, luckily just outside Stellenbosch. Called my mechanic and he towed me in. Bearing packed up, took the main shaft with it.

Final straw was the thermostat saying bye on the drive home to Windhoek. Parked it at the Renault dealer and drove away with a new Sandero.

Quote Originally Posted by Reenen View Post
    Dan moet julle nie Hyundai probeer nie. Daar bestaan customers service glad nie. Nie by handelaar, of by Hyundai SA nie...
    Ek het eerlik net uitstekende diens by Hyunday Worcester gehad. Hulle het een nag 12 uur die workshop oopgemaak om my kar te service!!! Ek het terug Windhoek toe getrek, en n jaar later my i30 verkoop en n GWM gekoop, want GWM gee uitstekende diens in Windhoek, en Hyundai... wel, niks...

Ek dink dit verskil van plek tot plek, maar dit sit jou permanent van n brand af.

Die verskil met die renault, is daai tyd het ek n kontrak gehad om hulle (as hulle breek) in te sleep. Dit was n baie goeie inkomste... (ek het dit sommer ook gelos toe renault my de moer in gemaak het) almal dieselfde ding. Cambelt af, een van hulle so min as 4500 km... ek het een scenic ingesleep, wat die ou 2dehands gekoop het, dis die cross tipe scenic, wat kamma 4x4 is. Clutch moeg. Die vorige eienaar het hom so biekie gewerk. Maar dis n uitsondering.
    Last edited by pierre2013; 2016/03/20 at 08:51 AM.

Probleem met Hyundai is, as die dealer n fout maak, trek Hyundai SA hulle skouers op. Volgens hulle verkoop hulle die voertuie aan Hyundai handelaars, en raak glad nie betrokke by geskikle tussen handelaar en koper nie. Standard antwoord, gaan na motor ombudsman..., en ons almal weet ombudsman is n hondjie sonder tande. En handelaars weet dit baie goed...
    Vrywaring: Niks wat ek hier kwyt raak moet hoegenaamd as feite beskou word nie.

Renault is selfde. Blameer alles op dealer en dealer se net Renault SA weier om te betaal.

Destyds kon jy nie die renault sonder smash en grab koop nie. Met die sit hulle auto armour op voor ek delivery vat. Hulle beskadig agterste demister, 2 lyne werk nie. Renault SA en Renault Alberton weier en se ner nie hul probleem! Auto armour stel ook nie rerig belang nie. So nou is die enigste fout 2 lyntjies op die agterruit. Malligheid, ek et nie eers gevra vir dit nie, dis n splinternuwe kar gewees, 6km op hom gewees
    Last edited by sweeper; 2016/03/20 at 04:10 PM.

Anyway ons hijack die thread lelik.

My isuzu het camshaft gebreek 7 jaar terug.... 7 km van huis. My maat het my met kzte huistoe gesleep... Vandag ry hy ook n frontier 😀😀
    Last edited by sweeper; 2016/03/20 at 04:12 PM.

Eina aou!!!
    Hierdie is nie n lekker idee nie hoekom moet ek so veel pyn onthou.

In 1985 het my 1978 Passat 1300 my erens op die N2 gelos naby swellendam. Long story short ek het die volgende dag op di vlossie geklim grens toe en my arme oom moes die car gaan haal en engine oor doen.
    1988 my 504 Peugeot het my gelos op my honeymoon. Water op een of ander elektrisie komponent.
    1989 my Alfa export het my laat stap vanwee gebreekte plug drade.
    1990 my Sierra 2l het sy eie engine geeet. 2 maal.
    1991 toe los die Sierra se computer box. Toe stap ek baie vir lank want daar was nie geld vir reg maak nie.
    1993 toe begin ek toyota ry.
    2000 toe die camry so 290 000 km op het dink ek ek kan geld spaar deur self die diens te doen.
    Almal se dis maklik. Ek het die oggend vroeg begin en laat in die aand in die donker nog gesukkel. Daai lang dag was een van my duurstedae. Die volgende dag toe pak die engine op, geen olie nie. Ek weet nou nog nie wat ek gedoen het nie.

Daarna toe ry ek Kombi 2.1 liter T3 baie baie pyn.
    Weer terug toyota toe en in 11 jaar n paar probleme.
    Na 'n diens by Indie toe verloor ek diesel en die hilux los my net buite springbok in Desember.
    Die Prado het my 3 keer gelos battery ,starter en starter.
    Toe Hyundai Sonata en in 2 jaar is ek weer 3 keer op n flatbed.

Wel ek hoop ek het niks vergeet nie maar ek is swaar op voertuie.

Voertuie is swaar op my ook.
    Edit daar was nog n mini en 3 Mercedes ook tussen in. Ook baie pyn een van die Mercs het n koedoe gevang en die een wat die versekering gekoop het het ook hom self ge eet.
    Last edited by Mal Hannes; 2016/03/21 at 09:50 PM.
    Dash Fibre: Doing internet differently, drawing customers with best price, keeping customers with best service.

Default Breakdown thread

Never had one of my cars leave me stranded (touch wood).
    But as a kid ,my dad ran out of fuel on two occasions with a 2.6 Dawid Kramer rooi kombie , and my mothers XJ Jeep twice, once with broken Crank angle sensor and once the alternator/battery/radiator .
    Last edited by Jaws.; 2016/03/21 at 10:18 PM.

Anyway ons hijack die thread lelik.

My isuzu het camshaft gebreek 7 jaar terug.... 7 km van huis. My maat het my met kzte huistoe gesleep... Vandag ry hy ook n frontier 😀😀
    My hilux het 2 motors gekry was eers my pa se bakkie... (gratis, verniet), camshaft gebreek, altwee keer...

Hy loop nou nog op die plaas, maar hy is nou op...
    Last edited by pierre2013; 2016/03/21 at 11:14 PM.

Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast