Genoeg Gehaat - Page 7

Page 7 of 7 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7

Thread: Genoeg Gehaat

Het Community 4x4 nou `n amptelike Ford Moan Forum geraak. As manne begin aansluit net om te moan dan wonder ek is daar iewers `n opposisie payroll.

Die manne huil so vir 0-20 posts en dan verdwyn hulle, Ek s nie Ford het nie probleme nie. Ek daag egter elkeen en sy problem om ook die betrokke handelaar na die forum te nooi.

Probleme het drie kante myne joune en die waarheid. So kom ons hou dit oop dat al die betrokkenes ook hul s kan h.
    It is not what you buy its what you build.

@Grips, miskien moet ons eerder vir die manne 'n spel-kursus aanbied. Elke keer as ek hierdie "thread" sien, wonder ek hoekom Dp genoeg gehaat het. Dan sien ek hy bedoel "genoeg gehad"
    2013 Ford Ranger 3.2 D/C Auto

Quote Originally Posted by Sorrie View Post
    @Grips, miskien moet ons eerder vir die manne 'n spel-kursus aanbied. Elke keer as ek hierdie "thread" sien, wonder ek hoekom Dp genoeg gehaat het. Dan sien ek hy bedoel "genoeg gehad"
    Hy het die topic verduidlik. Hy haat sy Ford. Dis dubbel sinnig.
    Quote Originally Posted by grips View Post
    Het Community 4x4 nou `n amptelike Ford Moan Forum geraak. As manne begin aansluit net om te moan dan wonder ek is daar iewers `n opposisie payroll.

Die manne huil so vir 0-20 posts en dan verdwyn hulle, Ek s nie Ford het nie probleme nie. Ek daag egter elkeen en sy problem om ook die betrokke handelaar na die forum te nooi.

Probleme het drie kante myne joune en die waarheid. So kom ons hou dit oop dat al die betrokkenes ook hul s kan h.
    Ek stem saam met jou. Die manne kom net op om te complain. Dis nou te se as hulle een het en nie net vuur stook nie.

Ek se nie Ford se issues moet weg gesteek word nie. Neem darm net deel aan die res.
    2013 Ford Ranger 3.2 Supercab 4x4

PBE Duel battery system
    Ironman front bumper
    Ironman suspension 70mm lift
    Ironman Snorkel
    Ironman Rocksliders
    Custom built hunting rack/canopy
    Escape Gear seat covers
    Black Rhino Imperial Rims
    Maxxis Bighorn 764 265/70R17
    Stofpad Bashplate & gearbox plate
    CobraX spats
    Easyawn RTT
    Gerbers 83L Long Range Tank
    More soon

I feel everyone is being negative on this thread. and my Soutie background results in me having to google translate a few posts to understand.

I think we just need to accept that yes, some guys have had more than their fair share of issues with the T6 ( myself included)

but at the end of the day we still love our vehicles. and having exeriences like this just brings us all closer together. Who can honestly say they really want a different vehicle, maybe a different Vin number sure, but not another brand.

Look at Landrover. the Defender guys have tons off vehicle issues, but they wouldnt change it for the world. the "events" they have only strengthens there love for the brand.

Just my 2 cents worth.
    Currently do not own a 4x4, driving a sedan
    Ex: 2013 Ford Ranger 3.2 XLT 4x4 auto
    Ex: 2012 Ford Ranger 3.2 XLT 4x4 auto
    Ex: 2013 Ford Ranger 2.2 XLS 2WD manual
    Ex: 2009 Mazda BT50 3.0 CRDi double cab manual

Andz

I disagree a bit. I am definitely not married to any brand. I've had Toyota(grew up with Toy & VW), VW, Nissan, Ford, Mazda, Isuzu and Merc.

I love what suits my needs, irrespective of the brand. Currently that is the T6, at the moment a Hilux is last of the mainstream brands on my list, but it is the Hilux I've by far done the most km's in.

I love my T6, it works for me, after almost 2 years and 65k I only had a sump plug that was stripped at a service, they replaced the sump under warranty and gave me a 3.2 Auto 4X4 DC to drive while they waited for the new sump from the factory.

My loyalty lies with what works for me and my dealers service. Would I recommend a T6 to someone else, definitely, but I would suggest you buy it at my dealer.

I can understand that especially with the earlier models there can be teething problems. If the Ford and the dealer can however not sort it out, then let them have it. That goes for any dealer, but here in our town Toy's and John Deere's are worked on behind closed doors. The problems are there, they just keep it quiet, but as long as the dealer sorts the problems, I don't care how they fix it, just keep the customer happy, thats the main thing.

PS. I actually prefer the Mazda over the Ford as a brand, but the looks currently just doesn't work for me.
    Last edited by nieljooste; 2014/11/05 at 11:38 AM.
    2010 Ford Ranger 2.5TD XLT 4X4

Quote Originally Posted by nieljooste View Post
    Andz

I disagree a bit. I am definitely not married to any brand. I've had Toyota(grew up with Toy & VW), VW, Nissan, Ford, Mazda, Isuzu and Merc.

I love what suits my needs, irrespective of the brand. Currently that is the T6, at the moment a Hilux is last of the mainstream brands on my list, but it is the Hilux I've by far done the most km's in.

I love my T6, it works for me, after almost 2 years and 65k I only had a sump plug that was stripped at a service, they replaced the sump under warranty and gave me a 3.2 Auto 4X4 DC to drive while they waited for the new sump from the factory.

My loyalty lies with what works for me and my dealers service. Would I recommend a T6 to someone else, definitely, but I would suggest you buy it at my dealer.

I can understand that especially with the earlier models there can be teething problems. If the Ford and the dealer can however not sort it out, then let them have it. That goes for any dealer, but here in our town Toy's and John Deere's are worked on behind closed doors. The problems are there, they just keep it quiet, but as long as the dealer sorts the problems, I don't care how they fix it, just keep the customer happy, thats the main thing.

PS. I actually prefer the Mazda over the Ford as a brand, but the looks currently just doesn't work for me.
    Hi Niel

I agree you totally, get what works for you.
    I work for a German motor manufacturer , but am also a scout leader over weekends so I need a bakkie, something my employer doesnt produce. hence I drive a Ford. otherwie I would have been on company fleet
    I am on my 4th Ranger and Fury group knows me very well with the issues I have had. That being said I still feel the T6 is top of the brand offerings at the moment, and I love my Ranger and servicing dealer.

As dit 'n Land Rover was het jy hom self reg gemaak , Ek het selfs nou die dag op meine gesweis en was dit nie lekker nie
    Ex 2007 D3 TDV6 S
    Ex 2004 D2 TD5 GS (Manual)

Quote Originally Posted by Pietervil View Post
    As dit 'n Land Rover was het jy hom self reg gemaak , Ek het selfs nou die dag op meine gesweis en was dit nie lekker nie
    I used to be a Technician, so I understand the joy of tinkering on cars.
    Unfortunately when it is still under motorplan and warranty. this is left to the dealers.
    we only get to play with retrofits, accessories etc at home

Quote Originally Posted by attiec View Post
    Sorry to hear about your troubles with such a new vehicle.

I just did a 20K trip through East Africa and had no probs with my old Ford (1999 Courier).

The only exception was a clutch problem that a new master/slave clutch kit sorted. This was already on our way back through Nam. 1hr labour. The truck is shop floor standard apart from heavy duty Ironman suspension kit.

I think they ask too much for the newer vehicles and they don't seem to last. I believe this applies to all brands.
    I agree. I have the 2000 2.5 Drifter. Super reliable and with minor mods I'm at 105 kw and very acceptable fuel economy. I can do all repairs myself and at 300 000 km it's mostly wear and tear parts that needs replacing. The old bakkies were built a lot tougher.
    Quote Originally Posted by attiec View Post
    Sorry to hear about your troubles with such a new vehicle.

I just did a 20K trip through East Africa and had no probs with my old Ford (1999 Courier).

The only exception was a clutch problem that a new master/slave clutch kit sorted. This was already on our way back through Nam. 1hr labour. The truck is shop floor standard apart from heavy duty Ironman suspension kit.

I think they ask too much for the newer vehicles and they don't seem to last. I believe this applies to all brands.
    2000 Mazda Drifter DC 4x4 2500 TDi
    50mm lift
    BFG All Terrains
    Small package with a big Heart

Why buy something, when you can experience the frustration of building it yourself.

Ok so my trok terug gekry die 31 October was Lesotho toe vir werk en hy het hom mooi gedra so nou maar net kyk hoe verder dit gaan.

Quote Originally Posted by Dp123 View Post
    Ok so my trok terug gekry die 31 October was Lesotho toe vir werk en hy het hom mooi gedra so nou maar net kyk hoe verder dit gaan.
    Hi Drikus.

glad it all appears sorted.

we should try an outing again sometime.

Quote Originally Posted by Andz View Post
    Hi Drikus.

glad it all appears sorted.

we should try an outing again sometime.
    Hier is 'n outing:

http://4x4community.co.za/forum/showthread.php?t=203819

Toyota Fortuner 2.8 GD6 4x4 MT
    Bush Lapa Miskruier 586
    Youtube Channel: https://www.youtube.com/channel/UCFS..._as=subscriber
    4x4 Competency - Unit Standard 254135

Quote Originally Posted by Marius Botha View Post
    +100 - mense verwar swak voertuie met swak vakmanskap. Ek kyk so rond op die forum en elke brand het ouens wat kla oor hul voertuie nog nie Foton en Geely eienaars gesien wat kla nie of ek mis dit, dis dalk die beste bakkie. Op die Isuzu sien ek 'n ex Isuzu eienaar se hy sal nie sy Isuzu ruil vir 'n Ford nie hy het 240 000km sonder probleme maar hy het hom geruil vir 'n Amarok wtf hoekom bollie praat! Hy weet dan Isuzu is so goed maar hy ruil hom vir 'n VW wat gemiddeld 300 bakkies verkoop 'n maand, maar praat bollie van Ford wat 2500 bakkies verkoop 'n maand? Dis 'n joke om te dink mense wat sulke stront praat doen 'n werk wat so baie betaal dat hulle 'n voertuig van meer as R400K kan koop!
    Wat het die sales met enige iets uit te waai? Voertuie wat in SA gemaak word, het ho verkoops syfers, as hulle nie, word die fabriek toegemaak. Hilux, Fortuners, polo's, Vivo's is almal in die duisende. VW voer net 'n sekere aantal voertuie in. SA is maar net 'n druppel in hulle "honey pot"
    Sent from my iPhone

DP 123, ek's bly jou kar is nou reg en jy het n' trippie geniet. Ek het ook my probleempies gehad met my T6 auto...daar was die sump en olie pomp pick up wat vervang was en so ook die pyp na die ratkas...dis goedjies wat Ford uitgevind het gee probleme en dit vervang...ek glo nie Ford as sulks in skuldig sou jy probleme optel nie,dis meer die diensstasie waar jy die slapgat houding kry...soos ek gese het, ek het my probleempies gehad en ek gedra my as ek die diensstasie gaan sien met probleme en staan op my regte....my kar het n' volle diensplan vir 5 jaar parte ingesluit en n' waarborg...so enige probleme moet uitgesort word...ek en die Tak bestuurder het n' lekker gesprek gehad...my laaste probleem was n' pap battery wat hulle ook eers slim getrek het en die NON SERVICEABLE battery se water op getop het...ek het net my voet neergesit en gese bring die nuwe battery na my huis toe en gery en die volgende oggend was die jongman daar met n' nuwe battery...onthou jy kan hulle Hoofkantoor skakel by FordMC en glo my die dienstak spring gou maar jy moet ten alle tye n' Gent bly anders werk jy net jouself op...My kar is nou 2 jaar met 27k op en ek is heel in my skik met die kar..het al Namibia se paaie tot in die Caprivi gery en so ook n' paar lang draaie (grondpad) na die Noorkaap toe...sterke en byt vas...niks is so lekker as om by die verkeerslig met die T6 auto lans een van die D4D te stop nie..as ek na die drywer kyk dan kyk hy weg...want hy weet wat gaan gebeur...tata julle

Quote Originally Posted by JJP View Post
    Is baie lelik amper so lelik soos my FJ
    Miskien "lelik" maar lekker (en hoogs betroubaar.)

Page 7 of 7 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7