Page 3 of 10 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 LastLast
Results 41 to 60 of 193

Thread: Prado 120

Quote Originally Posted by jwagener View Post
    Geluk Kris, jy het 'n awesome voertuig gekry! Geniet hom en ry veilig!

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
    Thanks Jwagener, Hienri.

Hy bestuur soos n droom. Ek kan nie glo ek het so lank gewag om een te kry nie. Maar nou ja, goeie dinge vir die wat wag. Probeer gou die fotos oplaai.

Baie netjies, het jy van binne ook ?
    2011 Fortuner 3.0 D-4D 4x4
    2008 Lexus IS250 V6
    Jaco

Quote Originally Posted by JacoE View Post
    Baie netjies, het jy van binne ook ?
    Nog nie regtig kans gekry om binne te neem nie maar sal bietjie later vanmiddag. Ek wou sommer die dag afgevat het by die werk om bietjie te gaan cruise maar nou ja, plig voor plesier. Nee ek is verskriklik tevrede!!!

Congrats! May you have lots of happy miles..
    "Do not try to win over the idiots - you are not the Jerk Whisperer.."

Baie geluk met 'n voertuig wat seker die beste verouder.
    Brutus, 4.0L FJ Cruiser.

Well done!
    scary how similar that looks to mine.. I had to do a double take.

See you in the bush and / or the petrol station
    Attached Images Attached Images  

Remains a awesome vehicle
    Attached Images Attached Images  

Note to self: Stay out of this frikken thread...
    2011 Fortuner 3.0 D-4D 4x4
    2008 Lexus IS250 V6
    Jaco

Smile

Just some feedback on my purchase.

I have now had the Prado for 1 week exactly. I know it's to early to really draw up a pro's vs cons list but just for the fun of it, i did.

Pros

It drives like a dream. It is super silent. It kinda sounds like there is no engine at all. Of course when you gear down, you can hear the power, but otherwise... sound like im gliding and riding on air.

The aircon is great. Yip... I know it's not why you buy a car, but it takes about 5 - 10 second for it to be completely cold and great to know you can cool the car down in a couple of second as opposed to some other car's aircons. It's still winter, but I can feel summer is coming and the powerful aircon will come in handy.

Love the dash and the interior. I can also see that if you take care of it, it will last many years. It's a 2005 and inspecting it, you will not say that at all.

Cons

The Radio!!! Yip... It's not great. No RDS, No MP3 Support etc etc etc... But once again, you don't buy a car for it's sound... Well atleast I dont. It will definitely be upgraded in the next 3 months. Still searching. But the addition of RDS would have been welcomed. However, it's not a deal breaker at all.

Still undecided about one thing.

The Petrol usage. I am averaging 13.8L/100km. Most of the driving was done in and around town with only about 50km on the highway. So even if it does shoot up to 14.5 - 15.0, I think it will still be okay for me. You have to realise that the 2.1 Ton beast will not move itself. But i'm sure I will give some more feedback with regards to fuel cosumption after a few tanks. Still early days now.

But yeah, all in all, so far so good. It's by far the best vehicle that I have driven in my life.

Now time for some mods.....
    Any suggestions
    Last edited by krouxsa; 2012/09/12 at 06:47 AM.

Thats a fine looking vehicle krouxsa. Enjoy it.

4x4s

Ek dink ons moet 'n plekkie skep net vir die 120. Daar is werklik baie ander voertuie wat ook wonderlik is, maar ek dink meeste 120 eienaars voel dat hulle s'n net so bietjie meer spesiaal is. Ek het my eie een, maar elke keer as ek iemand sien een koop of selfs net verby een ry raak ek 'n tikkie jaloers.

Op die radio. Ek stem heeltemal saam. Dit kan beter. Dit is baie beter as 'n Navara s'n byvoorbeeld, maar nie cutting edge in vandag se terme nie. Ek sal sterk aan beveel dat jy kyk na een van daardie touch screen navigasie en MP3 en Blue tooth all-in-one toestelle kyk. Dit kos nogal, maar jy gaan jou 120 nog lank ry en hoe vror jy dit insit, hoe meer kry jy daaruit. So dit is die eerste MOD wat ek kan aanbeveel.

Volgende: Bash plate voor. Ek het my vorige een lekker gebuig. Lynx maak 'n ordentlike een. Kyk na die opsie om dit te lig. Hy sleep soms in diep sand. Maak net seker jy sit die beste in. OME het myne meer soos 'n bakkie laat voel. EFS or look at Mikem Suspension?

krouxsa, i have the same complaints about the radio... I just bought a little FM transmitter from a local electronics shop (R160) and it works like a treat with my phone / iPod...

there is plenty of space for it as well...

Quote Originally Posted by jkRSA View Post
    krouxsa, i have the same complaints about the radio... I just bought a little FM transmitter from a local electronics shop (R160) and it works like a treat with my phone / iPod...

there is plenty of space for it as well...
    I have used them but found some feedback from the engine that interfered. But as a temporary solution it can work. But im always trying to guess which station im tuned into. So the RDS is really a feature that they realy could have build in. But i also think since the rest of the dash and instrumentals are good looking, the radio must be replaced as well. That tape deck really boggles my mind. Any other car made in 2003 that came out with a tape deck? Haha... Maybe they had to fill the dimensions of the console and that was the best they came up with. Still its a minor. It can be replaced easily.

Ouens.... julle moet duimvashou. Pas 'n aanbod gemaak op 'n 2006 met 154000 km vir R250k! Puik toestand! daars een of twee klein goedjies wat hulle nog gaan moet uitsort, Maar dinge lyk belowend!

Hulle het 'n baie sleg prys vir die Terrios aangebied vir trade-In, wat amper die deal gekelder het. Maar Daihatsu het toe vorendag gekom met 'n Baie goeie prys.

As alles goed gaan het ek teen die einde van die week 'n Hilux EN 'n Prado.
    Coenraad Basson

Hilux D/C 3.0 D4D

Prado 4.0 V6 Auto VX

Quote Originally Posted by CoenraadB View Post
    Ouens.... julle moet duimvashou. Pas 'n aanbod gemaak op 'n 2006 met 154000 km vir R250k! Puik toestand! daars een of twee klein goedjies wat hulle nog gaan moet uitsort, Maar dinge lyk belowend!

Hulle het 'n baie sleg prys vir die Terrios aangebied vir trade-In, wat amper die deal gekelder het. Maar Daihatsu het toe vorendag gekom met 'n Baie goeie prys.

As alles goed gaan het ek teen die einde van die week 'n Hilux EN 'n Prado.
    Alle sterkte coenraad. Soos almal vir my gese het, koop hom! Sal nie spuit wees nie!!!

Dealer het my sopas gebel.... Hulle het 'n fout gemaak in die ad! die prys is eintlik R270k. Ek het hulle vertel van so 'n funny ding wat CPA genoem word en dat ek my gaan hou by die prys soos geadverteer. Die DP het toegegee. Prys bly staan! (Maar ek kan nie meer vra vir discount)

Hulle bring hom weer vanmiddag vir my sodat ek hom met 'n fyn kammetjie kan deurdraf.

Hoop regtig dit kom af..
    Coenraad Basson

Hilux D/C 3.0 D4D

Prado 4.0 V6 Auto VX

Waar is die dealer? Ek het ook so 'n ervaring gehad by een in Gesina. Dealer = Stealer? Staan op jou regte en kam hom fyn deur. As alles reg lyk gaan jy die ryding van jou lewe koop. Geniet. Kyk in nuutste Wegry se ho kilometer seksie. Daar is een met 406 kkm en die eienaar het nog net bande, skokbrekers en battery vervang.

Default Done deal!!!

Die deal is gedoen!!!
    Alles is gereel

Ek kry mre of Donderdag die Prado;

Datum van eerste registrasie 17/11/2006
    153964 km oppie klok
    Bande is Deuler D694 met so 10,000 op so prakties nuut
    Kleur - BLOU
    Grys leer binne

Totale koste: R250,000. (met 90l Petrol)

Sal foto's post sodra ons hom het! SWAMBO is so opgewonde soos 'n 5 jarige in 'n lekkergoedwinkel!
    Coenraad Basson

Hilux D/C 3.0 D4D

Prado 4.0 V6 Auto VX

Geluk Coenraad! Jy moet hom darem seker eers self ry vir so 'n maand of wat net om seker temaak als is reg?

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
    Toyota Hilux V6, Tough Dog Suspension, Long Range Fuel Tank, Dual Battery, Cooper St Maxx, Eko Alu Canopy
    Ford Ranger 3.2 Auto DC, Ironman snorkel, BF Goodrich KO2, Eko Alu Canopy, Drawer System, 90l NL, Dual Battery System (Sold)
    Fortuner V6 - Dual battery, 72 liter auxilary fuel tank, Ironman suspension, 90l NL, Hannibal roofrack, 50 liter water tank (Sold - Served us well, will miss him!)

Toyota RAV4 2014
    Corolla d4d (sold)
    110 Defender 2.8i 161Kw, 180l long range tanks, NL Weekender, KC Daylighters (Sadly sold but lots of fond memories)

Page 3 of 10 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 LastLast