Jerry cans in the Hilux D/cab

Results 1 to 11 of 11

Default Jerry cans in the Hilux D/cab

Any tips on securing the 3-4 jerry cans in the back of my Lux on our trip to Sadle Hill. The Engel is nice and steady on the mounting, but I am worried about petrol bouncing around on the dunes.
    I will surely empty the first one and a halve the first day??
    Thanx

Skalla
    Hilux D/C 4L V6.

If you have a rollbar fit them on the inside of the rollbar. If you tie them properly they will not fall around at all.
    "Ability is what gives you the opportunity belief is what gets you there"

David Maritz
    Triton - Barberian!

Pack them as close to the cab as possible, as far forward as possible - they will not bounce as much. Also ratchet them together and then secure them.

I have done the trip past saddle to meob a couple of times - did not find this to be a problem - normally packed so much in that there was no possibility of anything moving.

I would also like some advice on this topic.

We are planning a trip to the Richtersveld this September and I plan on taking 2 Jerry Cans with.

I want to stay away from a roof rack if possible.

My question is this : how safe is it to transport the jerry cans in the back of my Hilux with all my other stuff?
    Any other ideas on where to mount the J-Cans ?

Thanks

I did Cape Town to Etosha and across to the Skeleton Coast and back down with 3 Jerry's in the back of my ex Hardbody. I agree best place them near the centre of gravity. I placed mine in a large plastic box and packed them tight with foam. I them tied the box to the bakkie tight. No trouble the whole trip. Even doing that I still got paint rubbing around the area. I also use large plastic boxes for other stuff like food. Easy in and easy out the back. As few boxes as possible makes life easier. They just need to be secured.

Hi scalla

weet nie saam met wie doen jy die trip nie, die ouens wat ons uitgevat het , het extra diesel/petrol saamgevat vir ons.
    ons het dit net met hulle gereel

jumbo

Tnx Jumbo

Ons doen dit saam met Coastaway tours.
    Blykbaar moet ons 160L Petrol he. Dit beteken ek moet 4 kanne neem. My plek is goed want ons ander pelle vat 'n Challenger sleepwa wat hulle los by Luderitz.

Terloops, die bakkie is vandag by Hein Burnet afgelaai.
    Skalla

Skalla
    Hilux D/C 4L V6.

Quote Originally Posted by jumbo View Post
    Hi scalla

weet nie saam met wie doen jy die trip nie, die ouens wat ons uitgevat het , het extra diesel/petrol saamgevat vir ons.
    ons het dit net met hulle gereel

jumbo

Vat eerder jou eie brandstof saam(as jy kan), jy kan met hulle vooraf reel om vir jou brandstof saam te vat maar jy koop dit dan by hulle teen R11.00/liter

Ek het ook my 4 jerry kanne aan die rollbar agter teen die cab vasgemaak met tiedowns, hulle het mooi stil gesit en saamgery oor die duine.
    Albert Gravett
    Isuzu KB6 3.0 D-Teq D/C 4x4 Auto
    ORRA Call Sign B66

S my gaan die dra van die brandstof kanne op die dakrak 'n groot invloed op jou bestuur in die duine h? Het iemand al die duine gery met die brandstof kanna op die dakrak? Ek weet dit het te doen met die gewig wat hoog is en dus die voertuig top swaar maak. Die kanna behoort vinnig leeg getap te word soos 'n mens vorder.

Wie het dit al gedoen?

Groete.
    Ben

RY WAAR JY MAG MET PASSIE

2009 Toyota Hilux 3.0 D4D DC 4X4

Quote Originally Posted by Whisky View Post
    S my gaan die dra van die brandstof kanne op die dakrak 'n groot invloed op jou bestuur in die duine h? Het iemand al die duine gery met die brandstof kanna op die dakrak? Ek weet dit het te doen met die gewig wat hoog is en dus die voertuig top swaar maak. Die kanna behoort vinnig leeg getap te word soos 'n mens vorder.

Wie het dit al gedoen?

Groete.
    Ek sal meer worry oor die kanne wat warm bak in die son as die gewig op die dak. Ek kan nie dink dat die hitte kan goed wees nie.

Wat ek dink wel 'n probleem kan wees is 'n groot tenk op die dak, amper soos die 50 liter plat tenks wat mens kry by Makro. Die moeilikheid is dat vloeistof altyd gaan waar jy hom nie wil h nie. Dis nou behalwe as die tenk vol is of leeg is.
    Niel
    2012 BMW F800GS
    2010 Nissan Navara 2.5 dCi 4x4
    2015 Bush Lapa Miskruier (B503)

Die jerry kanne sal vinnig uit brandstof raak want die voertuig raak swaar op brandstof met al die sand ryery. As die kan vol is maak dit nie saak nie dit sal nie skommel nie maak net seker dat die gewig gebalanseer is.

Uit ondervinding, al jerry kanne heeldag op die dakrak in die son en niks gebeur nie. Moet net nie die kan vinnig oopmaak nie baie van die brandstof sal op die grond le. Maak die kanne verskieslik stadig oop en as dit koel is so maak die tank eerder vol in die oggend ipv die middag.
    "Ability is what gives you the opportunity belief is what gets you there"

David Maritz
    Triton - Barberian!