Jurgens Xplorer Fan Club - Page 125

Page 125 of 128 FirstFirst ... 25 75 100 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 LastLast
Results 2,481 to 2,500 of 2560

Default Re: Jurgens Xplorer Fan Club

Quote Originally Posted by robert bosch View Post
    Nou net my wa gaan haal met die Cruiser. Hel maar die wa is swaar.

Kan ek die bande en rims met 17" vervang? Beide die Cruiser en Pajero het 17" op. Die wa het nog sy oorspronklike 2007 jaar bande en spaarwiel op.
    Ek het 17 dum hilux rims opgesit maar moes 6mm spacers insit. Cats is advies is goed. Hy is swaar maar hy sleep verbasend maklik en is uiters stabiel.

Nou net my wa gaan haal met die Cruiser. Hel maar die wa is swaar.

Kan ek die bande en rims met 17" vervang? Beide die Cruiser en Pajero het 17" op. Die wa het nog sy oorspronklike 2007 jaar bande en spaarwiel op.
    Jip die pre-2008 Xplorers is maar gewigtig.

Ek is nou nie 'n "expert" nie. Maar soos ek die hele rims op jou kampwa verstaan lui dit soos volg:

Die standaard rims kom met 'n " zero offset" en die aste is gemaak vir zero offset rims.
    Dus as jy grooter will gaan kan jy grooter rims opsit maar die beste is om by die zero offset te hou. (sal moet spacers in sit ook)
    As jy in die nood is en hierdie band op jou motor moet gebruik sal hulle effens uitstaan maar steeds werk.

Meeste mense wat moeilikheid opgetel het met grooter rims op hulle kampwaens is omdat hulle dan die selfde offset rims as hulle motors opgesit het. Waarvoor die as tegnies nie ontwerp is nie.

Nou dis alles baie tegnies en baie mense het al wel motor rims op hulle waens gesit sonder enige probleme. Dit hang seker ook maar af wat se paaie mens ry.

Soos CATS ges het die maklikste is om standaard te bly en die kans dat jy die ekstra spaarwiel op die wa of motor moet gebruik is uiters laag.

Koop eerder vir jou twee tyre levers en 'n paar gators.

Ek stem saam - hou by standaard. Om die wa wiele dieselfde te he as die sleep voertuig, om hulle tussen mekaar te kan ruil, het eintlik net regtig waarde op papier. Merendeels doen mense dit ook maar net vir kosmetiese redes, maar teen 'n risiko.
    Disclaimer - All my posts on this forum is without prejudice, is based on my fair assumptions or perceptions, is in no way intended to cause harm to anyone and is acted upon at your own discretion.

4. The Following User Says Thank You to George For This Useful Post:

OdM

Quote Originally Posted by janseekat View Post
    As jy al ooit n bargain in jou lewe gekoop het is dit hierdie een.
    Baie geluk.
    Stem 100%
    # 5 Mitsubishi Pajero GLS 2015
    # 4 Mitsubishi Pajero Sport 2013 trade in
    # 3 Mitsubishi Pajero Sport 2011 good trade
    # 2 Mitsubishi Pajero Sport 2010 did not aquaplane so well
    # 1 Mitsubishi Colt 2005 with 3.2 DID (160kw WOW!)
    Jurgens Xplorer 2013 (new retirement home)
    Challenger Wilderness "The Penthouse" (sold and will be sorely missed)
    Platkar 1: BMW 118 (SWAMBO)
    Platkar 2: Nissan 200 SX (Retirement project)

Quote Originally Posted by George View Post
    Ek stem saam - hou by standaard. Om die wa wiele dieselfde te he as die sleep voertuig, om hulle tussen mekaar te kan ruil, het eintlik net regtig waarde op papier. Merendeels doen mense dit ook maar net vir kosmetiese redes, maar teen 'n risiko.
    Waardevol advies. Ek lees gereeld op hierdie forum van ouens wat groter bande en rims op hulle sleepwaens het wat probleme gekry het.

Its not worth the effort.
    # 5 Mitsubishi Pajero GLS 2015
    # 4 Mitsubishi Pajero Sport 2013 trade in
    # 3 Mitsubishi Pajero Sport 2011 good trade
    # 2 Mitsubishi Pajero Sport 2010 did not aquaplane so well
    # 1 Mitsubishi Colt 2005 with 3.2 DID (160kw WOW!)
    Jurgens Xplorer 2013 (new retirement home)
    Challenger Wilderness "The Penthouse" (sold and will be sorely missed)
    Platkar 1: BMW 118 (SWAMBO)
    Platkar 2: Nissan 200 SX (Retirement project)

I'm busy making a shelf out of aluminium to attach to the side of our Xplorer. I've mounted the rail that it will clip into on the side of the caravan below the window. I've still got to make up 2 support legs that will angel down to the side of the van. This will allow our normal table to fit below the shelf. It is 1200mm long and 380mm wide with the frame made from 25mm square tube. The top is 2mm aluminium sheet that I will have to treat to stop it giving off the black residue that aluminium always does. Click image for larger version. 

Name:	IMG_20200127_182750.jpg 
Views:	133 
Size:	47.4 KB 
ID:	555917Click image for larger version. 

Name:	IMG_20200127_182803.jpg 
Views:	125 
Size:	47.8 KB 
ID:	555918Click image for larger version. 

Name:	IMG_20200127_182829.jpg 
Views:	117 
Size:	51.7 KB 
ID:	555919
    The humble person makes room for progress; the arrogant person believes theyre already there.
    2004 Disco 2 Td5
    Suzuki SJ410 (being rebuild)
    VW Touran 2.0Tdi
    Lotus 7 (replica - not a kit)
    Freelance Photographer (part time)
    Member Of: Southern African Freelancers' Association

Jeez maar die draad is lank! Ek's nou eers by p99!

Ek was vandag by Comet om 'n Howling Moon 'awning' te koop - Kempton s dit word nie meer gemaak nie

Elk geval, daar staan 'n 2008 model Xplorer met 'n vloer uitleg waaroor ek moord sal pleeg om te h: die karavaan het net een deur en soos mens inkom is daar 'n lang kas reg voor waar die deur sou gewees het. Regs is daar 'n sit area met banke dwars ipv in die lengte. Die tafel kom soos gewoonlik in die middel maar dwars in die geval.

Watse model is die? Sy prys is R195k. (R95k meer as wat ek vir my 2007 model betaal het. Dit is ook erg gebruik en nie naastenby in so goeie toestand soos myne nie).

Kan ek myne s laat verander?
    Last edited by robert bosch; 2020/01/28 at 01:39 PM.
    2014 LC200
    2019 LC79 V6 bakkie
    2018 Merc E63S
    SL65 AMG
    2016 silwer Pajero swb
    3 x Mazda Bt50's
    2 x Nissan 2.5's
    Cessna 210T ZS-..K

Moenie als glo wat jy lees of hoor nie!!
    Old enough to share experiences, young enough to learn.

The gas side of the geyser in my Xplorer hadn't worked since I bought it but it worked perfectly with 220v power. I hadn't worried much about it as the places we have been to so far all had 220v power available. This last weekend I decided to get it working as our next long trip will be off-grid. I had watched a few videos on fault finding and serving the geyser on YouTube. The first problem in the 12v power system was the 6amp circuit breaker switch that kept tripping for no reason. All the wiring up to the switch and geyser tested fine and I replace the circuit breaker with a conventional blade fuse. The spade fittings on the two thermostats in the outside panel were slightly corroded and tested fine after cleaning. The gap on the ignitor pins were a bit big so I adjusted them as suggested in the video. The first time I powered the system up the ignition worked but it didn't light although the gas valve opened. On the second attempt it all worked correctly. After about 20 minutes the geyser was at temperature and the thermostat shut off the gas supply as it should.
    I'm so glad the system only needed a bit of maintenance and nothing major was wrong. Click image for larger version. 

Name:	IMG_20200125_153550.jpg 
Views:	107 
Size:	57.3 KB 
ID:	555998Click image for larger version. 

Name:	IMG_20200125_153542.jpg 
Views:	94 
Size:	35.5 KB 
ID:	555999
    The humble person makes room for progress; the arrogant person believes theyre already there.
    2004 Disco 2 Td5
    VW Touran 2.0Tdi

2008 model Xplorer met 'n vloer uitleg waaroor ek moord sal pleeg om te h: die karavaan het net een deur en soos mens inkom is daar 'n lang kas reg voor waar die deur sou gewees het. Regs is daar 'n sit area met banke dwars ipv in die lengte. Die tafel kom soos gewoonlik in die middel maar dwars in die geval.

Watse model is die? Sy prys is R195k. (R95k meer as wat ek vir my 2007 model betaal het. Dit is ook erg gebruik en nie naastenby in so goeie toestand soos myne nie).

Kan ek myne s laat verander?
    Robert, hulle het hom die Xcell genoem soos ek jou beskrywing verstaan.
    Hier by 2012 het hulle die Xcell layout verander na 2 lengte enkelbeddens wat 'n groot dubbelbed maak, die 2de deur aan die padkant en hy het 'n solid voorpaneel met perspex venster.

Kan jy joune so verander?
    Enigiets is moontlik, maar mens moet weet hoe om die struktuur se integriteit te behou en watter bestaande kaste vir hom sterkte gee.

Groete,
    Jacques
    2012 Jeep Wrangler 3.6 Unlimited Sahara
    2017 Toyota Fortuner 2.8 GD-6 4x2 auto

2015 Sprite Tourer SW

Daai was nog voor die Xcell dae en was ook genoem 'n Xplorer maar met net die 1 deur en die kleiner vaste dubbel bed agter. Sy voor bed het ook nog die lae tonneltjie wat jy moet inkruip. Nogal baie gesog vanwee die meer vloer en pak spasie. R195k vir 'n 2008 is effe aan die hoe kant, veral as hy effe verwaarloos is. Hulle behou egter hulle waardes goed, maar ek sal hom eers ordentlik laat deurkyk deur 'n handelaar. Kans is goed dat sy seels al effe beskadig is wat kon lei tot hout skade. Laat hulle hom liewer deurkyk en 'n kwotasie gee om hom in fair kondisie te kry en gebruik dit vir verdere onderhandling. Sulke skade hardloop maklik hier na R30k toe en dan wil jy nie 'n sent bo R150k vir daai outjie betaal nie.
    Last edited by George; 2020/01/29 at 08:01 AM.
    Disclaimer - All my posts on this forum is without prejudice, is based on my fair assumptions or perceptions, is in no way intended to cause harm to anyone and is acted upon at your own discretion.

Daai was nog voor die Xcell dae en was ook genoem 'n Xplorer maar met net die 1 deur en die kleiner vaste dubbel bed agter. Sy voor bed het ook nog die lae tonneltjie wat jy moet inkruip.
    Ah - dan is ek effe verkeerd...
    2012 Jeep Wrangler 3.6 Unlimited Sahara
    2017 Toyota Fortuner 2.8 GD-6 4x2 auto

2015 Sprite Tourer SW

As ek reg onthou het die Xcell ook nie 'n uitvou bed voor nie (3 sleeper), maar daar was 'n paar weird modelle oor die jare so niks is onmoontlik nie

As ek reg onthou het die Xcell ook nie 'n uitvou bed voor nie (3 sleeper), maar daar was 'n paar weird modelle oor die jare so niks is onmoontlik nie

The single door and fold out bed combination was known as the Xplorer 2 . Not many around and they were only manufactured from about 2006 to 2009 if I recall. I know of 2 in R/bay
    Thomas

2007 3.0 D4D DC 4X4 31 " Bridgestone A/T, Ride Rite,Long Range Tanks, NL Dual Battery System
    2008 Jurgens Xplorer
    2012 Pajero GLX Now with Air Max on the back

Quote Originally Posted by Paul#25 View Post
    The gas side of the geyser in my Xplorer hadn't worked since I bought it but it worked perfectly with 220v power. I hadn't worried much about it as the places we have been to so far all had 220v power available. This last weekend I decided to get it working as our next long trip will be off-grid. I had watched a few videos on fault finding and serving the geyser on YouTube. The first problem in the 12v power system was the 6amp circuit breaker switch that kept tripping for no reason. All the wiring up to the switch and geyser tested fine and I replace the circuit breaker with a conventional blade fuse. The spade fittings on the two thermostats in the outside panel were slightly corroded and tested fine after cleaning. The gap on the ignitor pins were a bit big so I adjusted them as suggested in the video. The first time I powered the system up the ignition worked but it didn't light although the gas valve opened. On the second attempt it all worked correctly. After about 20 minutes the geyser was at temperature and the thermostat shut off the gas supply as it should.
    I'm so glad the system only needed a bit of maintenance and nothing major was wrong. Click image for larger version. 

Name:	IMG_20200125_153550.jpg 
Views:	107 
Size:	57.3 KB 
ID:	555998Click image for larger version. 

Name:	IMG_20200125_153542.jpg 
Views:	94 
Size:	35.5 KB 
ID:	555999

Is this the latest geyser fitted to Xplorer, I have a 2016 Xcell? Do you have a manual, can you sent link to youtube for service please!

Quote Originally Posted by Waals View Post
    Is this the latest geyser fitted to Xplorer, I have a 2016 Xcell? Do you have a manual, can you sent link to youtube for service please!
    I think there are 3 different models on the Explorers, older ones had a large square plate with a cover plate for the hot air, then the Hansens with a round vent with a black lid. The newer one has a small rectangular cover. Hope it helps to identify the type, then you can do the search. Paul has the older model, I think yours might still be the Hansen ?? There is a thread " Hansen water heater user manual " on this forum with all the info. Sorry but I don't know how to post a link
    Last edited by Duke1098; 2020/02/02 at 10:09 AM.

Replacement of Roof Surround Canvas:

anybody that has done it on an Xplorer, how easy is it and any suggestions to ease the work?

Quote Originally Posted by Waals View Post
    Replacement of Roof Surround Canvas:

anybody that has done it on an Xplorer, how easy is it and any suggestions to ease the work?
    Should not be that difficult, after letting the roof out pull it in slightly and tighten all four of the black straps so that you don't have any tension on the canvas. You should have a feed guide that you use to pull the old canvas out and feed the new one in

Quote Originally Posted by Duke1098 View Post
    Should not be that difficult, after letting the roof out pull it in slightly and tighten all four of the black straps so that you don't have any tension on the canvas. You should have a feed guide that you use to pull the old canvas out and feed the new one in
    Not from what I was told by my friend that did his one recently. He showed me the blisters on his fingers and in his reply to a similar question posed on Facebook, "Ek het myne self uitgehaal en oorgedoen.
    Glo my dit was harde werk. Amper skei-sake."
    2004 Disco 2 Td5
    VW Touran 2.0Tdi

I also heard this job is not for the faint hearted. I paid the caravan dealer to have mine done a few years ago. I don't think I will tackle it on my own.

CATS
    2015 VW Transporter T5.1 132kw 4motion DSG - (Shrek) My Bush-Bus
    2003 Safari Xplorer
    Previous : 1996 Colt Rodeo 3000 V6 (The Original! - SOLD) : 1998 Colt Rodeo 2.8Tdi (My first Diesel - SOLD) : 2008 Pajero 3.2 DiDc GLS (Sylvester - SOLD) : 2001 LR Defender 90 (Grizzly - Sadly SOLD) : 2010 LR Discovery 4 HSE (Snow White - SOLD) : 2001 Pajero 3.2 DiD GLS (Snoopy - SOLD but never forgotten) :2009 Pajero 3.2 DiDc GLS (Casper ,Old Faithfull, - SOLD)