Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast
Results 21 to 40 of 46

Thread: Augrabies Trip

Quote Originally Posted by Bogaards View Post
    en skoonma..
    Verneukpan is 'n goeie plek om iemand agter te laat bly......
    No one ever ruined their eyesight by looking at the BRIGHT side!!
    Ford Ranger 4l 4x4
    Nissan Patrol 4.8
    Nissan King Cab (aka Navara )
    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    Albert Einstein

Whoooopa 3 The Goat strike back

https://www.youtube.com/watch?v=uqw5...ature=youtu.be

Another teazer.....
    https://www.youtube.com/watch?v=51KljMSXOnI

Quote Originally Posted by Frans Reichert View Post
    Verneukpan is 'n goeie plek om iemand agter te laat bly......

Nou praat jy...
    Toyota Fortuner 2.8 GD6 4x4 MT
    Bush Lapa Miskruier 586
    Youtube Channel: https://www.youtube.com/c/HenkBogaards4WheelingSA
    4x4 Competency - Unit Standard 254135

Gaan vang ‘n ontbyt & ‘n paar doppe by Lake Grappa
    As die rivier nie te hoog is nie kan julle ook gaan kajak ry tot net bo die waterval
    As jy ‘n bergfiets het dan MOET jy dit saamvat en die sonopkoms sien vanaf die bo punt van Moon Rock
    »Hfx

Kakamas Willie se slaghuis (vra maar net waar is Willie se slaghuis)

Ns. dit is by die ou slagpale, indien jy weet waar dit is.....
    Ek het laasjaar mooi vleis daar gekry en ook 'n paar springbokboudtjops vir die braai.
    2019 Ford Ranger Wildtrak 2.0L bi-turbo A/T 10Spd 4x4
    Venter Offroader 4x4 trailer with howling moon tent

Previous: Suzuki GV 3.2 V6 A/T
    Current Platkar: BMW F30 330d A/T

Ons beplan so 'n trippie na Augrabies toe.

hoe is die 4x4 roete? Sien hulle se dit vat 6 ure om te ry?
    Ek het dit laasjaar in die winter gery. Die eerste stuk tot op Swartrante sal ek met my ma se Polo ry, solank die water deur die driwwe vlak genoeg is Daarna raak dit ietwat rowwer, maar niks meer as 'n softroader pad nie. Geen low range of diff lock nodig nie. Die pad is stadig om te ry in die Westekant van die park, vanwee die skerp draaie, wisselende padoppervlak en die talle driffies en erosieslote wat alhoewel sonder water, met sand en klippe opgevul was en somtyds 'n trappie gemaak het. Miskien is dit omdat ons in die droe winter daar was, maar ons het volop wild op die roete gesien. Jakkals, skilpaaie, uile en ander roofvoels veral arende. Hartman se zebra, elande, gemsbokke, hartbeeste, springbokke, baie koedoes, kameelperde en talle kleiner wildsoorte. Ons het twee agtereenvolgende dae dieselde roete gesien en dit anders beleef, maak seker julle kom by die uitkykpunte uit soos die Maanrots, Arrarat, Echo corner, ens. Volstruiswater en Springbokwater het mooi pieknekplekke by n watergat. Tydens vloede is daar drie water crossings aan die begin van die roete wat somtyd die weste van die park heeltemal afsny van die hoof ruskamp. Dan word 'n alternatiewe hek aan die Blouputs kant gebruik om die weste van die park binne te gaan, maar dis slegs vir die personeel beskore.
    Last edited by Kierie; 2014/03/25 at 04:32 PM.
    2019 Ford Ranger Wildtrak 2.0L bi-turbo A/T 10Spd 4x4
    Venter Offroader 4x4 trailer with howling moon tent

Previous: Suzuki GV 3.2 V6 A/T
    Current Platkar: BMW F30 330d A/T

Moenie Kalahari Vleishuis op Keimoes misry nie, Patrys maak die bekende Flip se Rib en so aan. As jy 'n weber saamvat, koop by haar 'n ontbeende skaapboud (dit word weer op 'n ANDER manier as die Flippen Boud voorberei), jy gaan met die teruggaan nog koop en saamvat huistoe. Jy moet dalk vooraf een bespreek (054 - 461 0134), sy het nie altyd voorraad nie.

Soos jy Keimoes inry vanaf Upt, ry net reguit oor die 4-rigting stop en dan sit sy links net na die vulstasie.
    Mitsubishi Triton 3.2 Di-D 4x4 Auto with a Bush Lapa Miskruier (#30) following closely behind.
    In the process of going there and doing that.

Quote Originally Posted by Jaco Kruger View Post
    Moenie Kalahari Vleishuis op Keimoes misry nie, Patrys maak die bekende Flip se Rib en so aan. As jy 'n weber saamvat, koop by haar 'n ontbeende skaapboud (dit word weer op 'n ANDER manier as die Flippen Boud voorberei), jy gaan met die teruggaan nog koop en saamvat huistoe. Jy moet dalk vooraf een bespreek (054 - 461 0134), sy het nie altyd voorraad nie.

Soos jy Keimoes inry vanaf Upt, ry net reguit oor die 4-rigting stop en dan sit sy links net na die vulstasie.
    Ja, daardie is ook legendaries. Is AVBOB nog lang die slaghuis?
    Ford Ranger 4l 4x4
    Nissan Patrol 4.8
    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    Albert Einstein

Another teazer.....

Is AVBOB nog lang die slaghuis?
    Sjoe, ek weet nie, my fokus is maar gewoonlik op die winkel met die skaap-/bees-/wildsvleis.
    Mitsubishi Triton 3.2 Di-D 4x4 Auto with a Bush Lapa Miskruier (#30) following closely behind.

Ja, daardie is ook legendaries. Is AVBOB nog lang die slaghuis?

Ek sal kyk... Haha
    Toyota Fortuner 2.8 GD6 4x4 MT
    Bush Lapa Miskruier 586
    Youtube Channel: https://www.youtube.com/c/HenkBogaards4WheelingSA
    4x4 Competency - Unit Standard 254135

Ek wil nou nie die thread hijack nie, maar dis darem related.

Ek is besig om 'n depressie in te gaan oor die pad van die kaap af Augrabies toe. Het gister tyding gekry dat die N7 'n gemors is met stop en go's. Ek is nogals gedruk vir tyd en ver om te ry vir 'n naweek. Enige advies?

Feite: Ek ry rondom 1pm/2pm uit die Kaap reguit deur tot in Kakamas Donderdag die 17de. Ek sleep.
    Hier is my opsies:
    1) N7 tot in Springbok, draai regs op N14 tot by Kakamas. (Kry AL die padwerke)
    2) R27 tot in Elandsbaai, Leipoldtville, Graafwater, Clanwilliam, dan...
    2.1) R363 tot op Klawer (ken glad nie die pad nie) OF N7 tot op Klawer
    2.2) Klawer, Van Rhynsdorp, Calvinia, Brandvlei, Kenhardt, Keimoes
    3) Clanwilliam, R364 tot in Calvinia (ek ken tot en met Wupperthal se afdraai), lyk soos grondpad tot in Calvinia (dan Kenhardt, Keimoes)

Enige iemand 'n idee hoe erg daai padwerke is? Is dit die risiko in die nag op grondpaaie werd?
    Fortuner 4x4 4L V6 aka "Tunafish" aka "Guzzler"
    Bushlapa Vlooi #B212 aka "FLOSSIE"

Glamper, Rock Climber, Hiker, Diver, Rescue Medic, Professional and Volunteer Wine Tester.

Quote Originally Posted by Funguye View Post
    Ek wil nou nie die thread hijack nie, maar dis darem related.

Ek is besig om 'n depressie in te gaan oor die pad van die kaap af Augrabies toe. Het gister tyding gekry dat die N7 'n gemors is met stop en go's. Ek is nogals gedruk vir tyd en ver om te ry vir 'n naweek. Enige advies?

Feite: Ek ry rondom 1pm/2pm uit die Kaap reguit deur tot in Kakamas Donderdag die 17de. Ek sleep.
    Hier is my opsies:
    1) N7 tot in Springbok, draai regs op N14 tot by Kakamas. (Kry AL die padwerke)
    2) R27 tot in Elandsbaai, Leipoldtville, Graafwater, Clanwilliam, dan...
    2.1) R363 tot op Klawer (ken glad nie die pad nie) OF N7 tot op Klawer
    2.2) Klawer, Van Rhynsdorp, Calvinia, Brandvlei, Kenhardt, Keimoes
    3) Clanwilliam, R364 tot in Calvinia (ek ken tot en met Wupperthal se afdraai), lyk soos grondpad tot in Calvinia (dan Kenhardt, Keimoes)

Enige iemand 'n idee hoe erg daai padwerke is? Is dit die risiko in die nag op grondpaaie werd?
    Ek het daardie pad seker 9 jaar laas gery, maar is nie so besige pad nie, ons het gekom van Melkbos af. Ek het die pad langs die weskus baie geniet, ons het op Lambertsbaai gestop by vriende, die res van die pad was baie stil, soos boesmanland se paaie maar is, daardie tyd was die pad baie goed, maar in 9 jaar kan baie gebeer. Ek reken net dat die pad nie so besig is nie en moontlik nie so uitgetrap sal wees soos die kaap springbok roete nie. Dalk is hier iemand anders wat die pad meer onlangs gery het. Ek weet ook dat die Upington motorfiets manne hierdie pad gebruik vir wat hulle noem "man with balls" uithourit, hulle ry 1000km met die bike op eendag, en die wenner is die ou met die kortste tyd... Ek dink nie hulle sal dit waag met pad vol potholes nie... Bertie kan jou dalk beter help hier , hy het dit eenkeer gedoen.
    Ford Ranger 4l 4x4
    Nissan Patrol 4.8
    Albert Einstein

Another teazer.....

Ek weet die Weskus roete (R27) is mooi, maar kan dalk ook al uitgetrap wees, want baie mense ry dit om die padwerke op die N7 te mis.
    Vanaf Calvinia tot Keimoes is nie meer baie padwerke nie en die grondpad vanaf Clanwilliam tot Calvinia is normaalweg goed, net redelik gruis wat jou BL gaan peper. Ek is nie doodseker nie, maar soos ek dit het is die padwerke op die N7 nou al noord van Vanrhynsdorp, wat kan beteken dat dit lank kan raak Springbok toe.

Die koerier maatskappye sal wel weet watter paaie baie padwerke op het, ek sal voorstel bel bietjie hulle (RAM, ens) en hoor wat die huidige situasie is.

Hoekom ry jy nie klawer, Van Rhynsdorp, Neuwoudsville,Calvinia,Brandvlei Kenhardt nie?

Dit is heelpad teerpad.
    Ford Ranger 4l 4x4
    Nissan Patrol 4.8
    Albert Einstein

Another teazer.....

Hoekom ry jy nie klawer, Van Rhynsdorp, Neuwoudsville,Calvinia,Brandvlei Kenhardt nie?

Dit is heelpad teerpad.
    Klawer, Van Rhynsdorp, Neuwoudsville,Loeriesfontein,Brandvlei Kenhardt nie?

Dit is heelpad teerpad, behalwe tussen Loeriesfontein en Brandvlei. Die stuk grondpad is een van die bestes wat ek al ooit gery het. Jy kan met veiligheid 100km/h ry so goed is dit. Die natuurskoon tussen Nieuwoudtville en Loeriesfontein is asemrowend met watervalle en kokerboomwoude.

Dit is 'n goeie opsie, maar dan het jy nogsteeds van Clanwilliam tot en met Van Rhynsdorp op daai N7. En die stop en go's daar klink vir my maar hairy. Ek is redelik sold op die roete, maar hoekom Loeriesfontein om Brandvlei toe? Dis die R355. Hoekom nie net aanhou met R27 tot in Brandvlei nie?

en die grondpad vanaf Clanwilliam tot Calvinia is normaalweg goed
    Jaco ek neem aan jy praat van die roete deur die berg langs Rocklands verby wat net na Wupperthal grondpad raak? Die R364? Ek oorweeg daai roete sterk want dis mooi daar verby Rocklands ook en vermy die N7 heeltmal. Ek is maar net nie seker van die grondpad gedeelte nie, maar as jy se hy is ok, dan is ek fine daarmee. Ek sal maar kyk hoe maak ek met die BL, dalk een van daai skadunet mods doen soos Michael gehad het voor daai naweek...ek het gelukkig nie BFG's op nie :P

Almal noem Kenhardt dan Keimoes, ek neem aan daai smal grys strepie op die kaart tussen Kenhardt en Kakamas is nie so bright idee vir 1am in die oggend nie? Keimoes om seker maar beter ne?

Baie dankie vir al die replies. Dit word waardeer.

Glamper, Rock Climber, Hiker, Diver, Rescue Medic, Professional and Volunteer Wine Tester.

Almal noem Kenhardt dan Keimoes, ek neem aan daai smal grys strepie op die kaart tussen Kenhardt en Kakamas is nie so bright idee vir 1am in die oggend nie? Keimoes om seker maar beter ne?

Baie dankie vir al die replies. Dit word waardeer.
    Daai grys strepie is n goeie opsie dag of nag dink ek.

... ek neem aan jy praat van die R364? Ek is maar net nie seker van die grondpad gedeelte nie, maar as jy se hy is ok, dan is ek fine daarmee.
    ... ek neem aan daai smal grys strepie op die kaart tussen Kenhardt en Kakamas is nie so bright idee vir 1am in die oggend nie? Keimoes om seker maar beter ne?
    Ek het nie die grondpad tussen Clanwilliam en Calvinia onlangs gery nie, maar dit is normaalweg in 'n goeie toestand, maar selfs al is hy so sleg dat jy 80km/h moet ry, gaan dit steeds beter wees as die stop/go's op die teerpad, reken ek.

Die grys strepie tussen Kenhardt en Kakamas is 'n goeie opsie vir die dag, die wereld is mooi daarlangs. Dit is so half en half waar die Boesmanland en die Kalahari met mekaar vermeng met rooi duine en kameeldoringbome van die Kalahari wat verweef is tussen die harde, klipperige veld van die Boesmanland. Ons het egter baie goeie laat somerreens gehad en daar is baie driffies op daai pad wat verseker almal sleg oopgespoel sal wees en beslis nog nie herstel sal wees nie. In die nag met 'n karavaan op jou gat, gaan jy baie stadig daar moet ry om nie erens in die moeilikheid te trap nie, terwyl jy nie die natuurskoon gaan sien om op te maak vir die frustasies met die pad nie.

Die grys paai word nie baie gery nie, so jy kan gelukig wees en dit vang dat hy onlangs geskraap is en dan lekker ry, of omdat dit nie gereeld gebruik word nie, is die tussen poses van skraap lank, so jy kan hom kry met baie "corrugation" die ander probleem is as jy probleem kry langs die pad, geen selfoon opvangs plaashuise is soos in baie ver uitmekaar en jy gaan lank wag vir iemand wat verby kom vir hulp.

Die teerpad Keimoes om is die beter opsie.
    Ford Ranger 4l 4x4
    Nissan Patrol 4.8
    Albert Einstein

Another teazer.....

Die voertuig is nie die probleem nie. Daar is 3 vrouens in die kar (Swambo, Swambo Lite en skoonma...). Dink jy sal nou verstaan...
    Ek verstaan Swambo & Swambo Lite maar watse soort Swambo is skoonma?
    1. Evil Swambo
    2. Expired Swambo
    3. Swambo Classic
    '07 Land Rover Defender 110 TDI 300 Kalahari (Meisiekind˛)
    '84 Land Rover Defender 110 V8 4-speed Hardtop (Meisiekind) Sold after 12 years of fun and hard work.
    The only thing needed for evil to triumph is for a good man to do nothing.

Quote Originally Posted by jfh View Post
    Ek verstaan Swambo & Swambo Lite maar watse soort Swambo is skoonma? 1. Evil Swambo 2. Expired Swambo 3. Swambo Classic
    Dit hang af of sy jou kan hoor of nie :P

Dankie Jaco et al, dink ek gaan maar Keimoes om. Waardeer die hulp en advies.

Page 2 of 3 FirstFirst 1 2 3 LastLast