Buying a new XT140 - Page 10

Page 10 of 13 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 LastLast

QAG geniet daai XT140 het myne baie geniet awesome trailer

Dankie Carel, 1965Landy en Boslover.

Thumbs up

Quote Originally Posted by AJB View Post
    Die pale ingesit binne my tent staan nou sonder om penne in te kap.
    hoeveel pale het jy ingesit, ek neem aan twee, daai plan sal lekker werk om die tent meer stabiel te hou .

Colt clubcab 2.8tdi 4x4 2005
    Ford Fiesta 1.4i (SWAMBO]
    jurgens off road trailor xt 140
    opel corsa 1.7 dti 2006

Quote Originally Posted by Alberto View Post
    hoeveel pale het jy ingesit, ek neem aan twee, daai plan sal lekker werk om die tent meer stabiel te hou .
    Nee ek het 3 ingesit een wat op die plank onder die matras stut en dan nog twee albei kante gedoen weet noe of dit nodig is nie maar dit skop die tent mooi oop en hy kan nie terug val nie.

Nee ek het 3 ingesit een wat op die plank onder die matras stut en dan nog twee albei kante gedoen weet noe of dit nodig is nie maar dit skop die tent mooi oop en hy kan nie terug val nie.
    Koop nou 'n Oryx en gaan dieselfde daar doen

onder die matras ,nou is ek nie by nie ,maar die twee bo maak sin, ingeval, die pale , is dit die tipe wat jy kan stel,ek neem so aan ,blink plan daai vir 'n swellendammer

opel corsa 1.7 dti 2006

Quote Originally Posted by Alberto View Post
    onder die matras ,nou is ek nie by nie ,maar die twee bo maak sin, ingeval, die pale , is dit die tipe wat jy kan stel,ek neem so aan ,blink plan daai vir 'n swellendammer
    As ek se onder die matras bedoel ek in die hoek steek stuk van die plank onder jou matras uit en daar het ek een van daai clips gesit wat jy op die kante van karavane kry die bal tipe wat indruk net sodat die paal nie gly nie die boonstes op hulle eie kan nie werk nie sonder die een op die plank kyk na my foto dan sal jy die een paal sien wat van onder kom om die eertse dwars lat te stut. Jy sal moet Swellendam toe ry om te kom kyk my wa gaan volgende week Worcester toe.

Dagse

Ek en 'n vriend het in Maart 2014 vir ons elkeen ook 'n xt140 gekoop en het die Desember wat verby is in Zim gaan kamp. Ons het egter albei probleme opgetel met die inlooprem. Op albei van ons se sleepwa het die skokbreker voor in die haak losgekom en een keer het die skokbreker sommer mors afgebreek?!

Is dit maar 'n ontwerp fout of is daar iets wat mens kan doen?

Ek sou dit terug neem agente toe.Ek is seker Jurgens sal geen probleem he om dit uit te sort.

Default xt 140

VON, die baviaans kloof het my xt140 se gal gewerk en ek kon net nie verstaan toe uit ry aan die ooste kant op pad huis toe dat die trailor so klap klap as ek weg trek of stop nie ,dis toe dat ek lees van julle se probleem en ek dadelik loop kyk ,die skokbreker was mors af gebreek ,ek strip dit net daar en haal die shock uit.

ek sal dit by die werkswinkel versigtig laat opsweis met 'n mig welder ,weet nie wat 'n nuwe een gaan kos nie ,maar die probleem sal weer op duik, glo my sal interessant wees om te hoor wat jurgens of die makers, alko,te se gaan he

sal bly wees as iemand met 'n modifikasie te vore kan kom ,want breek sal dit weer

om die hak los te maak is net 'n 19 spanner en 19 socket om die 4 boute ,maar eers moet die handrem handvatsel se bout eers uit en net onder dit moet die spitpin uit en die pen verwyder word ,dan is dit 'n gesukkel om die 4 boute los te maak met spanner onder in anders draai die bout in die rondte.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	20150110_160800.jpg 
Views:	320 
Size:	1.42 MB 
ID:	329142   Click image for larger version. 

Name:	20150110_161025.jpg 
Views:	273 
Size:	2.56 MB 
ID:	329148   Click image for larger version. 

Name:	20150110_161256.jpg 
Views:	237 
Size:	2.54 MB 
ID:	329149   Click image for larger version. 

Name:	20150110_161329.jpg 
Views:	250 
Size:	2.79 MB 
ID:	329150  

opel corsa 1.7 dti 2006

I finally got the Shurflo pump for the XT140. Now I can relocate the gravity fed tap!

Click image for larger version. 

Name:	ImageUploadedByTapatalk1421178437.178062.jpg 
Views:	206 
Size:	181.0 KB 
ID:	329738

Click image for larger version. 

Name:	ImageUploadedByTapatalk1421178454.825465.jpg 
Views:	200 
Size:	181.0 KB 
ID:	329739
    Touareg V10
    KTM 1290 Super Adventure R

Default New to the forum

I recently joined the forum, this is my first post . Used to browse around here as a guest.

I bought an XT140 with extension in September 2014 and took it camping in October for the first time (Pilanesburg). Second trip was over December to Loskopdam, where I camped into JacoK. What a small world.

It was a tough decision for me what to buy, but eventually settled on the XT as it is good value for the money, and since this is my first offroad trailer, I did not want to over invest.

So far very happy with my acquisition. It tows like a dream, and offers enough flexibility for packing.

I have done some mods already and will post a few pics soon. To date I have:

1. Fitted a HCDP mk4 panel
    2. Fitted LED lights inside the trailer
    3. Mounted NL on base plate
    4. Fitted a very nice canvas storage bag to the front wall (inside) for odds and ends
    5. Fitted plugs for 220V and 12V (Hella)
    6. Added a Hella plug for solar input
    7. Added the rear slides (standard Jurgens issue)
    [/LIST]

I am constructing a table/washing station at the moment that fits around the wheel arch on the "kitchen side" using connect-it blocks, and have some ideas for kitchen storage. Also planning to fit a pump so I can move the gravity fed tap to a more convenient location.

Based on the experience gained from the two trips, I'd say the rear slides may require a bit of reconsideration and a more convenient kitchen setup would have been great. The ammo boxes are just too much of a nuisance

I currently use the lower slide for 4 ammo boxes, and have fitted a floor to the top slide, where I store tables, chairs, etc. The height restriction of the back tailgate means that you lose quite a bit of storage on top if you want to pull the slide out.

I am thinking about removing the top slide and fitting a fixed shelf. That way I can still use the 4 ammo boxes at the bottom, but better utilise the storage space on top. Any ideas and suggestions welcome

BTW, underneath the lower slide there is about 80mm of wasted space as well. This space happens to fit two 70W Tenesol solar panels perfectly. Over December we had a non-powered site at Loskop, and this was a perfect opportunity for me to test out the solar setup for future adventures. Two solar panels joined with hinges to close take up 60mm of space and lies snugly on a piece of carpet fitted to the trailer floor, between the frame of the slides, safely out of harms way.

Now for dreaming up some creative ideas for a more convenient kitchen setup...

Wern

13. The Following User Says Thank You to Wern For This Useful Post:

Welcome Wern!
    You got yourself a very nice trailer - well built and tow like a dream. You will enjoy the HcdP Mk4 panel that works like a charm with a lot of facilities condensed in one unit.
    Regarding the rear slides for ammo boxes - yes these boxes do become a pain espescially when one has not yet organised it pretty well. To pack and unpack and every time opening the rear frame with the spare wheel is somewhat of a bother.
    You are right there is a lot of space waisted above and on each side of the rear slides but with your top extension you should have enough overall space?
    I used the space beneath the slides for all sorts of things. (tools, braai grid, braai tang, jumper cables, spares etc.)

Any way, I hope you enjoy the XT 140 - there is a lot of information on these trailers on the forum.

Happy camping!
    2008 Discovery 3 V8 HSE
    2015 Bushlapa Miskruier 395 (...hy het nie naam nie, sy naam moet hy nog kry....)
    Previous: 2000 Discovery 2 TD5 SE, XT 140

Welcome Wern, it was nice meeting you at Loskop dam.

Yes it is a small world, I was bussy with a motorcycle trip and while I was visiting alot of diff campsites I was always on the look for XT trailers, I can asure you the XT's out number all the other brands.
    Fortuner D4D
    Yamaha XT 1200 ZE Super Ténéré

16. The Following User Says Thank You to JacoK For This Useful Post:

Default Thank you

Thank you Carel Kriek and JacoK for the hospitality. I have also been pleasantly surprised by the number of XT trailers going around. I noticed a separate thread where some mods are discussed. I will switch to that for future posts on mods. Would be nice to see more contributions to XT mods, I am sure there must be lots of creative ideas out there.
    Last edited by Wern; 2015/01/21 at 08:31 PM.

Hi Guys

I also have a XT140 and the kitchen is the one thing that bothers me & SWAMBO the most. I have done some web crawling and this came up. http://wildebeestgear.co.za/
    I got the dimensions from them and it would fit on the fridge slide. The slide just needs to be lowered by 5mm. The unit is a bit expensive, but contains about everything you need.

I don't know if it will be cheaper to fabricate it yourself as I have two left hands and would not even try.
    Hermie

Turning Vegan would be a big missed steak!!

Jurgens XT 140

Quote Originally Posted by JeepNewbe View Post
    Hi Guys

I also have a XT140 and the kitchen is the one thing that bothers me & SWAMBO the most. I have done some web crawling and this came up. http://wildebeestgear.co.za/
    I got the dimensions from them and it would fit on the fridge slide. The slide just needs to be lowered by 5mm. The unit is a bit expensive, but contains about everything you need.

I don't know if it will be cheaper to fabricate it yourself as I have two left hands and would not even try.
    Hopeloos te duur.
    D23 Navara LE Auto 4x4
    Jeep Wrangler Sahara Unlimited 75th Anniversary Edition in Sargent Green (sad to have sold it)
    Jeep Wrangler Sahara 3.6 2dr (sold)
    Jurgens XT140 (sold)
    ex VW Amarok 4motion (X3)

As julle julle trailers stoor hoe maak julle,

Ek weet die ouens met karavane lig hulle karavane efens op om die vrag van die as af te haal , doen julle dieselfde met die trailers siende hulle soortgelyke aste het of is dit nie nodig nie ?
    Fortuner D4D

Default xt 140

JACOK,die xt140 het mos sy eie stutte ,so 'n mens kan dit gebruik ,dit sal 'n goeie praktyk wees om dit te doen ,myne staan in die garage en as ek wil, dan skuif ek dit ,so bly die bearings in rotasie ,maar ek raak nou gatvol vir dit en ek wil vir my 'n cover maak en dit buite stoor.

ek is tans besig om die jocky wiel te verander en dit pneumaties te verander om dit beter op die grond oppervlak te stoot ,dik gras en sand werk ons galle .

ek het 'n thread begin daaroor.

opel corsa 1.7 dti 2006

Ek post maar onder die 140 maar het eintlik 'n 120 want hulle het dieselfde veerstelsel en het ook stutte.

My wa staan onder dak maar ek moet hom gereeld skuif om die deurgang te gebruik dus hoekom ek wil weet of dit skadelik kan wees vir die as sou mens nie die stutte gebruik as die wa gestoor word.

Ek stem saam dit is seker beter as mens die gewig af haal maar ek is maar aan die lui kant , ha ha,

Alberto, post asb 'n link na jou thread oor die jokey wheel modifikasie.
    Fortuner D4D

Page 10 of 13 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 LastLast