Hoe doen die local Nam boys dit?

Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 20 of 25

Default Hoe doen die local Nam boys dit?

Hallo daar en nee dit is nie wat jy dink nie! 😂

Ek wonder maar net hoe die local boys in Namibia duine en strand ry benader. Eerste vraag is ry julle low of high range? Warse bande druk ry julle in duine en op die strand?

As julle oor die slip-face gaan, is julle in low of high range, as julle in high is skakel julle low toe? 2de rat low as julle af gaan? Ek verstaan party mense sit selfs diff lock agter aan?

TC natuurlik af en al die ander electronics ook?

Wat doen die ouens met die automatics?

Wonder maar net....

Thx JJ
    2014 Land Cruiser 76 V8 SW
    1994 Defender TDi 200
    -----------------------------
    Drive it like you stole it!!

Maklikste is..... Ry en kyk wat werk

Paar Rule of Thumbs vir my:

Band druk: ongeveer 30% van normale "on road pressure" - Baie ouens se 0.8Bar, maar met n Suzuki bv werk daai nie. Daar moet ek na 0.5 gaan. (Normale druk is 1.4 - 1.6 Bar, so die 30% werk nogsteeds)

Lowrange / High Range: Hang af hoeveel ponies onder die bonnet is. Ook of jy bv slipfaces uitry. Ek gebruik Lowrange. 3de Low is die sweet ene wat momentum gee op halfmiljoen rpm, en laag genoeg is om ver te kom sonder n downshift. Hou die revs hoog met n petrol engine. Diesels ken ek nie......

Difflock: Het nog nooit n kar met difflock gehad nie, maar in die duine AS JY MOMENTUM HET dink ek nie gaan dit veel van n verskil maak nie. Kan dalk help as jy momentum verloor het en skuins deur n gat ry.

Sorg dat daar genoeg momentum is as jy oor n kruin ry, anders gaan le die kar op sy pens. Effens tos as jy alleen is. Versigtig hier. "Genoeg" is meskien 10 km/h.

Reguit op, reguit af. Dit is nie so impressive soos n Crab Walk nie, maar dit is veilig. En baie goedkoper as panelbeaters en bybetalings....

As jy gaan speel, probeer bietjie in 2wd Highrange ry. Jy sal verbaas wees wat jy kan doen in 2wd met genoeg spoed en die regte band druk

Kyk ook na ander ouens se spore. En wees versigtig as jy n duin / roete nie ken nie. Daar is "krokkedille" daar wat kan byt as jy hulle mis kyk.

Die ford, 0.8, electronics af (ons het die fuse uitgeplug oor my ford bedoel was vir Australie, so die traction control het amper n week gevat om af te sit.. (Dit maak rook om al 4 wiele!!!) Dis nou uitsorteer though.

Verder, om slipface te ry, gee ek die bakkie vir iemand wat kan...

Pierre, ry jy n auto?
    1994 Defender TDi 200

nope , pierre ry n handrat , ek ry n auto en revs tussen drie en ses duisend , slipfaces af in 1ste en raak nou en dan aan die remme as nodig . bande 0.4 en traction control af , met traction control aan ry hy egter gemaklik langstrand duin uit van die voet af . o ja , strand 0.8
    Last edited by Bartho; 2015/11/21 at 06:14 PM.

Quote Originally Posted by JJ-Namibia View Post
    Pierre, ry jy n auto?
    Nope. 2.2 Oddessey

Quote Originally Posted by Bartho View Post
    nope , pierre ry n handrat , ek ry n auto en revs tussen drie en ses duisend , slipfaces af in 1ste en raak nou en dan aan die remme as nodig . bande 0.4 en traction control af , met traction control aan ry hy egter gemaklik langstrand duin uit van die voet af . o ja , strand 0.8
    Die 2.2 sou mooi werk met n auto!

Oh af teen n slipface, die bakkie sak so weg hy gly op sy pens daar af, die hele duin begin later grom ek moet vet gee om hom los te kry!!! Lol

Op, teen n slipface, met die lang bakkie van my, dit sal maar knetter...

Daai BMW van jou loop mooi op die duine!!!

beste is maar om in n groep te gaan. ons is altyd n lekker mix van ou jakkalse tot newbys
    wat moerlekker is van die namboys groepie is dat niemand neerkyk op ander nie. ja ons hap mekaar en lag lekker met mekaar maar die doel is altyd om vir almal die meeste pret te waarborg.

low of high is maar n vraag van krag. ek glo daaraan om so min as moontlik streming op komponente te plaas so ek roer maar low range.

as jy n duin nie opkom nie is dit ALTYD in lowrange reverse tot onder.

as jy n newby is bly in die quadbike toere se spoore. daar is geen surprises nie.

diflock is n lekker ding wat jou baaie meer momentum in n korter afstand laat opbou om groot duine te storm. by die tyd dat die diflock outomaties weens hoe spoed afskop het jy hom nie meer nodig nie maar hy het sy job gedoen.

momentum is alles maar jy moet op jou hoede wees. probeer liewers 4 keer, elke keer n bietjie viniger as wat jy overshoot en jou duur 4x4 seer maak.

ek ry my automatic met die hand. ek wag nie dat hy eendag besluit om ratte te wissel, ek gooi hom met die hand af as die revs begin sak.

band druk is maar n ding van probeer en tref. as die suidwester gewaai het help 1.0 bar nix. dan is dit 0.8 of 0.6 toe.

en laaste maar seker die heel belangrikste punt van almal: dis seker nie n probleem om langstrand se duin aleen aantedurf en n sundowner te geniet maar as jy in die duinegordel wil in om te speel gaan jy NOOIT aleen.

en om jou vraag te beantwoord: Hoe doen die local Nam boys dit?
    met jaegermeister. na die tyd!!!
    Last edited by Kavanji; 2015/11/21 at 08:58 PM.
    V51JP
    Namboyz Rule

Quote Originally Posted by Kavanji View Post
    beste is maar om in n groep te gaan. ons is altyd n lekker mix van ou jakkalse tot newbys
    wat moerlekker is van die namboys groepie is dat niemand neerkyk op ander nie. ja ons hap mekaar en lag lekker met mekaar maar die doel is altyd om vir almal die meeste pret te waarborg.

low of high is maar n vraag van krag. ek glo daaraan om so min as moontlik streming op komponente te plaas so ek roer maar low range.

as jy n duin nie opkom nie is dit ALTYD in lowrange reverse tot onder.

as jy n newby is bly in die quadbike toere se spoore. daar is geen surprises nie.

diflock is n lekker ding wat jou baaie meer momentum in n korter afstand laat opbou om groot duine te storm. by die tyd dat die diflock outomaties weens hoe spoed afskop het jy hom nie meer nodig nie maar hy het sy job gedoen.

momentum is alles maar jy moet op jou hoede wees. probeer liewers 4 keer, elke keer n bietjie viniger as wat jy overshoot en jou duur 4x4 seer maak.

ek ry my automatic met die hand. ek wag nie dat hy eendag besluit om ratte te wissel, ek gooi hom met die hand af as die revs begin sak.

band druk is maar n ding van probeer en tref. as die suidwester gewaai het help 1.0 bar nix. dan is dit 0.8 of 0.6 toe.

en laaste maar seker die heel belangrikste punt van almal: dis seker nie n probleem om langstrand se duin aleen aantedurf en n sundowner te geniet maar as jy in die duinegordel wil in om te speel gaan jy NOOIT aleen.

en om jou vraag te beantwoord: Hoe doen die local Nam boys dit?
    met jaegermeister. na die tyd!!!
    +1!!! Ek sal NOOIT alleen ingaan tot waar ek nie die pad kan sien nie....

En ja, ek is n propper newbie... PROPPER!

Maar dis altyd lekker om saam met die ander manne te kuier, vir n sundowner, Elisenheim, n bier, a jaggie, ens.

Maar PASOP om saam met die Duitswester op jaggies te kuier!!! Jy verloor sommer jou nommerplate, of jy kan dalk dink jy het jou diff gestrip... (Of hoe Kavanji )

jy weet dan
    V51JP
    Namboyz Rule

Ek wil julle nog graag join op so n trippi!

praat as jy hier is. dan maak ons n plan
    V51JP
    Namboyz Rule

JJ, I didn't follow all what was said as regarding hi and low and pap wheels etc as my taal n' bietjie swaak is Ne, maar....

I took my Patrol and followed some of the Nam boyz around the dunes and nobody told me to deflate below 3 bar and I left it in 4x2 all the time and only got stuck once but managed to get out....

All I can say is I was the only one with a Patrol..... with a big fridge with the frosties in - I think the extra weight at the rear helped going down some of the faces but not sure - it certainly went up the dunes better as the contents decreased and were evenly distributed across the various 4x4's there...

I was too busy watch the scenery to pay too much attention to what gear or hi low range or what even the Patrol was doing - I just let it do its own thing and follow the herd - seemed easy enough especially with the X3 leading the way...

I will be back in Swakop in 3 weeks to see if I can gain anymore pearls of wisdom / nugget's of info on driving the Namib dunes... its been interesting so far..

Maybe sell that appliance and get a troll? As for the Landy - better ask the Meerkat for advise - that's his area of expertise..

Oh and forget Kavanji's advice he can really talk crap after a few Jagermeisters - bottles that is

They even got a member called "Marmite" with a really nicely kitted Landy but that's a story for another day.

'98 Patrol GL 4500 fully kitted SWB 3.8 V6 Mitsu & Toyota Prado 120 VX with a couple of mods.
    Platcar BMW Z3 2.8i / '81 Motor Guzzi LeMans Mk 3
    Swambo: '11 Hyundai Santa Fe 2.2CRDI
    Eurard on FAC : Beach driving is NOT driving dunes like those mad hatters of the southern tip side. They take a dune pick it up and put it down in another place.

3.o bar tyres ? And 2x4 ? Now I am impressed
    Last edited by Bartho; 2015/11/22 at 06:33 AM.

Quote Originally Posted by Tunja View Post
    JJ, I didn't follow all what was said as regarding hi and low and pap wheels etc as my taal n' bietjie swaak is Ne, maar....

I took my Patrol and followed some of the Nam boyz around the dunes and nobody told me to deflate below 3 bar and I left it in 4x2 all the time and only got stuck once but managed to get out....

All I can say is I was the only one with a Patrol..... with a big fridge with the frosties in - I think the extra weight at the rear helped going down some of the faces but not sure - it certainly went up the dunes better as the contents decreased and were evenly distributed across the various 4x4's there...

I was too busy watch the scenery to pay too much attention to what gear or hi low range or what even the Patrol was doing - I just let it do its own thing and follow the herd - seemed easy enough especially with the X3 leading the way...

I will be back in Swakop in 3 weeks to see if I can gain anymore pearls of wisdom / nugget's of info on driving the Namib dunes... its been interesting so far..

Maybe sell that appliance and get a troll? As for the Landy - better ask the Meerkat for advise - that's his area of expertise..

Oh and forget Kavanji's advice he can really talk crap after a few Jagermeisters - bottles that is

They even got a member called "Marmite" with a really nicely kitted Landy but that's a story for another day.
    Jis you can be lucky you did not find one of those powdery soft spots!!!

Even Kavanji took his shoes off the other day!!!

Ai ek kry klaar ontrekkings simptome !

I grew up wit landies and still own a 1994 200 series TDI with maribiscuits. Still my favourite car to drive and never got stuck ... Well, one cannot exactly storm dunes, but in the right gear one can achieve a lot. I can drive the old lady with my eyes closed and know exactly how she will respond next.

Then I went crazy and bought and LC 76 V8.... Still trying to get used to the thing as it is a totally different drive experience. I still want to write a review and some feedback on the changes i made...
    1994 Defender TDi 200

Party van die Uri manne ry die LC heel tyd in low range, maar dis die petrol bakkies. Ek vind die high range werk beter vir die turbo diesel. Maar ek van tyd tot tyd 3e low range ook al gebruik vir daai lang duine. Die diesel se rev range is bietjie kort, so mens moet maar bietjie rond speel met die ratte en kyk wat werk vir wat. Dis nou vir hand ratte LCs.

Vir outomatic sal ek ook high range gebruik.

Maar ek dink met die V8 sal 2e high range die meeste van die tyd reg wees duin op.

Belangrike reel , as jy die duin nie uitkom , nie try weer, maar moenie oor vlieg nie

Op een naweek trip daar by die Kuisebmond in was een keer n nissen 2.4 by. By een duin het die ou al 4 keer nie uitgekom nie, toe loop ek na die ou en vra hom wattter rat ry hy, toe antwoord hy " Man ek het al die f..... ratte getry" , hy moes toe maar n ander pad om ry. Moet se ek het ook omtrent na 3e keer net net uitgekom, met die 80 series turbo diesel.

,
    Johan Kriel

Tunja - with some of these nam boys as friends u don't need enemies! They like to unlock ur front hubs if u have them. Our favourite pastime is to have a beer while someone is stuck and digging! 😂
    1994 Defender TDi 200

(-; . Nooit well always help ! And the v8 cruiser is not too bad in the dunes

Page 1 of 2 1 2 LastLast