12V waterpomp vir Echo3

Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 20 of 25

Default 12V waterpomp vir Echo3

Goeie dag almal,
    Dit is my eerste pos op die forum, so laat ons sien.
    Ons beoog om Junie/Julie Botswana en Suide van Namibie te besoek. Nee, ons beoog nie, ons gaan definitief. Synde dit die 1’e 4x4 ondervinding is, is baie dinge nodig. Moet nog so 15K-20K spandeer.

DUS, na die kwotasie (3.5K) om die watertenk te ‘automatiseer’ wil ek graag weet:
    • Iets om self te doen? (gegewe die inherente onvermoe van ‘Beancounters’ om prakties te wees)
    • My I-net soekery het nog nie ‘n verskaffer van ‘n 12V waterpomp opgelewer nie – enige voorstelle?
    OF – betaal en kry die regte ding 1’e keer
    Enige kommentaar welkom
    Groete, Niel du Toit

I have fitted 6 of these systems to 3's & 4's, not sure who quoted you. Does your trailer have a tank already?

PM me if you want info as to how to do this. One thing to consider is there is at least 4-5 hours labour in this job.

Arrow

I recently put a tank in my vehicle. I used a 12V pump made by Whale Pumps UK, used by caravanners, boaters and canoeists. Works fine. PM me for more info.

Biodiesel - no war required

Dagse Neil

Moet nie laat die pro's jou skrikmaak met hulle tegniese gebabbel. Dit klink baie erger as wat dit werklik is. Klink vir my asof jy reeds die watertenk het en net die pomp nodig het om die ding te automatiseer. Die link hier onder is vir een van my verskaffers, Hulle sal vir jou die pompetjie in die pos sit en om die ou dingetjie in te sit is so maklik as om uit 'n boom te val.

Basies sny jy die waterpyp net na die tenk se uitlaat en druk die pomp tussen die gesnyde pyp in. Nou moet jy besluit of jy die stelsel onder druk wil laat aanskakel of van krane met ingeboude skakelaars gaan gebruik maak. Die shureflo pompie is 'n fris meneer en sal jou pype afskiet as jou koneksies nie stewig is nie, ek stel voor dat jy 'n skakelaar in die pomp se lyn aanbring wat dit afskakel as jy nie in die rondte is nie. Volgende is net 12v om die pomp te werk en die werkie is klaar.

Om iemand te betaal gaan jy heel moontlik 'n swaker pomp met heelwat swakker kwaliteit kry en as iets verkeerd gaan as jy in die veld is weet jy nie waar om te soek, doen jy dit self kry jy kwaliteit en jy ken die stelsel, beste van alles jy spaar 'n hand vol geld.

Skree as jy raad of hand nodig het ek het dit al 'n paar keer gedoen.

Groente

Henk

http://www.cruiseboats.co.za/pumps.htm
    Henk
    Adventure is out there go find it

Fitment and trailer service. Agent for SnoMaster & Tentco
    Follow us on Facebook

Of gaan na jou plaaslikke karavaan winkel en hulle sal jou help met 'n pomp vir die tank.
    No one ever ruined their eyesight by looking at the BRIGHT side!!
    Ford Ranger 4l 4x4
    Nissan Patrol 4.8
    Nissan King Cab (aka Navara )
    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    Albert Einstein

Whoooopa 3 The Goat strike back

https://www.youtube.com/watch?v=uqw5...ature=youtu.be

Another teazer.....
    https://www.youtube.com/watch?v=51KljMSXOnI

Quote Originally Posted by Frans Reichert View Post
    Of gaan na jou plaaslikke karavaan winkel en hulle sal jou help met 'n pomp vir die tank.
    Tygerberg Caravans in Brackenfell het n 12v pompie vir R130-00, maar ek dink dit is die flou een wat mens in n caravan se wasbak kry. Die pompie le eenvoudig onder in jou tenk en stoot die water uit.
    Cecil
    Dharhan, Saudi Arabia
    and sometimes
    Brackenfell, Cape Town
    97 Colt 3L V6 DC Rodeo

Quote Originally Posted by Stockman View Post
    I have fitted 6 of these systems to 3's & 4's, not sure who quoted you. Does your trailer have a tank already?

PM me if you want info as to how to do this. One thing to consider is there is at least 4-5 hours labour in this job.
    Maybe it's time to fit the 7th.....

Just be sure you know what you want. The Echo original pump works under presure and will thus pump when the presure inside the tank drop(ie when you use water). This is an expensive setup but nice to have. The alternative is to put in one of the 'cheap' pumps as metioned above and let it pump when you tell it to(ie with a switch). My BIL has done a cheap sytem on his Echo with a nice tap and a seperate switch to switch the pump on, it works a charm and cost him less than half the quoted price from Echo. Not very dificult to do in my opinion and I am also a Beancounter by profession if that is anything to go by Contact JAS on this forum for help.

CATs
    2015 VW Transporter T5.1 132kw 4motion DSG - (Shrek) My Bush-Bus
    2003 Safari Xplorer
    Previous : 1996 Colt Rodeo 3000 V6 (The Original! - SOLD) : 1998 Colt Rodeo 2.8Tdi (My first Diesel - SOLD) : 2008 Pajero 3.2 DiDc GLS (Sylvester - SOLD) : 2001 LR Defender 90 (Grizzly - Sadly SOLD) : 2010 LR Discovery 4 HSE (Snow White - SOLD) : 2001 Pajero 3.2 DiD GLS (Snoopy - SOLD but never forgotten) :2009 Pajero 3.2 DiDc GLS (Casper ,Old Faithfull, - SOLD)

Hi Niel,
    Jy kan by meeste karavaan verskaffers 'n 12v pompie koop en 'n kraan met 'n skakelaar sodat as jy die kraan oopmaak sit die pompie aan. Ek weet dat Campworld agente dit verseker het. Hulle kan dit moontlik installeer ook as jy wil en dit sal jou nie naastenby soveel kos nie. Die hoeveelheid water wat die pompie lewer is heeltemal genoeg vir algemene gebriuk.
    Die pompie is so in die omtrek van R120-R150 en die kraantjie is so om trent R230-R370. As hulle die instellasie doen kan dit nie meer as R700 wees nie.

Andre
    Andre van Rensburg<br>Swambos baby V6 Pajero shorty<br>My overland vehicle "Datsun" 3.3l v6 hardbody d/cab.<br>Play vehicle Sizuki SJ413. Mods: Toyota 2c Diesel engin and 5 speed gearbox, 50mm lift<br>Love the bush, overlanding and crazy about animals.

The cheapest option is to go camping with others who have a full water tank. It saves on fuel consumption as well.
    Greg Eichbauer
    2003 Toyota Hilux Raider 2700i D/Cab 4x4
    Echo 3 Limited Edition Offroader
    Audi A4
    "I almost gave in to positive thinking but sarcasm came to the rescue"

Quote Originally Posted by Geich View Post
    The cheapest option is to go camping with others who have a full water tank. It saves on fuel consumption as well.
    There we go!

Quote Originally Posted by AndreG View Post
    Hi Niel,
    Jy kan by meeste karavaan verskaffers 'n 12v pompie koop en 'n kraan met 'n skakelaar sodat as jy die kraan oopmaak sit die pompie aan. Ek weet dat Campworld agente dit verseker het.
    Hi Niel,

Wees versigtig vir hierdie klein katotertjies hulle is net daar om te kan se jy het 'n pompie hulle het nie drukking of ordentlikke waterlewering. met 'n ordentlikke pompie kan jy behoorlik stort en jy hoef nie vir ure te wag vir 'n skotteltjie water en as 'n bonus hou hulle baie langer as enige dompelpomp.

Kyk mooi

Henk
    Henk

Follow us on Facebook

Quote Originally Posted by NielduToit View Post
    Dit is my eerste pos op die forum, so laat ons sien.

(gegewe die inherente onvermoe van ‘Beancounters’ om prakties te wees)
    Hi Niel
    Baie welkom hier, die ouens is fantasties met raad en advies, jy sal dit baie geniet.

Speak for yourself, ons beancounters kan alles self doen (behalwe die wat te lui is om te probeer )!!

Geniet dit!!
    Rampie
    No Land Rover - Soon to change though

Quote Originally Posted by Rampie View Post
    Hi Niel

Speak for yourself, ons beancounters kan alles self doen (behalwe die wat te lui is om te probeer )!!

Geniet dit!!
    Ek doen nie die beancounting ding so lekker, gelukkig is daar ouens wat my kan raad gee
    Henk

Follow us on Facebook

Quote Originally Posted by hbannink View Post
    Ek doen nie die beancounting ding so lekker
    Well you must have heard about the dominee having the naughtiest children, the mechanic whose car is always broken, etc? Same applies here, my books never balance.

Found an answer though. Just phone the bank manager at 2 am when you can't sleep, tell him you can't pay him the next day and put the phone down. Then you can sleep lekka while HE worries about who you are and how much he isn't getting.
    Rampie
    No Land Rover - Soon to change though

Question 12V water pomp

Ek het nou die 12V pompie gekry, nou soek ek 'n druk skakelaar wat gaan werk...

Het enige iemand al so iets gesien
    Albert Gravett
    Isuzu KB6 3.0 D-Teq D/C 4x4 Auto
    ORRA Call Sign B66

I have just done the same exercise, but I couldn't find a pressure switch anywhere. What I did was buy a tap with a built in switch from a caravan shop. The tap cost about R230. The owner did say he had a cheaper one, but no stock. The Wale pump cost R550. Odds and ends about R100. Took me two days of messing around to fit it, and it works ok. Much better than R2800

Default Flo power

This is the pump to use FL35, built in pressure switch, last price +-R950.00

Available at Multiflo Pumps Port Elizabeth.

Sorry guys can't upload the info, will try later today after my golf game!!!!!!

Central Boating in Cape Town sell Whale pumps - at about the ZAR550 mark.

Their address:

Central Boating (Pty) Ltd
    85 Bree Street Cape Town 8001
    Tel: +27 21 424 8026
    Fax: +27 21 424 2564

Their website:

http://www.centralboating.co.za/

They have all the specs on the site including flow rates etc.

I found them to be very helpful when I was in the market for inline pumps. The caravan type is called the submersible (which should be in the tank in the liquid otherwise no joy). These you couple in line and then mount wherever convenient.

Hope this helps.

2001 Toyota Hilux 3.0L KZ-TE 4x4 Raider d/c >
    with some extra bits...

Page 1 of 2 1 2 LastLast