Is that Ladismith in the Western Cape?
|
We are getting ready for the move to Ladismith from Windhoek, to Barn 62 in fact. Driving down on 22nd September via Vioolsdrift with the Defender, Great Dane and Swambo.
That leaves a lot to do here. To crown all, daughter and her husband moved to Ondangwa today.
Barn 62 will hopefully be open early in October, and camping sites from around December.
Looking forward to the challenge of waving the corporate world farewell.
We hope to meet friends from the Forum there soon.
THAR 💯
Is that Ladismith in the Western Cape?
2011 Jeep Wrangler Unlimited 3.8
Bosplasie, dis reg - 20 km anderkant Ladismith WC, op Calitzdorp pad.
THAR 💯
Ek begin die 22ste weer te werk na 'n verlof van net kamp, dis jammer... Maar ons sal nog daar kom draai. Hou ons op hoogte met foto's en geriewe dan kom ons dalk oor in Oktober. Lekker pak en veilig ry
D23 Navara LE Auto 4x4 with OME suspension
Jurgens Xcape
Jeep Wrangler Sahara Unlimited 75th Anniversary Edition in Sargent Green (sad to have sold it)
Jeep Wrangler Sahara 3.6 2dr (sold)
Jurgens XT140 (sold)
ex VW Amarok 4motion (X3)
Bosplasie, daar is borde met die naam Barn 62 op. die ingang is sowat 4km verby Seweweekspoort se afdraai as jy in die rigting van Calitzdorp ry, op die regterkant van die pad - suidekant. Kom maak gerus n draai.
THAR 💯
Ek maak so
Poprivit, ons het vandag by jou Barn62 gery op pad Laingsburg toe. Moes eintlik daar stop maar die pad was nog lank.
Jurgens Xcape
Jeep Wrangler Sahara Unlimited 75th Anniversary Edition in Sargent Green (sad to have sold it)
Jurgens XT140 (sold)
More Poprivit,
Is julle nog gevestig in ons geweste? Ek was gister weer daar verby. Die hitte van die jaar is seker vir julle niks snaaks nie.
Plaas n paar fotos van jul kampplek.
Jurgens Xcape
Jurgens XT140 (sold)
Jurgens Xcape
Jurgens XT140 (sold)
Seker te vrek warm gewees daar. Was gister 43° in daai gate.
Jurgens Xcape
Jurgens XT140 (sold)
Prof,
ek is in Kleinbrak, en ons het Barn 62 verkoop reeds in 2015. Ek was stil, want agv onstandighede kon ek min rondgaan en het ook nie n 4x4 gehad nie - nou weer in die span!
Groete
Dawie.
THAR 💯
Bookmarks