Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 20 of 21

Default Road between Katse Dam and Thaba Tseka

Who has recently been on the road between Katse dam and Thaba Tseka. What is the condition of the road, could I do it on my own or must there be a second vehicle. If I do travel on this road what is the time frame between the two points?

Your response will be much appreciated.
    Ben

RY WAAR JY MAG MET PASSIE

2009 Toyota Hilux 3.0 D4D DC 4X4

NetEddy and I went on that road. Myself on a bike, him in a 4x4.

Maybe PM him and pose the question. I cannot recall how long it took exactly, but I can vaguely remember 3 hours. (I waited for him, the bike can do it alot quicker )
    BMW X5 3.0d ---

Vorige? FIAT Fullback 4x4, Wat 'n loutere stuk strooi voertuig en geen diens van FIAT af nie. Bly weg...

I last traveled that stretch of road shortly after the last elections (5 years ago) and they were bust tarring it then. Whats happened since I can't say.

I traveled that road two weeks ago. 57 km and took about 2 and a quarter hour, condition gravel but good with road works on the last 15 km. Beautiful scenery and friendly people.

Quote Originally Posted by Pietelize View Post
    I traveled that road two weeks ago. 57 km and took about 2 and a quarter hour, condition gravel but good with road works on the last 15 km. Beautiful scenery and friendly people.
    @Whisky, don't mean to hi-jack your thread, but I think all can benefit. @Pietelize, what was the weather like - especially referring to the minimum temperatures as well as rainfall?

The weather was very nice, night temp about 10 and day about 20. We had rain on the Sunday at Katsedam and strong winds but the Monday(17/3/2014) was normal and so the rest of the week. On high places there is a wind and it can be cold. when camping near water it could be chilly in the night.

Thanks Pietelize, it is more or less what we expect as we are going there over easter weekend. Maybe slighly colder during night time. My biggest concern is travel times. One can easily misjudge the longer travel times over a relative shorter distance.

Nomos we will also be around Katse over Easter weekend, might bump into each other.
    Ben

We did this trip June 2013. Took us about 2 hrs from Thaba Tseka to the dam. Spectacular views.
    I can recommend the Buffalo Ridge hotel in Thaba Tseka. It rates a good 3 stars in Lesotho.
    GASMAN

Land Rover D3 TDV6 HSE 2007 - Goldilocks - Gone
    Land Rover D4 SDV6 HSE 2012 - Voeniks - Hijacked
    Range Rover Vogue 4.4 SDv8 2012 - JUNE

ORRA Z 173

Dit sal nice wees Whisky - jy sal my herken as die bang ou in die Hilux wat sy virgin gebreek het op Sani.

Ons het die week vanaf Katse na Thaba Thseka gery. Pad was goed - het omtrent 2 ure gevat as ek reg onthou.

Vat maar genoeg warm klere saam. Ons het 1aand noord van Katse gekamp en die water in die ketel wat buite was het oornag gevries.

Enjoy

Serf, sal 'n plat kar die stuk pad kan ry sonder om skade aan te rig of is die pad net geskik vir voertuie wat hoog loop? Ons seun gaan saam en hy ry 'n plat kar. Ons beplanning is om sover moontlik op die teer te bly.
    Ben

Nee ek sou dit nie met n platcar doen nie.

Daar is kort stukkies in die berge waar ek n terios moes sleep want hy kon net nie opkom nie. (naby Sani)

Ek sal nie se dis onmoontlik nie maar sjoe.

Die weer verander baie vinnig en jy kan van baie warm na gietende reen gaan in minute die weer kan die pad wegspoel en dit interessant maak.

Sorry ek is deurmekaar die moeilike gedeelte is van Tsaba Tseka na Sani.
    Last edited by Mal Hannes; 2014/04/06 at 11:43 AM.
    Zerubbabel 2 the 2008 4.8 turbo Patrol with some kit
    Nothing, not even a mighty mountain, will stand in Zerubbabel’s way! (Zech 4:7)

Quote Originally Posted by Mal Hannes View Post
    Nee ek sou dit nie met n platcar doen nie.

Daar is kort stukkies in die berge waar ek n terios moes sleep want hy kon net nie opkom nie. (naby Sani)

Ek sal nie se dis onmoontlik nie maar sjoe.

Die weer verander baie vinnig en jy kan van baie warm na gietende reen gaan in minute die weer kan die pad wegspoel en dit interessant maak.

Sorry ek is deurmekaar die moeilike gedeelte is van Tsaba Tseka na Sani.
    Ja nee dink ni platkar sal tot Tsaba Tseka maak ni, maar na di padwerke is sani nie meer wat dit was ni

Manne, paasnaweek lê op sy rug en Lesotho, Sani is afgemerk van die bucket list.

Dankie vir die raad en daad van elkeen op die forum en hierdie thread. Julle was op die merk gewees - dankie.

Die Sani-duiwel se stert het afgeva toe ons hom opry. Seker die chinese wat die pad so gelyk gemaak het. Die pad Thaba Tseka toe was egter 'n ander speletjie. Asemrowende scenery met draaie en draaie en draaie en draaie.

Nomos,
    Wat is die toestand van die pad Sani na Mokhotlong ? Ook vandaar na
    Thaba Tseka en dan aan na Katse, hoe lank is die ry tyd?
    Het julle oorgeslaap tussen Sani en Katse, indien wel waar?
    Hoe lyk die toestands van die kamp plek / toilette by Katse?

Ja ons het toe ook by Katse uitgekom via Thaba Tseka. Ek het by Maseru ingekom in die rigting van Roma gery en toe weggedraai en die bergpasse op na Thaba Tseka. Die pad vanaf Thaba Tseka na Katse (grondpad) word aan gewerk maar is glad nie te sleg nie. Ons het dit in 2 en 'n half uur gedoen. Baie mooi natuur.

Baie dankie vir al die raad en advies wat julle vir my gegee het dit het baie gehelp.

Ongelukkig het ek geen fotos van die pad en omgewing geneem nie, sorry mense.

Groete,
    Ben

Waccro, when do you plan doing the sani to mokhotlong and then mokhotlong to katse via thaba tseka?

(We are with Waccro)
    Up Sani on 27, Mokothlong to KAtse 28, Katse Sehlabathebe 29&30
    Groetnis (The Afrikaans for "Cheers")
    Dolf

Quote Originally Posted by Waccro View Post
    Nomos,
    Wat is die toestand van die pad Sani na Mokhotlong ? Ook vandaar na
    Thaba Tseka en dan aan na Katse, hoe lank is die ry tyd?
    Het julle oorgeslaap tussen Sani en Katse, indien wel waar?
    Hoe lyk die toestands van die kamp plek / toilette by Katse?

Hi Waccro,

Jammer dat ek nou eers terugkom na jou toe.

Die pad van Sani na Mokhotlong is nie sleg nie. Onthou, die Chinese bou mos paaie daar, so dit is goeie grondpaaie. Die pad min of meer van Mokhotlong af na Thaba Tseka toe is maar sleg. Dit is 'n tipiese eenspoor grondpad wat gespoel het, berg op en berg af. As jy vir my jou e-mail adres pm sal ek vir jou foto's e-mail van hoe die pad lyk. Dit is nou nie donkierat nie, maar 'n 2wd met difflock alleen sal dalk stoei as daar nie 'n 4wd saamgaan nie. Ons het dit baie geniet, maar ek noem dit weer - jy moet nie haastig wees in Lesotho nie. Ons het min of meer 11uur die oggend weggetrek by Sani Top, en het die Maluti bier geknak by Katse lodge om die sonsondergang te sien. Ons was net een voertuig. Waar mens konvooi doen skat ek dit sal maklik 'n uur langer vat in totaal vir die dag. 'n Man moet dus mooi seker maak dat jy nie met jou broek op jou kniee gevang word met tyd nie. Die afstand vs tyd is nie in ons eenhede te meet in SA nie.

Om jou vraag te antwoord oor die slaapplek - ons het by Katse Lodge geslaap, maar nie gekamp nie. Die ouens van Katse Lodge se kommunikasie is goed - gooi hulle 'n e-mail wat uitvra daaroor en hulle antwoord jou graag. Ek kan wel noem dat dit psssss koud is as jy oor die winter wil gaan. Katse Lodge is 'n goeie 4* blyplek. Dis skoon en is myns insiens goeie waarde vir geld aangesien ons net een aand oorgebly het. 'n Toer van die damwal was noggal insiggewend gewees. Dit kos R10 per persoon en as jy twee ure het, doen hom!

Jy noem nie of jy verder as Katse wil paaie hoor nie, so kom ek stop daar. Ek stuur graag vir jou die garmin roete as jy belangstel.

Page 1 of 2 1 2 LastLast