Marloth Park

Page 1 of 2 1 2 LastLast

Thread: Marloth Park

Default Marloth Park

I'm going to Marloth Park with German guests. It will be my first time out there.
    Any Comments/Recommendations/Precautions would be appreciated.

We're renting a place called "Warthog" from a German owner. Anybody know it?

Thanks in advance..
    Derek
    Doing the right thing achieves more than making the right noises.

If You're planning day trips into Kruger, try do so in advance. On long weekends / school holidays the park gets quite busy and then you have to queu outside.

Quote Originally Posted by td54x4 View Post
    If You're planning day trips into Kruger, try do so in advance. On long weekends / school holidays the park gets quite busy and then you have to queu outside.
    I'm thinking first 2 weeks in August, so it's off-season. Hopefully we won't deal with a big rush, or am I gravely mistaken?

You've that long weekend coming up from 09 August... I tried booking in the park during that time and it was basically booked out.

If you go before that, specially during the schoold days, I think you'll be OK.

From my experience, one should be careful not to confuse a booking with a reservation.
    With a booking, you only get a slip which says that you will get a chance to go in. So you still have to wait in the que!
    With a reservation, you actually stay in the park. We have a place at Kruger Park Lodge, and this has been our experience on more than 1 occassion.

Its pretty pathetic if you ask me...
    Daryl Human

If you give a man a fish he will eat for a day. But if you teach a man to fish he will buy an ugly hat. And if you talk about fish to a starving man then you are a consultant.
    -- Dilbert

Pasop vir die SPITKOP in Marloth, en die pad van Marloth na Krokodil Brug is onder reperasie! Gaan en geniet dit net!

Ek hou baie van Marloth Park en sou nie eers bother om Kruger Park toe te gaan nie. Jy behoort maklik 3 van die groot 5 te kan sien vanaf Marloth Park. Ry net op en af met Seekoei weg en Krokodil weg (teen die rivier). Waar Swartwitpens str en Naboom str 'n T-aansluiting met Seekoei weg maak is daar gereeld leeus op die die klipbanke in die Kruger Wildtuin. Geniet dit!
    2005 Mitsu Pajero 3.2 GLX LWB
    2010 BMW 120d (Skr se wiele)

Thumbs up

Quote Originally Posted by koiduspook View Post
    Pasop vir die SPITKOP in Marloth, en die pad van Marloth na Krokodil Brug is onder reperasie! Gaan en geniet dit net!
    Dankie!

Thumbs up

Quote Originally Posted by Jakes777 View Post
    Ek hou baie van Marloth Park en sou nie eers bother om Kruger Park toe te gaan nie. Jy behoort maklik 3 van die groot 5 te kan sien vanaf Marloth Park. Ry net op en af met Seekoei weg en Krokodil weg (teen die rivier). Waar Swartwitpens str en Naboom str 'n T-aansluiting met Seekoei weg maak is daar gereeld leeus op die die klipbanke in die Kruger Wildtuin. Geniet dit!
    Ek hoor jy kan sommer op die balkon sit en ontbyt eet en die diere sal kom kuier.. Sal maar sien..

Dankie vir die feedback..

As n Marlothparker n paar woorde van advies:
    1. Moenie te haastig ry in Marloth nie, behalwe vir die spietkop word te veel diere slagoffers van voertuie.
    2. Die pad tussen Marloth en Krokodilbrug is so te se klaar geteer, en ry soos n droom
    3. As jy nie bespreek het om as dagbesoeker in te gaan oor die langnaweek nie, moenie jou tyd mors nie. Sit op die stoep en n paar papajas en wortels sal jou meer wild gee om na te kyk as wat gesond is. Koop dit sommer by die afdraai van die N4 na die Malelane hek toe, baie goedkoper as in die winkel!
    4. Wees asb baie versigtig met oop vure, stompies ens. Die veld is DROOG!
    5. Moenie staatmaak op petrol by die vulstasie nie.
    6. Die slaghuis is goed!

Thumbs up

Quote Originally Posted by Antonf View Post
    As n Marlothparker n paar woorde van advies:
    1. Moenie te haastig ry in Marloth nie, behalwe vir die spietkop word te veel diere slagoffers van voertuie.
    2. Die pad tussen Marloth en Krokodilbrug is so te se klaar geteer, en ry soos n droom
    3. As jy nie bespreek het om as dagbesoeker in te gaan oor die langnaweek nie, moenie jou tyd mors nie. Sit op die stoep en n paar papajas en wortels sal jou meer wild gee om na te kyk as wat gesond is. Koop dit sommer by die afdraai van die N4 na die Malelane hek toe, baie goedkoper as in die winkel!
    4. Wees asb baie versigtig met oop vure, stompies ens. Die veld is DROOG!
    5. Moenie staatmaak op petrol by die vulstasie nie.
    6. Die slaghuis is goed!
    Dankie!! Ons maak staat op die raad wat jy gee. Ek wil ook graag sien hoe die diere voor die stoep kom staan. Ek dink my Duitse besoekers sal dit ook geniet.
    Ek ry altyd versigtig, so dit sal nie 'n probleem wees nie.

Ek sien uit daarna!!

Reporting back after a truly spectacular week at Marloth and Kruger Parks:-

In short the trip was amazing. We piled 7 people (3 Saffers and 4 friends from Germany) into our XC90 and 1991 Jetta and headed for Marloth. We rented a place in Warthog Street and the Jetta lost her number plate on the HIGHLY corrugated sand road between the N4 and Marloth Gate.

If any of you locals spot my plate at the gate KWB265GP Please let me know.. I got a R250 fine from a not-too-friendly policewoman when I left to go home...

Anyhow, as usual, Africa was very, very good to us, and we managed to spot the big five in as many days.

The Leopard held out on us until day 5 and then we amazingly saw him with our feet planted in Marloth Park, looking out over the Crocodile River.

The XC90 was good to us and on our excursions into the Kruger park we sommer piled all 7 into the car (It's a 5-seater, so 2 sat in the boot) just to keep with the spirit of togetherness. It made for a lot of laughs and great times.

The only one of the big 5 we never photographed was the Buffalo. They were a bit too far into the bush for even my 70-300mm lens to pick out, so we just looked and moved on.

Even though there was a crowd of onlookers, the Lions turned their backs to us as if we never existed.

The elephants were making short work of a tree which was their lunchtime snack.

We saw a number of Rhino, but these young ones were right on the roadside and grazed peacefully while we admired them, said a prayer for their safety and went our way.

We were so impressed with Marloth that we're looking into buying a stand there.
    We enjoyed daily breakfast visits from the Warthogs, Zebra, Giraffe, and of course the unwelcome Baboons.. Living this close to wild animals had a profound effect on us and our German guests.. It's a wonderful place that won us over in a single day..

Once again, thanks to the guys who gave advice, and we look forward to doing it all again.

Default If any of you locals spot my plate at the gate KWB265GP Please let me know.. I got a

Hahaha not to be funny, but we just came back from Marloth Park on Sunday and I swore I drove over your numberplate on the road between Marloth and N4. I could see it was a GP plate but had to sworve out for it. Sorry for not picking it up, but if I picked up all the numberplates if seen on that road I would have quite the colection.

Quote Originally Posted by Tiaan Kotze View Post
    Hahaha not to be funny, but we just came back from Marloth Park on Sunday and I swore I drove over your numberplate on the road between Marloth and N4. I could see it was a GP plate but had to sworve out for it. Sorry for not picking it up, but if I picked up all the numberplates if seen on that road I would have quite the colection.
    Especially GP ones....

For future reference if anybody visit Marloth again dont take the Marloth turnoff from the N4 but just drive another 4km further until you get the Ten Bosch turnoff and drive on tar all the way into Marloth coming in from the otherside gate and distance is still exactly the same. Opened last week Saturday.

Johan is jy nou in Marloth?
    2012 Jeep Rubicon Call of Duty MW3
    Synergy 3" lift
    Metal Cloack Gamechanger Arms
    Fox 2.0
    Project4WD Bumpers
    DirtyLife Beadlocks
    37" Mickey Thompson MTZ P3

Ons gaan die naweek bietjie Marloth park toe.
    Sien baie uit.

Dit is 'n lang naweek so is dit noodsaaklik om te bespreek as dag besoeker of sal mens kan ingaan as jy baie vroeg s, maar 'n halfuur voor die hekke ook maak, al daar is.

Waar kan mens voor die tyd bespreek?

Ek wil nie vir 'n lang naweek KNP toe gaan en dan nie kans kry om in te gaan nie. Ek is een van daai mense wat elke heeldag in die wildtuin wil wees.So om net eendag in te gaan of so iets sal nie vir my 'n opsie wees nie, ek wil saterdag, sondag en maandag in gaan.
    Land Rover Discovery 1 Tdi (Stanley)

Quote Originally Posted by castos View Post
    Johan is jy nou in Marloth?
    Ja Reynard het so jaar terug n plek hier gekoop. Het nou oorplasing na die area gekry en het begin van September hier begin. Enigste drawback is my vrou kan nie n oorplasing kry nie so sy is nogsteeds in Polokwane. Ek gaan nou maar naweke polokwane toe so sal maar sien wat die toekoms inhou

Quote Originally Posted by Die Lem View Post
    Ons gaan die naweek bietjie Marloth park toe.
    Sien baie uit.

Dit is 'n lang naweek so is dit noodsaaklik om te bespreek as dag besoeker of sal mens kan ingaan as jy baie vroeg s, maar 'n halfuur voor die hekke ook maak, al daar is.

Waar kan mens voor die tyd bespreek?

Ek wil nie vir 'n lang naweek KNP toe gaan en dan nie kans kry om in te gaan nie. Ek is een van daai mense wat elke heeldag in die wildtuin wil wees.So om net eendag in te gaan of so iets sal nie vir my 'n opsie wees nie, ek wil saterdag, sondag en maandag in gaan.

So ver ek weet maak die hekke nooit toe nie. Daar is wagte by die hek. En nee jy hoef nie te bespreek nie.............. So ver ek weet. Dis nou te se as jy van Marloth praat. In Jou post is dit nie duidelik of jy wil bespreek by Marloth of die wildtuin nie.
    Corne

Page 1 of 2 1 2 LastLast