Bfreesani's forum SFA projek - Page 2

Page 2 of 105 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 27 52 102 ... LastLast
Results 21 to 40 of 2094

Sit Forward Control (ENV?) aste op...
    Gandalf: '77 Series III 109" SW (He's old, he's grey, he smokes, but on an adventure you want him as companion...)
    HF, VHF, UHF
    Detroit Locker rear, Truetrac LSD front
    Hardened valve seat ULP conversion
    British cut cam shaft
    VW carb conversion, electric fuel pump
    G-Tech Electronic Ignition
    Hankook M/T 235/85/16

Frodo: '12 Jimny (SWAMBO)
    Stofpad spacer lift and underbody protection

Platkar (work): '15 Ranger 3.2 AT 4x4 with AluCab

Ek verstaan, Reenen, ek het jou SFA build gevolg.

Quote Originally Posted by Reenen View Post
    Wat soek jy? Series aste vir jou series2?
    of soek jy safari aste vir jou series?

Wou se, as dit series aste was kon ek help.
    Ek het n verkorte series rolling chassis wat staan en oproes,

Ek dink ek het gister 'n fiberglass cj5 jeep body, roling chassis met dana's en safari gearbox, met rover 2.6 engine present gekry, alles in stukke. moet gaan optel.

Die merc moet nog sy dana's wat op vloer le in kry.

Sit met ekstra stel hilux diffs, of ek hoop ek doen, een le nou al vir 2 jaar in kaap waar ek gekoop het, maar nooit opgetel het. My spasie raak min, en projekte te veel
    Last edited by Reenen; 2014/09/26 at 11:21 AM.
    Vrywaring: Niks wat ek hier kwyt raak moet hoegenaamd as feite beskou word nie.

Hoop ek mag hier wees....

Ek trap my vrou gereeld uit oor sy dink Hillbilly loop op niks anders as kookolie nie. Ek s vir haar sy moet bietjie bydra met liefde (geld), help nie die wiele is rond, maar hulle wys nie almal in die selle rigting nie.

Wel Woensdag kom kuier van haar familie by haar en hulle "sponsor" haar vir a paar ure by die dobbel plek en sy wen toe bietjie geld. Nou speel ek al lekker op haar gevoelens laat sy bietjie moet uithelp om Hillbilly reg te maak (sy weet nog nie van die SFA nie).

Nou is daar nog 1K. Ek dink ek moet dit vinnig rens vir iemand in betaal voor sy dit wil terug h vir iets anders.
    David/Hillbilly - 1997 SFA Nissan Sani 2,7 TD - 5" lift on 33" tires - Dual Transfer with 4.1 gears

http://www.youtube.com/user/davidabcab

Quote Originally Posted by Reenen View Post
    Wat soek jy? Series aste vir jou series2?
    Nee series aste is te sag. Nissan Safari aste het dieselfde offset, is sterker, en het skuifremme.

@ZS6HDV : ENV axles are lovely, but are drum brakes and the spares are unobtainable.

This is the wrong drop for the Sani:

http://www.gumtree.co.za/view.html?a..._campaign=bolt
    2012 Jeep Sahara Unlimited 3.6 V6
    Percivamus

"Ek dink ek het gister 'n fiberglass cj5 jeep body, roling chassis met dana's en safari gearbox, met rover 2.6 engine present gekry, alles in stukke. moet gaan optel."

Ek en jy is nie meer maats nie.

HOE kry jy hierdie deals?

Dit sal werk vir die SFA
    Percivamus

Het baie lank se smeek en armdraai gevat

David/Hillbilly - 1997 SFA Nissan Sani 2,7 TD - 5" lift on 33" tires - Dual Transfer with 4.1 gears

I know Rubin Jnr, he's insane. R15k? That guy from Polokwane or wherever was selling the same for R5k.
    Percivamus

Maybe we should all be talking to Uncle DVR on the forum, he once told me I should come take a look at his place. Sounded like he had a few diffs laying around.

Quote Originally Posted by bfreesani View Post
    Maybe we should all be talking to Uncle DVR on the forum, he once told me I should come take a look at his place. Sounded like he had a few diffs laying around.
    Nou praat met die man? Moet ek en Reenen AL die voetwerk doen? ;-)
    Percivamus

PM gestuur.....

Ek wil nog steeds weet of di sal werk....

Vat nou die IFS wat gaan uitkom....

En maak die diff en hubs vas op so iets...

Idee is om SFA te h, maar met IFS clearance. Soek nou nie iets soos die nie...

Daai lift is te veel, maar saam met die redelike plat diff wat die D21 al klaar het, en met net 30-50mm lift van hubs na diff, sal ek meer grond vry hoogte h as enige vaste as en pampoen.

Dan hou ek brieke wat ek het, diff, side shafts en selfs die ball joints bly standaard. Dit kan op leaf of coil springs gaan.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	0001-157.jpg 
Views:	3522 
Size:	242.1 KB 
ID:	310660   Click image for larger version. 

Name:	dsc00493.jpg 
Views:	3769 
Size:	61.0 KB 
ID:	310661   Click image for larger version. 

Name:	85x11_300DPI.jpg 
Views:	3587 
Size:	45.9 KB 
ID:	310662  

Found an awesome set of shocks, but they probably cost more than a Sani plus SFA combined....

Left is the normal Bakkie shock, right is an upgraded "can handle ANYTHING" monster.

That's BJ Baldwin, by the way, and the shocks that went into his Balastic Baja Truck seen here https://www.youtube.com/watch?v=JXMyZ929lpY and https://www.youtube.com/watch?v=Mmh-ew1swD4
    Attached Images Attached Images  

David, there is no reason the concept can't work.

But apart from the wishbones and associated components, you will still be stuck with the same weak components, and to gain any real advantage, you will have to do the same to the rear axle (which needs to be quite a lot stronger than the front).

I am also worried about how much room these axles take up, and how much you will need to lift the car to achieve enough clearance.
    1996 Patrol 4.2SGL with lots of stuff to make it heavier and thus increase traction?

Peter, these are things that I have wondered about, but as I mentioned, I can't fit things on paper and see how they go together. I would typically build and "adapt" to try and make things fit, and then obviously wonder about the stress points and how the design is probably flawed.

Original steering components would only be the steering box and the pitman arms on the hubs. The steering arm and draglink/tierod between the hubs will be as a normal solid axle setup.

Only other "floppy" bits to be kept, would be the ball joints (where the hubs normally attached to the upper and lower control arms), to the new frame.

Clearance, I have no idea how much space I will have under the sump and everything else once the IFS bits have been removed from the chassis.

My only problem that I have so far measured, is that the draglink between the hub pitman arms, would have to pass through the existing front loop mounting point of the diff. Normal diffs do not have this loop, but it does provide for a nice sturdy fixing point to the frame/brace.

As far as the difference between front and rear height goes, I would only be interested in lifting the rear so as to keep the vehicle level. As for getting the same clearance, I would be happy to live with the same scenario I presently have where the IFS is giving us more clearance than the rear anyway.

Sorry, it's just something that has been tickling me for ages, I suppose, until I prove it, or it gets proven to me, I will always wonder if it would have been possible in the fairly conservative setup we are wanting.

David, dit sal werk, maar teen n koste. En tyd. En mooi werk om die hoeke waarteen jou ball joints vasgesweis moet word presies reg te kry. En fisies n balljoint/ king pin te vervaardig wat beide duursaam en diensbaar is.

Verder, as jou metings reg is, bly jou ackerman hoek nog korrek, indien nie, wel, dan sit jy met n voertuig wat onstabiel is.

Ackermanhoek het ons nog nie eens in ag geneem met die conversion wat ons wou doen met joune met die safari aste. Ek wil so ver gaan en vra hoeveel van mense wat vandag hul voertuie mod weet eens wat is die ackermanshoek? Was een van my heel eerste vrae en bekommernisse voor ek besluit het op keuse van vooras, en toe wel besluit het op hilux aste. Die wheelbase van hilux was beide bekend en aanvaarbaar vir my swop. Ek dink dit is een van die groot redes, as ek dit self mag s, dat my ombouing suksesvol en stabiel is.

Ackermanshoek is van 6 jarige ouderdom by my ingeprent deur my pa, ek probeer die selfde op my seun met sy eerste build.
    http://youtu.be/9-ye0HuNx_w

Reenen, ek glo die Ackermanhoek is al klaar in gewerk op die pitman arms wat op die hubs van die bestaande IFS nou is. As die upper en lower ball joints op die hubs in die selle posisie geplaas word in verhouding met mekaar soos hulle hulself nou bevind, dan behoort die Ackermanhoek nie te verander nie.

In teendeel, met my Castor en Camber wat nou so wreed uit is, kan ek sommer hoor/voel my Ackerman is uit. As mens nie a draai kan maak teen lae spoed sonder laat die voor wiele sommer skree van die pyn nie, dan weet jy sommer.

Sien die bande wys ook snaakse hoeke op die blokkies.

Die ball joints sal my begin punt wees. Die hubs moet op "Jigs" vasgemaak word met die Castor en Camber al klaar perfek opgestel. Nabootsing van standaard lift/ry hoogte hoek op die mounting plate waar op die ball joints gaan vas maak.

Dan werk jy diff. Begin met mounting plaat en raam vir diff carrier. Side shafts hoef nie eers op die diff of hubs te wees nie. Wanneer die twee komponente klaar is, dan kyk jy hoeveel spasie jy gaan moet los en die hoogte waarmee jy gaan opeindig dat jy nie dinge gaan vang met die diff of raam nie.

Stel jou pinion hoek op en werk dan mooi uit hoe vr diff en hubs uitmekaar moet wees om te verhoed dat CV's nie, of te vr uitgetrek, of te diep is nie. Ek sien juis ek het merke op die binne kant van my een CV se agter sel plaat waar dit lyk as of die drive shaft te lank is.

Hier is nou waar die Ackerman weer sy gat kan sien, want die distansie tussen hubs bepaal die hoek op die hub se pitman. As ek vir een of ander rede nie binne die standaard D21 distansie kan loop nie, dan val die Ackermanhoek uit die bus, en soos jy s, kan jy maar die projek net daar laat vaar.

Dan kom die sports om vas te stel hoe en waar jy vere en shocks gaan vas maak, hoe dit in die ontwerp in pas om die diff en hubs aan mekaar te konnekteer. Waar, in dien wel, jy control arms om axle wrap te stop gaan vas maak op as en chassis kant.

En nou hier is waar ek regtig vas hak, om uit te werk hoeveel "twist" ek op die raam sal kan verwag, en voorsiening te maak, tussen die Hub en diff, vir wat a 2.7TD motor gaan veroorsaak. En dan die ding bou om ten minste dubbel dit te kan hanteer, in die nie meer nie.

Die dra van die kar gebeur so te s by die hubs. Niks dra kapasiteit nodig binne die ver montering punte nie, net wringkrag van diff na hubs. Kan "anti wrap" arms na die chassis eerder ingesit word, stede wat jy massiewe en swaar raam bou tussen diff en hubs.

Ek weet nie, en ook nie seker of ek deur "trial en error" wil uit vind wat gaan werk nie.

Yip, ackerman hoek word nie beinvloed indien jy hom mount sodat wheelbse nie verander, en breedte van as nie. Vir elke mm breer gaan jy ook wheelbase moet verleng.

Maar na al daai moeite met bou van as, het ek besluit om nie wiel te herontdek en net n hilux as ingesit.

I'm going to open a can of worms, did this conversion in about 2000 on my 3 door Nissan Sani rally vehicle . The diff comes out on the left and that makes the Dana 30 a good downer diff as they are available . The Dana 44 is the uncle , but very scares and expensive
    Attached Images Attached Images  

Page 2 of 105 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 27 52 102 ... LastLast