Jimny trade for JMC

Results 1 to 20 of 20

Default Jimny trade for JMC

Hi,
    Ek dink daaraan om my Jimny te verkoop of inruil, op ń JMC 280 Boarding dc 4x4. Het ek my kop verloor of wat?

I'm a LandyMan ALWAYS!

IS JY MAL
    Stay Safe
    Disco-Deon
    This morning I woke up,
    Making today a great day.
    Nerdy, 2011 Honda Jazz, 1500 Exc

yup...defnetief kop verloor.
    Last edited by Nox; 2015/01/20 at 06:30 PM.
    Land Rover Defender 90 2.8i
    Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD WK
    Jeep Wrangler Rubicon 3.8 JK
    Jeep Cherokee
    3.7 Sport KK
    Jeep Cherokee 3.7 Extreme Sport KJ
    Suzuki Jimny ジムニ

Landy na Jimny, dan weer Landy, miskien is dit die pad

Wat is JMC?
    Everything is a hammer.
    Unless it is a screw driver.

Then it it a chisel.

Quote Originally Posted by Uys View Post
    Wat is JMC?
    http://www.jmcsa.co.za/

Quote Originally Posted by Uys View Post
    Wat is JMC?
    Jou Mammies Car.
    Stay Safe
    Disco-Deon
    This morning I woke up,
    Making today a great day.
    Nerdy, 2011 Honda Jazz, 1500 Exc

Quote Originally Posted by Roverland View Post
    Hi,
    Ek dink daaraan om my Jimny te verkoop of inruil, op ń JMC 280 Boarding dc 4x4. Het ek my kop verloor of wat?
    Ek neem aan jy soek na 'n groter 4x4 soos 'n double cab bakkie?

JMC Boarding miskien nie te sleg vir die prys nie maar is "old school" Isuzu.

Kyk jy na 'n nuwe JMC of gebruikte een. Vir selfde prys as 'n nuwe JMC kan jy ook kyk na 'n goeie "2nd hand" DC Japan se bakkie.

Roverland, sien die artkel in Desember Wegry (bl28 opsomming)wat Chinese voertuie vergelyk - hulle beskou JMC as die beter model - met 'n FORD agtergrond - puma 2.4 enjin. So, ja dink dit is goeie bakkie, maar teen R379k nogal duur - R30k meer = Ranger 2.2 XLT

Ek het twee maande gelede van 'n Jimny na tweede handse Hilux geskuif - kan nie glo dat ek dit nie al lankal gedoen het nie - alles in die Hilux is groter, makliker, vinniger, minder inspanning, sagter................

Lol ek het gedownscale. Jys mal.

CarloJK Guest

Hi,
    Jy kort professionele hulp.

Stay away from chinese vehicles. Not worth it. Goedkoop is duurkoop.

13. The Following 2 Users Say Thank You to Shell For This Useful Post:

Moenie dit doenie verstaan jy my. Koop 2de handse jap al is hy oud gaan jy n beter voertuig kry wat langer hou en minder kos om te onderhou. n kar wat ry gee meer plesier as een wat heeltyd herstel moet word. Dit is ook nie lekker om langs die pad te staan en wag vir n isuzu low bed om jou te kom haal nie.
    What the BIG PRINT givith the small print taketh away

Hi,
    Nee
    Jy sal ewig spyt wees.
    Sakkie van Staden
    Silver de Lange.2003 WJ Jeep..NOW powered by a 4L VVTI V8 Defy motor Forum Rebuild thread

2004 Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD Diesel power....4 inch Home build Long arm lift
    Past
    Jeep 3.1 Wj..AKA Turbo Esel (RIP)
    Man made it....Man Fix it.....
    I'm going to use all my tools, my God-given ability, and make the best life I can with it.
    LeBron James

Ek stem saam. Moet eerder nie.

Ek is seker daar is demo fords, nissans of Toyotas vir daardie klas geld.

Shop bietjie verder rond.

Ja die plan is om later 'n groter 4x4 soos 'n DC te kry. Ek het net gedink dat dieJMC Boarding vir die huidige prys van R 189 000 nie te sleg is nie , al is dit 'n namaaksel van 'n ou Izusu. Ek sou glad nie omgee om nou nog my 1998 KB 280 DC te besit het nie, dit is die aanvanklikke trekpleister na die JMC. Ek is nie haastig nie en gaan julle goeie raad inagneem. Ek stem saam vir R 200 000 kan mens seker 'n tweedehandse Japanese bakkie van watter fabrikaat ookal in die hande kry. Soos ek se, ek is nie haastig nie, wanneer die tyd kom sal ek weer mooi besluit. 'n Defender is ook nog altyd weer op my kortlys.

NEEEEEEE ! Dont Do it !!!
    High: KIA Sorento 2.5 Crdi 4x4 - SOLD

Platkar Haaihoendaai i20 1.4

Cool Re: Jimny trade for JMC

Quote Originally Posted by Jacgil View Post
    Moenie dit doenie verstaan jy my. Koop 2de handse jap al is hy oud gaan jy n beter voertuig kry wat langer hou en minder kos om te onderhou. n kar wat ry gee meer plesier as een wat heeltyd herstel moet word. Dit is ook nie lekker om langs die pad te staan en wag vir n isuzu low bed om jou te kom haal nie.
    Om jou die eerlike waarheid te sÍ, ek het hierdie identiese reaksie as voorheen teŽgekom... ek praat nou van die laat 60's, vroeŽ 70's, toe die Japanese bakkies sopas plaaslik bekendgestel is!!! Destyds was die teenstand net afkomstig van C10/20/30 en F100/150/250 en 'n paar Dodge-eienaars... Noga
    l heel lagwekkend om die eerlike waarheid te sÍ!!!

Default Re: Jimny trade for JMC

Ek het saam met iemand in 'n chinese bakkie gery.
    Die sitplek posisie en afmetings voel heeltemal verkeerd. Die "dash" voel of dit verkeerd geplaas is. Met die wegtrek het die paneelkissie oop geval, die deur panele en venster slingers het ge-"rattle" soos die koppelaar ge-"shudder" het. Die een kantruit kon nie heeltemal toe nie, en die plastiek op die sitplekke het so ekstra blink en plastiekreuk gehad. Die bakkie het 18000 km opgehad, maar was in 'n swakker toestand as ou Piet Kalkoen se 1986 Hilux, met 1.2 Miljoen km op.

Julle gaan vir my lag, maar ek het 'n nuwe enkel kajuit Hilux SRX, en 'n Jimny.

Die Jimny is my gunsteling.

As jy met die Hilux op teer ry en jy gaan deur 'n knikkie in die pad,.... skep beide deure lug. Bo waar die deur en die dak bymekaar kom, beweeg die deur weg van die dak af vir 'n breukdeel van 'n sekonde (nie meer gemaak soos in die ou dae nie).
    Pad geraas in die Hilux is ook baie hoŽr as in die Jimny. Beide die Hilux en Jimny se sitplekke is maksimum agtertoe gestel, met die verskil dat ek in die Jimny my rugleuning nog bietjie agteroor kan stel vir gemak. In die Hilux sit jy so regop soos 'n meerkat op 'n miershoop. As iemand saamry in die SRX moet die passasier alles op sy skoot hou, of op dit trap, wat ek op die sitplek of in die voetput stoor. In die Jimny gaan alles netjies in die bagasieruimte (laptop, kamerasak, dagboek, waterbottel en kosblik). Het jy al jou waterbottel agter onder die Hilux se seiltjie gaan uithaal?
    Eers moet jy met 'n leer klim tot op die oop agterklap (diť is omtrent 4 voet van die grond af) dan moet jy luiperdkruip tot daar in die voorste verste hoekie vir die waterbottel, dan iemand bel om die waterbottel aan te vat terwyl jy na jou appel soek. Het jy al 'n middeljarige, effens oorgewig, man in reverse sien leopard crawl onder 'n Hilux se seiltjie uit?

Met die Jimny staan jy soos 'n mens agter by die bagasiedeur, terwyl diť deur stewig, statig en geruisloos op 'n gasskokbreker oop swaai; alles is waar dit vanoggend ingepak is, en jy hoef niemand te bel om die appel of waterbottel te kom aanvat nie.

Jaaaa...in die Jimny doen ek 120km/h in die heel linkerbaan op die R21, teen 3500rpm, terwyl ek met die Hilux in die heel regterbaan saam met die groot honde (bloulig brigades) hardloop teen 170km/h in 6de rat teen 2500rpm. In die Jimny kry ek kans om rond te kyk en asem te haal, terwyl ek in die Hilux my ore moet plattrek, die stuur kneukelwit vasklou terwyl ek nog 'n X5 jaag...

Nee wat....gaan sit weer in jou Jimny...waardeer hom....koester hom....hy is eintlik baie beter as wat jy dink....en hy is goed vir jou siel.....haal diep asem en

HOU JOU JIMNY!!!!
    PAUL

Default Re: Jimny trade for JMC

Ek het lanklaas gepost. Net feed back. Ek het toe in Nov 2015 die Jimny ingeruil op ń nuwe GV Dune. Mis my Jimny maar die GV voeldoen beter aan my behoeftes. Tnx vir die goeie raad hoewel ek nie my Jimny gehou het nie.