X140 customizing....... - Page 24

Page 24 of 24 FirstFirst ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Results 461 to 479 of 479

Default Re: X140 customizing.......

Quote Originally Posted by Wildkyker View Post
    Hi Piemansa.

Nou begin die pret. Rig daai sleepwa in soos jy hom wil he.
    Loer gerus na my veranderinge vanaf #368.

Daai hek agter met die spaarwiel is n swak ontwerp. Gooi daai hele ding af, dit is net in die pad waneer jy kamp en soos jy noem die hek sak. Kyk na my verandering op #372.

My sleepwa is ingerig volgens my behoeftes en dis wat die XT140 so lekker maak. Nes n forum lid skryf. Jy kan self aan hom werk.
    Ons hou jou vordering dop.

Cheers
    Dit lyk bitter nice. Die issue is net dat ek zero kennis van metaal werk het. My Std 7 onnie sou dit beaam het. So ek moet alles laat doen!

Waar ry jy nou jou spaarwiel saam? Op die oomblik gaan ek en SWAMBO maar daarmee moet saamleef.

Ek het nou loop loer en meet. Die blrrie National Luna bokse pas nie in die XT140 se battery boks nie. Ek wou lui wees en een koop met al die plugs in. Het iemand al so iets gedoen? Ek moet al die krag doen want die trailer het regtig niks in nie.

Piemansa

Lees net verder op my posts daar sal jy sien waar ek die spaarwiel heen geskuif het.

Ek het ook al die 220v en 12v bedrading gedoen.
    Jy sal sien daar is reeds gate geboor vir Hella plugs rondom die wa. Jy moet net van die battery af deur n fusebox draad aanle na daai punte en met n Hella eindig.

Ek het wat die 220v betref vanaf my master inlet na n RDP DB Box wat die tripswitches bied krag aangele na twee van daai weather plugs weerskante van die wa. Dan het ek krag vir die yskas en n lig binne kant en krag buite. Ek plug ook my 12v battery charger op die DB boks in vir waneer ons kamp by n staanplek met krag.
    Last edited by Wildkyker; 2019/05/03 at 09:38 PM.

The National Luna box fits perfectly behind a 90l Fridge.
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	02E86300-CDF9-4D72-B9A5-D051C3704FBB.jpeg 
Views:	116 
Size:	82.3 KB 
ID:	527523   Click image for larger version. 

Name:	42D78FDB-DCBB-4B4C-9174-6637BC4E05CB.jpeg 
Views:	117 
Size:	133.4 KB 
ID:	527524   Click image for larger version. 

Name:	613E1B1A-E568-4B3B-AAA2-4C5520151946.jpeg 
Views:	117 
Size:	123.2 KB 
ID:	527525  

En toe beginne dit. Die oorspronklike setup was nou nie wat ek graag wou gehad het nie. Dit was as volg. Van die grys plug waar die krag toevoer ingaan was dit direk gekoppel op multiplug. Van daar is dit na n 3 punt plug voor in die trailer. Op hierdie plug is daar n inverter gekoppel (sien fotos). Die muur teen die multiplug was ook bietjie gebuckle. Die multiplug is gesel met gewone silikon wat besig wat net op nog een plek (30mm) op.

Ek het sover:
    1. Die multiplug en die totale org van n bedrading uitgehaal. Die multiplug sal ek weer insit sodra die res van my power solution in is. Ek het ook die multiplug houer en die trailer skoongemaak, reg vir die refitting. Maar die keer sal ek Sikaflex gebruik!
    2. Die nosecone afgehaal want daai inverter en 3 punt plug was vas met poprivets.
    3. Rivets uitgeboor om die huidige krag oplossing uit te haal. (Eerste keer wat ek dit doen.)
    4. Ek het die agterste hek afgehaal. Geen bushings daar nie so die ding is gebuckle.
    5. Al die skaniere oopgemaak, bushings gecheck en net so n bietjie ge-olie.
    6. Daai gaggie lisensie houer afgehaal. Die trailer het een van daai plat plaat goed op.

Nou staan ek eers bietjie stil. Ek moet n HCDP paneel, al die kabels, battery en ligte koop. Nogal n duur speletjie. Ek oorweeg ook om die paneel op n stuk aluminium vastrap plaat te mount. Die plaat sal dan op 10mm rubber grommets wees om dit weg te hou van die muur en vibrasie te verminder. So kan ek maklik by die nosecone se moere uitkom. Ek sal raad oor die idee waardeer.

Ek sal ook enige raad waardeer vir suppliers van rubbertjies waarmee ek gate kan seel. Daar is een in die nosecone (10mm) en 2 in die vloer van die trailer (17mm elk).
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails Click image for larger version. 

Name:	E20348DB-F9A3-4FFC-ACDC-20B76E145DC9.jpg 
Views:	120 
Size:	122.1 KB 
ID:	527894   Click image for larger version. 

Name:	F4941020-2D00-4D23-9C9E-0D79BEB00741.jpg 
Views:	114 
Size:	35.2 KB 
ID:	527895   Click image for larger version. 

Name:	9EB8A48E-C5D3-44C3-902C-2A3491938287.jpg 
Views:	116 
Size:	75.2 KB 
ID:	527896   Click image for larger version. 

Name:	2F8299E7-58E7-4C4B-A366-EB20A64A42E4.jpg 
Views:	124 
Size:	67.7 KB 
ID:	527897   Click image for larger version. 

Name:	0F4F8F03-F21E-4CA2-9838-BDE068BD6BF4.jpg 
Views:	119 
Size:	89.2 KB 
ID:	527898  

Quote Originally Posted by Karel View Post
    Hi guys.

Ok since I started this thread a while back I have managed to finished my work on my trailer. So here are some pics.
    1. I removed the lid and enclosed the area with alu plate. Forming a long loading bay from the front.
    2. I redid the entire electrical to accomodate solar charging (ctek dual) as well as alternator charging (ctek dual). Added few xtra 12v points and fitted LED strip lights throughtout the trailer.
    3. Built a kitchen on the left wheel arch. Also using the cavity in the wheel arch for pots and pans.
    4. Connected both watertanks together so u only use one tap. Still to fit the pump.

This was what I wanted and fits my needs perfectly
    Nou dit is darm netjies!!!
    To Operate Your Own Terrific Automobile AKA TOYOTA

Het enigiemand dalk al die XT120 rear slides in die XT140 ingebou?

Hi Piemansa

Lekker man nou is jy aan die gang.
    Ek het baie van my ditjies en datjies van 4x4direct.co.za gekry. Hulle het daai rubbers en sommer klomp ander dinge online.
    Bou daai ding om sodat hy werk en lyk soos jy hom wil he.
    Cheers

Hi Piemansa

Lekker man nou is jy aan die gang.
    Ek het baie van my ditjies en datjies van 4x4direct.co.za gekry. Hulle het daai rubbers en sommer klomp ander dinge online.
    Bou daai ding om sodat hy werk en lyk soos jy hom wil he.
    Cheers
    Wildkyker, beslis! Beginne vanaand om te pas, ens. Hopenlik hou Manie-hulle by die deadline vir volgende week met my paneel dat ek die ook kan insit. Dis goor met die trailer wat net staan

Right, die XT120 laaie gaan pas, maar met BAIE verandering en verloor van spasie. So die laaie moet maar gaan. Gelukkig is die laaie reeds verkoop.

Ek het vandag my HCDP paneel gekry. Nou kabels en 'n battery koop en dan beginne bou. As die paneel so goed is soos die die diens van Manie en sy span gaan die ding wonderlik werk.

Ek sal nou maar spaar en by Greg van Bush Bugga laaie laat maak. Fotos sal volg.

Die paneel is hier! Ek bou die naweek.
    Attached Images Attached Images  

Have any of you added a second battery to your XT140?

I am in the process of having a second stainless steel box made for a second battery. My plan is to cut the floor out next to the existing box on the opposite side to avoid the hand break cable. I will then insert the second battery and wire accordingly.

Having a friend make this box for me for a mere R500. I think it will add huge value for me...
    2017 Fortuner 2.8 GD6 4x4 Auto

Quote Originally Posted by Donlux View Post

I am in the process of having a second stainless steel box made for a second battery. My plan is to cut the floor out next to the existing box on the opposite side to avoid the hand break cable. I will then insert the second battery and wire accordingly.

Having a friend make this box for me for a mere R500. I think it will add huge value for me...
    Hi Donlux

I just fitted a Brad Harrison plug outside the original box where I slide a battery box in and connect it when necessary. No serious modifications we necessary and the battery box can be used in other applications.

See post #434

Bear in mind that the XT140, like many other trailers, is already too nose heavy. A deep cycle 105Ah weighs around 30kg.
    2012 Mitsubishi Pajero Legend 3.2 Auto
    2014 Kia Sportage 2.0 Diesel Auto AWD
    2018 Invader Duo

I agree with Afdak.
    The XT140 is noseheavy. Great idea to dulicate the battery housing though.
    May I ask why you would need another battery? I have a 105Ah battery and 150watt solar panel. I have never had the battery go flat. Drawing a fridge,waterpump and LED lights.
    What is your plan with the second battery?

Piemansa, hoe kom daai trailer aan? Komaan ons is nuuskierig.

It has been done apparently, see post on Facebook

https://www.facebook.com/groups/1830...2304?sfns=xmwa

Default Re: XT140 customizing.......

Good day Gentlemen. I want to connect both my tanks together which would be pretty simple. Then I want to install a water pump. Anyone done this? Which pump did you use and where did you mount it?

Thanks

18. The Following User Says Thank You to Arij For This Useful Post:

Hi Arij

Yes I have done this. I used a pressure pump like this one

https://4x4direct.co.za/other-useful...704255263.html

I mounted it in the left hand side mudguard container, right at the bottom. The water gravity feeds from the tank then gets pressurred by the pump.
    I done away with the right hand tap and only use the one on the left.

I did however put in a gas geyser, so the pump pushes the water through the geyser then out.

Nice upgrade.

20. The Following User Says Thank You to Wildkyker For This Useful Post:

Hi Arij

Yes I have done this. I used a pressure pump like this one

https://4x4direct.co.za/other-useful...704255263.html

I mounted it in the left hand side mudguard container, right at the bottom. The water gravity feeds from the tank then gets pressurred by the pump.
    I done away with the right hand tap and only use the one on the left.

I did however put in a gas geyser, so the pump pushes the water through the geyser then out.

Nice upgrade.
    Thank you Wildkyker. I will most probably do the same. Where did you mount your geyser if I may ask?

Page 24 of 24 FirstFirst ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Bookmarks