Discovery 1 Disco 1 and 2 gearbox: Is this acceptable service? - Page 5

Page 5 of 11 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 LastLast
Results 81 to 100 of 208

Good on yer, Jakes. At some or other time every one who sticks his neck out will bite off more than he can chew. It takes guts to admit this on a public forum, and that's a big point in your favour. Good luck in the re-build process, we'll be in touch...
    One must wait till evening to see how splendid the day has been

Good on you, Jakes. I am new to Landies, but you may well get me scratching on your door for help sooner or later.

Still very keen to hear actual feedback on the Cruiser.
    Make it happen!

2018 Mobi Lodge

Jakes, ken jou nie, maar laat weet as daar iets is waarmee ons jou kan help.

Strongs.
    Vrywaring: Niks wat ek hier kwyt raak moet hoegenaamd as feite beskou word nie.

My kar staan ook by Jakes, 'n Freelander 2.

Rudi reken dat parte wat in September al vervang was, is blykbaar nooit vervang nie en is oud en geroes. Ek is op pad om omtrent nog R15 000 in parte en arbeid te spandeer so dat Rudi die voertuig weer op die pad kan kry.

Jakes, het jy ooit aan die kar gewerk of was Rudi die enigste een?

Quote Originally Posted by qbitza View Post
    Jakes, het jy ooit aan die kar gewerk of was Rudi die enigste een?
    In daardie geval, WIE is skuldig hier?
    Die ou wat vertel is die werk is gedoen en dit oorgedra het of die ou wat die werk "gedoen het"?

Ek neem nie een kant oor die ander nie, maar in meeste gevalle is daar eintlik 3 kante van elke storie.
    Nr 1 se storie, Nr 2 se storie en iewers tussen in, die WAARHEID.

Just maybe to clarify for those who have never been to Jakes workshop.
    Rudi was a mechanic working for Jakes. I believe it was Mathew and Rudi the mechanics who worked for Jakes. Not much happens in a workshop this size that the other would not know about.
    I have a lot of sympathy for Jakes but would dearly like a few answers so that I can rectify any problems that most probably still exist on my vehicle.

Hi Jakes,

Dis jammer om te hoor dinge het nie uitgewerk soos dit moes nie. Jy het my nog altyd goeie diens gegee en jou kennis van hierdie landy trekkers en persoonlike aandag is nogsteeds van die beste. Ek sal verseker in kontak bly.
    2012 Land Rover Defender 110 2.2 Puma
    2004 Land Rover Defender 90 td5 (SOLD IT)

ja ek was laas vrydag by jakes se workshop hy het 8 mnde gevat om n voor en agter diff reg te maak ek het bja goed wat ek kan vertel oor jakes en hoop hy kom uit met di waarheid dis net een vani probleme en dit was by di ou workshop al so ek sien nie di verskoning in di trek na nuwe workshop om di probleem te wees ni ek het nou een probleem en ek probeer nou al vir n week hom ini hande kry ek het betaal vir NUWE parte en uit gevind vrydag dat my PARTE vervang is met second hand parts nou wonder ek wat doen ek as klient oor daai saak ........en ook dat ek nooit betaal het nie nadat ek R15 000 plus minus geEFT het en omtrent seka R4000 in kontant betaal het en ook vani parte self gekoop het.......ek het vir Rudi en Mathew gese soos ek voel gan hulle wonder werke moet doen om dai workshop tekry dat almal weer goeie goed se ek was daar en mense praat en nie bja goed nie ek deel ook net my storie as n klient ek het betaal ook vir goed wat nou noggie gedoen is nie

Punte, komma's en hoofletters is jou vriend.
    "All I want is the opportunity to prove that money can't make me happy."

"Great story! Compelling and rich!" - Ron Burgundy

dink as n ou unhappy is is komma's en punte by die deur uit.......

Quote Originally Posted by chrisanchor View Post
    dink as n ou unhappy is is komma's en punte by die deur uit.......
    En wie dink jy gaan omgee, as jy nie die moeite doen om vir die lesers om te gee nie
    camelman
    '04 Discovery II Td5 GS (using 2SO)
    '95 Discovery I V8i Auto (Now sadly sold, with fond memories)
    Yesterday is history, tomorrow is mystery, today is a gift, that's why its called "present".

Sterkte Jakes, ek hoop jy kry al die moeilikheid uitgesorteer.
    camelman
    '04 Discovery II Td5 GS (using 2SO)
    '95 Discovery I V8i Auto (Now sadly sold, with fond memories)
    Yesterday is history, tomorrow is mystery, today is a gift, that's why its called "present".

Quote Originally Posted by chrisanchor View Post
    ek voel gan hulle wonder werke moet doen om dai workshop tekry dat almal weer goeie goed se ek was daar en mense praat en nie bja goed nie ek deel ook net my storie as n klient ek het betaal ook vir goed wat nou noggie gedoen is nie
    ek is seker hulle sal die naam verander so die verbintenis met Jakes sal dan verby wees
    hulle kan met n skoon bladsy begin

Land Rovers never die, they simply become organ donors!

Here are lots of dots and stuff you okes can use-

.......,,,,,,,,,...........,,,,,,,,,,,,,[email protected]#$%^&*() _+?'"{[}}\|<>~`

Cant be bovvered doing all the capital letters.
    Just copy and paste what you need
    A legend in his own mind

Quote Originally Posted by JohnnoK View Post
    In daardie geval, WIE is skuldig hier?
    Die ou wat vertel is die werk is gedoen en dit oorgedra het of die ou wat die werk "gedoen het"?

Ek neem nie een kant oor die ander nie, maar in meeste gevalle is daar eintlik 3 kante van elke storie.
    Nr 1 se storie, Nr 2 se storie en iewers tussen in, die WAARHEID.
    Ek lees nou weer my boodskap en sien hoe dit verkeerd opgeneem kan word.

Rudi kan nie vir my se of Jakes aan die kar gewerk het of nie nie. Volgens Jakes was daar baie probleme met die clutch, en ek wil voorkom dat Rudi dalk in soortgelyke probleme vasloop. My kar was laas vir 3 maande by Jakes, en nou is hy terug - so van die eerste week in Desember af met dieselfde issue.

Verder, soos met chrisanchor, se Rudi al die parte wat sogenaamd in September vervang was is nou skielik oud en sommiges selfs geroes

Ek weet nie wie reg is en wie verkeerd is nie, en frankly, op die stadium soek ek net my kar terug op die pad.

Ek gaan wel die issue verder vat. As Jakes vir my ge-charge het vir nuwe parte, en oues ingesit het of die oues net eenvoudig in gelos het, soek ek my geld terug. Dieselfde geld vir Rudi.

In my geval weer is dit die parte binne die diff so ek kanie eers sien of dit nuut of oud is nie en net gan op wat mathew vir my gese toe rudi by gestaan het,en Jakes het vir my geantwoord die dag toe ek vra hoekom vat my voertuig so lank,was sy woorde an my:"die nuwe parte is op die vliegtuig van Jo-Burg af sal seka vandag land" ,en soos altwee vir my gese het is dat Jakes hulle baas is en moet doen soos hy se hulle kanie agter sy rug na die klient toe hardloop nie. en ek neem aan dis my plug is om te vra vir die invoices van die sodanige nuwe parte wat hy laat af vlieg het van land rover in jo-burg soos hy my vertel het (jakes). Soek net antwoorde

Talking

Quote Originally Posted by KILLFISH View Post
    get hold of me I got a disco 1 gearbox in good nick
    BIG THANKS!!! I put in the box this weekend.

'95 Disco I 300Tdi with character

Unfortunately I also seem to have been charged for work that was never done.
    Without going into details it would take a lot to convince me that the staff were not aware what was going on as I discussed the jobs with them at the time. Admittedly they did look confused and could have been protecting their jobs.
    I really like Jakes but putting personalities aside just saying you will put things right does not make it so. A lot of us have been down and it takes a lot to get back up and on your feet again but you have to correct mistakes before you can move on.
    I have no interest in trying to get my money back but just need to know what was and was not done to my vehicle.
    Jakes has a wealth of knowledge about landrovers and is an incredibly helpful person and it would be a shame to lose this.

Quote Originally Posted by DiscoMad View Post
    It is now however very clear to me that blatant sabotage of my venture is taking place. This will be dealt with in time.
    /Very/ interested to hear about what this blatant sabotage is, as my family has been jumping through hoops and lied to at every stage of dealing with you, Jakes :/

Page 5 of 11 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 LastLast

Tags for this Thread

Bookmarks