Bush Lapa mods - Page 337

Page 337 of 353 FirstFirst ... 87 237 287 312 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 ... LastLast
Results 6,721 to 6,740 of 7057

Thread: Bush Lapa mods

Default Re: Bush Lapa mods

Quote Originally Posted by Kooskop View Post
    Ha ha, ek weet presies wat jy bedoel. Ek het in die verlede niks daarvan gedink om die wa en sleepvoertuig direk na mekaar te tackle na 'n trip nie. Nou breek ek hulle op en vat so 'n "ice tea" as deel van die proses . Woensdag is dit die FJ se beurt...
    Haha my Disco is vandag eers in vir 'n valet. Vir R100 kan ek hom nie so skoon maak nie.
    Disclaimer - All my posts on this forum is without prejudice, is based on my fair assumptions or perceptions, is in no way intended to cause harm to anyone and is acted upon at your own discretion.

Quote Originally Posted by Gustav Preller View Post
    I have the standard 140w panel on the roof with the standard Victron controller and try to park in the shade. For that reason I got Bush Power's 200w foldable panel which plugs into a Brad Harrison plug on the A-frame and feeds power to two 120Ah AGM batteries under the bed. During this week's two week trip to Bots/Zim, the batteries were never below 100%. However, the 200w foldable panel is heavy and awkward to handle. I store it on the Boskriek's single bed, mattress removed.
    We have the same panel and take it everywhere, though I agree it is bulky. The van is at Bushlapa Gauteng North having the mods done so that this can be connected via the A frame.

Thanks

Ha ha, ek weet presies wat jy bedoel. Ek het in die verlede niks daarvan gedink om die wa en sleepvoertuig direk na mekaar te tackle na 'n trip nie. Nou breek ek hulle op en vat so 'n "ice tea" as deel van die proses . Woensdag is dit die FJ se beurt...
    Kan ek myne ook bring
    2011 FJ Cruiser
    2018 Hilux 2.4 4x4 D/C
    Afrispoor Serval

Quote Originally Posted by Sandveld View Post
    Kan ek myne ook bring
    Wees gewaarsku, R100 gaan dit nie maak nie....
    Michael (Kooskop) My naam is NIE Koos nie..
    Toyota FJ Cruiser
    Bush Lapa - 1st Miskruier B8, now B192
    BMW F800GS

When in doubt, paint it black

Wees gewaarsku, R100 gaan dit nie maak nie....
    Vat jou FJ na die was plek by die garage langs Fairbridge mall. Mini valet is R120 en hulle maak hom so skoon, my D4 lyk amper soos 'n D5
    Disclaimer - All my posts on this forum is without prejudice, is based on my fair assumptions or perceptions, is in no way intended to cause harm to anyone and is acted upon at your own discretion.

so van skoon maak gepraat, hoe en met wat maak julle die uitvou beddens and die awning skoon, merke en voel mis bo op?? myne moet maar nog staan want ek is nie woensdag en saterdag by die huis. was on seerste lang trip, kaap toe en toe port nollth, oranjemund, ais -ais en lapa lange en toe huis toe, totaal 4500km, geen issues behalwe daai hak op die BL is vir my n probleem, elke keer was dit n issue en het eenkeer afgehak ook, gelukkig net toe ek weg trek so geen skade nou is ek maar baie attend om te voel en te voel en onder in te loer, want elke keer klik hy maar hy vat nie heeltemal. anyway verder alles lekke gewerk en die wa is nogal stofdig moet ek se.

2017 VW Amarok BiTDi 4Motion D/Cab
    2012 VW Touareg V6 TDi Bluemotion
    2019 Bushlapa Miskruier 1616

Quote Originally Posted by George View Post
    Vat jou FJ na die was plek by die garage langs Fairbridge mall. Mini valet is R120 en hulle maak hom so skoon, my D4 lyk amper soos 'n D5
    Ek is te vol nonsens as dit kom by sulke goed en hou niks van goed wat op die dash ens. gesmeer word nie. Hulle is ook geneig om sommer te was sonder om als eers ordentlik met 'n HP hose af te spuit. Ek was selfs die onderkant en binne die wheel arches.. . Ek hou my rygoed lank so moet maar mooi kyk na hulle. Ek het altyd gedink ek gaan meer rustig raak oor die goed soos ek ouer raak maar "that ship as sailed" .

Quote Originally Posted by hein100 View Post
    so van skoon maak gepraat, hoe en met wat maak julle die uitvou beddens and die awning skoon, merke en voel mis bo op??
    Ek sal dit nie vir enige iemand aanbeveel nie want as jy dit verkeerd doen, kan jy probleme optel. Ek spuit al die seile met my HP cleaner maar stel die nozzle fyn en nie 'n skerp straal nie. My HP cleaner het 2 nozzles. Een van daai wat so draai...bly weg van hom mits jy jou huis se dak skoonspuit... Die ander een stel van statiese straal tot 'n fyner en sagter straal. Ek doen dit al jare sonder enige skade of lekke as gevolg van dit. Jy kan ook 'n sagte borsel en water gebruik op plekke wat lol.

Ek staan letterlik op die wa se dak om die bokant van die wing en beddens by te kom. Ek klim sommer by die groot opening op die skuins dak uit tot op die dak...weereens nie iets wat ek sal aanbeveel vir almal nie, vernaam nie "groot" manne nie.... Maak net seker als is goed toegezip voor jy begin.... Ek laat staan dan net alles oop om droog te raak. Dit raak verbasend gou droog want ripstop is nie soos materiaal was water absorbeer nie. Dis net die oppervlak wat nat raak en dus ook vinnig droog raak.
    Toyota FJ Cruiser
    BMW F800GS

Ek sal dit nie vir enige iemand aanbeveel nie want as jy dit verkeerd doen, kan jy probleme optel. Ek spuit al die seile met my HP cleaner maar stel die nozzle fyn en nie 'n skerp straal nie. My HP cleaner het 2 nozzles. Een van daai wat so draai...bly weg van hom mits jy jou huis se dak skoonspuit... Die ander een stel van statiese straal tot 'n fyner en sagter straal. Ek doen dit al jare sonder enige skade of lekke as gevolg van dit. Jy kan ook 'n sagte borsel en water gebruik op plekke wat lol.

Ek staan letterlik op die wa se dak om die bokant van die wing en beddens by te kom. Ek klim sommer by die groot opening op die skuins dak uit tot op die dak...weereens nie iets wat ek sal aanbeveel vir almal nie, vernaam nie "groot" manne nie.... Maak net seker als is goed toegezip voor jy begin.... Ek laat staan dan net alles oop om droog te raak. Dit raak verbasend gou droog want ripstop is nie soos materiaal was water absorbeer nie. Dis net die oppervlak wat nat raak en dus ook vinnig droog raak.[/QUOTE]

dankie, ja ek het ook die HP met die verstellende spuit, nie di eeen wat draai, ek sal maar eers die water en borsel manier probeer, daar is nie te veel op die stadium maar een of 2 plekke wat voel mis het, en een plek wat swart is, dink dit is soos n ou die bed op vou het hy teen die swart rubber geskaaf.

2017 VW Amarok BiTDi 4Motion D/Cab
    2012 VW Touareg V6 TDi Bluemotion
    2019 Bushlapa Miskruier 1616

I was wondering if anyone has fitted a recovery point to a Miskruier (or any BL)? This is just to give the van a gentle pull if required perhaps from the back in a sticky situation.

Could not find any photo of something like that.
    Jannie
    2007 Fortuner D4D 4x4
    2017 Fortuner GD6 4x4 MT
    Bush Lapa Miskruier

Quote Originally Posted by cheetah View Post
    I was wondering if anyone has fitted a recovery point to a Miskruier (or any BL)? This is just to give the van a gentle pull if required perhaps from the back in a sticky situation.

Could not find any photo of something like that.
    I suppose one could use shackles on the 2 x stabilizer points to split the force. They would be ok for a gentle pull.
    Toyota FJ Cruiser
    BMW F800GS

I suppose one could use shackles on the 2 x stabilizer points to split the force. They would be ok for a gentle pull.
    Makes sense, thanks Michael....I have not thought of that.
    Jannie
    2007 Fortuner D4D 4x4
    2017 Fortuner GD6 4x4 MT
    Bush Lapa Miskruier

Quote Originally Posted by cheetah View Post
    I fitted 2 recovery points that attaches to the under carraige with 2 x M12 bolts each. Jannie made the recovery points on request, he used 6mm stainless steel. That was 3 - 4 years ago. Luckily never had to use it though. I posted pics of it somewhere on either this or the review threads, but cannot find it now (I'm not really forum tech savvy). The pics was on an old phone unfortunately.
    Mitsubishi Triton 3.2 Di-D 4x4 Auto with a Bush Lapa Miskruier (#30) following closely behind.
    In the process of going there and doing that.

13. The Following User Says Thank You to Jaco Kruger For This Useful Post:

I thought of this but my reasoning was that those things was designed for stationary use of the van, not tugging. Also, attaching a pull strap to them would probably require some modification. I then decided to rather have Jannie make me properly designed recovery points.
    Last edited by Jaco Kruger; 2019/04/30 at 12:00 PM.
    Mitsubishi Triton 3.2 Di-D 4x4 Auto with a Bush Lapa Miskruier (#30) following closely behind.

Quote Originally Posted by Jaco Kruger View Post
    I fitted 2 recovery points that attaches to the under carraige with 2 x M12 bolts each. Jannie made the recovery points on request, he used 6mm stainless steel. That was 3 - 4 years ago. Luckily never had to use it though. I posted pics of it somewhere on either this or the review threads, but cannot find it now (I'm not really forum tech savvy). The pics was on an old phone unfortunately.
    HIER Jaco
    Toyota FJ Cruiser
    BMW F800GS

HIER Jaco
    Yster, dankie Michael (ek vermoed jy verstaan daai soek knoppie). Apologies, apparently it was 2 years ago.
    Last edited by Jaco Kruger; 2019/04/30 at 02:08 PM.

Yster, dankie Michael (ek vermoed jy verstaan daai soek knoppie). Apologies, apparently it was 2 years ago.
    Dankie Michael en Jaco
    Jannie
    2007 Fortuner D4D 4x4
    2017 Fortuner GD6 4x4 MT
    Bush Lapa Miskruier

Quote Originally Posted by David Gale View Post
    We have the same panel and take it everywhere, though I agree it is bulky. The van is at Bushlapa Gauteng North having the mods done so that this can be connected via the A frame.

Thanks
    \

Just returned from a camping trip in the Kgalakgadi where I saw a guy using thin Perspex type solarpanels made by a company SETSOLAR. Has anyone here used these panels? They are totally flat and not bulky at all. Apparently popular on yachts. Keen to buy one of these as they will easily slide inbetween the matresses.
    Bushlapa Miskruier No. 68

Quote Originally Posted by Ballbearing Dyster View Post
    \

Just returned from a camping trip in the Kgalakgadi where I saw a guy using thin Perspex type solarpanels made by a company SETSOLAR.....
    Sjoe nearly thought you referred to us as we were in the KTP recently as well but then realized we did not take the panels

We have 3 of those panels. They certainly keep the batteries full and is very light and easy to pack. Hubby says ours is from Solarflex, 'semi rigid' panels.
    Last edited by lekhubu943; 2019/05/02 at 05:19 AM.
    2018 Toyota Fortuner 2.8 GD-6 4x4 AT
    BushLapa 78 Now a Boskruier but with the same Zambia and CKGR bush stripes

I thought of this but my reasoning was that those things was designed for stationary use of the van, not tugging. Also, attaching a pull strap to them would probably require some modification. I then decided to rather have Jannie make me properly designed recovery points.
    Hi Jaco,
    I am also looking at installing similar recovery points on our BL. Can you remember if you used washers or maybe a flatbar on the inside of the frame; to strengthen the attachment point?

Regards and thanks,
    Joe

Quote Originally Posted by Ballbearing Dyster View Post
    \

Just returned from a camping trip in the Kgalakgadi where I saw a guy using thin Perspex type solarpanels made by a company SETSOLAR. Has anyone here used these panels? They are totally flat and not bulky at all. Apparently popular on yachts. Keen to buy one of these as they will easily slide inbetween the matresses.
    Hello Heinz
    Look at 4x4 Direct on their website.I see they had them in the shop.They called Semi Flexible solar panels.They have the 60w and 120w.I put them on my bakkie canopy.
    They are a bit more expensive but much easier to handle.
    2015 Land Cruiser 79 D/C V8 Diesel Turbo
    1983 Suzuki SJ 410 SOA.
    Bush Lapa Boskriek No 607 - Die Kriek

22. The Following 2 Users Say Thank You to LC Man For This Useful Post: