2SO JASO FC en Petrol Enjins

Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 20 of 40

Default 2SO JASO FC en Petrol Enjins

Middag almal

Begin hierdie thread vir inligting rondom 2so jaso fc vir nuwe petrol motors soos bv die opel opc's, vw tsi's ens. Ek het al 'n magdom gelees rondom diesel enjins en 2so en het 'n redelike begrip volgens myself rondom die aspeken is defnetief pro 2so na als wat ek gesien en gelees, maar nou wil ek graag hoor van die manne wat dit gebruik en toets wat sÍ julle rondom petrol enjins. Dink julle 2so jaso fc is die regte produk vir 'n petrol enjin, wat is die ratio waarteen dit gebruik moet word bv 200-1 soos in diesel of anders. Sal dit dieselfde doen vir petrol t.o.v injectors, egr, en cat skoon hou en smeering gee. Of sal julle 'n ander produk voorskryf en hoekom die produk en sal die produk nie dalk te kwaai wees op die injectors ens nie. Ook die rede hoekom ek vra is ons het 'n splinter nuwe kar en na sy eerste diens en omtrent so 22 000km wanneer hy idle klink dit party keer of hy so missie in het, praat met die agente want die voertuig is nuut se hulle nee hy calibrate homself? Nou se ek maar hy het homself nooit so gereeld gecalibrate nie maar nou doen hy. Ek dink stront en vermoet die brandstof is die probleem. Laat weet asb wat julle dink en asb die wat teen 2so is gaan verby die thread vra julle niks en/of wil hoor wat julle te se het nie die is vir die pro 2so mense. Dankie

Quote Originally Posted by upinarms View Post
    Middag almal

Begin hierdie thread vir inligting rondom 2so jaso fc vir nuwe petrol motors soos bv die opel opc's, vw tsi's ens. Ek het al 'n magdom gelees rondom diesel enjins en 2so en het 'n redelike begrip volgens myself rondom die aspeken is defnetief pro 2so na als wat ek gesien en gelees, maar nou wil ek graag hoor van die manne wat dit gebruik en toets wat sÍ julle rondom petrol enjins. Dink julle 2so jaso fc is die regte produk vir 'n petrol enjin, wat is die ratio waarteen dit gebruik moet word bv 200-1 soos in diesel of anders. Sal dit dieselfde doen vir petrol t.o.v injectors, egr, en cat skoon hou en smeering gee. Of sal julle 'n ander produk voorskryf en hoekom die produk en sal die produk nie dalk te kwaai wees op die injectors ens nie. Ook die rede hoekom ek vra is ons het 'n splinter nuwe kar en na sy eerste diens en omtrent so 22 000km wanneer hy idle klink dit party keer of hy so missie in het, praat met die agente want die voertuig is nuut se hulle nee hy calibrate homself? Nou se ek maar hy het homself nooit so gereeld gecalibrate nie maar nou doen hy. Ek dink stront en vermoet die brandstof is die probleem. Laat weet asb wat julle dink en asb die wat teen 2so is gaan verby die thread vra julle niks en/of wil hoor wat julle te se het nie die is vir die pro 2so mense. Dankie
    Eeeeek
    Cheers

ZS5KAD
    3 V8's
    NA TwinTurbo SuperCharger
    A V6 and an inline 4

The frogs are starting to notice that the water is getting warm but it is already too hot to do anything about it.....

Dam popcorn prices are going to sky rocket again

Craig
    Isuzu STD 2.5d 2x4 rear diffy lock
    2x spotlight,2x fog lights
    215/80/R15c tyres
    1 x great humourous driver
    GPS,Bluetooth
    Eagle eye dash cam --stolen ..bought another one
    snorkel soon
    Craig
    I DON'T LIVE IN AFRICA,AFRICA LIVES IN ME- Kyle my son

Quote Originally Posted by hunter26 View Post
    Dam popcorn prices are going to sky rocket again

Craig
    Nope, don't think so.

Nobody can read that without their head spinning.

Looks like the OP's keyboard doesn't have an ENTER or RETURN key.
    Cheers

ZS5KAD
    3 V8's
    NA TwinTurbo SuperCharger
    A V6 and an inline 4

The frogs are starting to notice that the water is getting warm but it is already too hot to do anything about it.....

Ek gebruik al vir n laaaang tyd 2SO in my petrol karre en bakkies maar net op die lang pad. Ek gebruik n ratio van 500-1.

Dit verrig volgens my net dieselfde doel as "valve ease" en "upper cylinder lube"

Dit "voel" of die enjin gladder en sterker trek op lae toere

Oor die mis in jou enjin, ek sou ook kyk na die vonkproppe (tipe en gaping )
    Gerhardt Olivier

GWM H5 2.4
    Gwm 2.2 d/cab

Always carry a knife, in case there is biltong or you need to stab someone in the throat.

QUOTE"Laat weet asb wat julle dink en asb die wat teen 2so is gaan verby die thread vra julle niks en/of wil hoor wat julle te se het nie die is vir die pro 2so mense. Dankie "QUOTE

Moet jou nie aan FLUFFY steur nie, hy sukkel maar met instruksies
    Gerhardt Olivier

GWM H5 2.4
    Gwm 2.2 d/cab

Always carry a knife, in case there is biltong or you need to stab someone in the throat.

Dankie vir die vinnige reaksie.

Dink jy die vonk proppe kan in die 1ste 25 000km al begin oppak die tipe kom nog so van die fabriek af so hulle behoort presies te wees?

Nie te min ek sal defnetief daarna laat kyk.

500-1 sal defnetief wil sien of nog andere die ratio ondersteun. Is daar 'n rede hoekom jy dit net op die langpad gebruik? Ek sien jy noem valve ease iemand het ook vir my gese reddex, maar dis nou waar ek wil weet van moontlike swaer metale in die produk wat die cat dalk later kan blok ens of moontlike ander probleem en tussen die wat mense al gebruik het en sal ondersteun?

Dit is ook die rede hoekom ek hou van jaso fc want volgens my huiswerk kon ek duidelik sien dat dit 'n skoonmaak effek het op al die komponente.

Hoop almal is tevrede met die gapings tussen my lyne en dat dit beter lees

I chuck a bottle into my colt every second tank or so (500ml/95lt) and have been doing so for 50000km, all I feel is less power.

But it is 13 years old.

I don't put it in my diesel.
    2001 Mitsubishi Colt 2.4i Trailbuster
    Ironman Suspension
    40mm Body lift
    31x10.5x15 Cooper STTs

tried it in my bmw . felt no diff , stopped using it

2SO in diesel is one thing, but 2SO in petrol Why not just use injector cleaner or valve ease, the Redex one
    camelman
    '04 Discovery II Td5 GS (using 2SO)
    '95 Discovery I V8i Auto (Now sadly sold, with fond memories)
    Yesterday is history, tomorrow is mystery, today is a gift, that's why its called "present".

Tried it. No difference. Stopped using it.

Tried redex. Same.

Tried NF fuel saver. Same.
    Robert
    "...just a bottemless pit of useless facts"

http://discoii.wordpress.com/

For petrol you should rather use TCW3 outboard 2 stroke

Long discussion here:

http://www.ls1.com/forums/f48/been-testing-oil-91206/
    2002 Hilux 2700i(facelift) 4x4 DC
    1995 Hilux 2.4 SRX(4x2)
    1985 Suzuki DR600S
    1984 Honda ATC200ES BIG RED

Quote Originally Posted by camelman View Post
    2SO in diesel is one thing, but 2SO in petrol Why not just use injector cleaner or valve ease, the Redex one
    Die rede hoekom ek vra oor 2so in petrol is vir die skoonmaak kwaliteit wat dit het op die diesels se injectors cat en egr asook op die turbo, sal reddex dieselfde skoonmaak kwaliteit he as wat jaso fc het, ek sien dit is valve ease maar gaan dit net smeering biet of gaan dit 'n skoonmaak effek ook he soos 2so?

Quote Originally Posted by GTO View Post

Long discussion here:

Dankie GTO ek gaan nou bietjie daar browse en kyk wat praat die manne.

There is nothing new under the sun.
    My dad has been doing it as far back as I can remember.

"Two things are infinite. The universe and human stupidity. ..... and I'm not so sure about the universe"
    Albert Einstein

If you see spelling mistakes in my posts, use as many of the goodies below as required to fix it!
    ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
    abcdefghijklmnopqrstuvwxyz0123456789
    - '

2SO in a modern 4S Engine:

It's all in da mind. If it makes you think you are doing your cars engien a favour, and you have the money to soend, do it to please self.

Me, I've never dunnit over 40 years of driving my own vehicles, and I'm not going to start now.

2SO is for 2S engines. period. period.
    Thys de Wet
    Jimny 2009

Ek het nou klaar gewerk, maar ek weet nie of die bank daarvan gaan hou nie...

Quote Originally Posted by dewets View Post
    2SO in a modern 4S Engine:

It's all in da mind. If it makes you think you are doing your cars engien a favour, and you have the money to soend, do it to please self.

Me, I've never dunnit over 40 years of driving my own vehicles, and I'm not going to start now.

2SO is for 2S engines. period. period.

OP:

Quote Originally Posted by upinarms View Post
    ... die wat teen 2so is gaan verby die thread vra julle niks en/of wil hoor wat julle te se het nie die is vir die pro 2so mense. Dankie
    That's a fair request (similar to that in the hunting forum).

"Two things are infinite. The universe and human stupidity. ..... and I'm not so sure about the universe"
    Albert Einstein

If you see spelling mistakes in my posts, use as many of the goodies below as required to fix it!
    ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
    abcdefghijklmnopqrstuvwxyz0123456789
    - '

I am an avid 2SO supporter and user.

In a diesel the fuel to air ratio varies all the time so carbon buildup is more of a threat. In my experience it clears away carbon deposits. Some people like Fluffy have experienced the opposite.

In a diesel a mechanical HPFP is lubricated by the fuel only and 2SO adds lubricity to the fuel extending the life of the pump.

In a modern petrol engine the air fuel ratio is carefully controlled and most of the time an electric fuel pump is used. So the main benefits of 2SO is not needed in a petrol engine. I wouldn't bother.

Then again, I had a passat 1.8T where the cat sits directly behind the turbo. I suspected it was slightly blocked and after 3 tanks of using 2SO the car livened up again. It may have been the 2SO or it may have been the fact that I drove it damn hard nearly everywhere.

I would use injector cleaner in a petrol every so often or the liqui moly additive to clean out the catalytic converter. In my experience the petrol catalytic converter clogs up more easily than a diesel. I don't know why.

If I was to ever buy a petrol again, I would rather spend the money on removing the catalytic converter and have a tuner map the engine parameters so it doesn't throw a CEL and utilises the free flowing exhaust better.

If you want to use it, go ahead. 2SO is designed to be used with petrol. I think, however, it is not really necessary in a petrol engine.

Just use good fuel, good filters, and drive it hard at least once every tank.

Remember to let the turbo cool when you have driven hard before killing the engine.

Quote Originally Posted by GTO View Post

Long discussion here:

Never, ever use W3 spec 2SO. It has been specially formulated not to pollute water(damns/rivers), but it is not good for engines.

W3 is known to gunk up engines.

The use of W3 is forbidden by most manufacturers of land based 2-stroke engines. (E.g quad, snow mobiles, etc)

Stick to FC spec!

http://www.greenhulk.net/forums/prin...t=128249&pp=40
    Last edited by RogueFrontier; 2014/01/30 at 09:49 AM.
    -----------------------------
    Isuzu Frontier 280LX 4x4 2001

Quote Originally Posted by Bartho View Post
    tried it in my bmw . felt no diff , stopped using it
    I'm just curious?

Do you feel a difference after an oil change?

If not, are you going to stop that too?

-----------------------------
    Isuzu Frontier 280LX 4x4 2001

Page 1 of 2 1 2 LastLast