Na aanleiding van Toyota SA se persverklaring vandag wil ek die graag my menig oor die bande en padhouvermoee gee:
Ek besit n 2006 4x4 D-4D Fortuner met 45,000 km en sleep n Fleetline woonwa[1,085 kg ] en n bush baby boswa.
Toyota soek nou vir moelikheid as hy soveel blaam op die bande plaas !
Manne en vroue , kry genoeg pop corn en n lekker sitplek in die voorste ry , want hier kom n lang en lekker storie !
Die agtervere is te lig in die broek as jy ernstig raak oor off road en groter gewig dra en karavaan sleep .Met n soliede agter-as moet jy in elk geval jou storie ken as jou wil vinnig ry en ook karavaan sleep.
Ek het presies 96 km gery met my General Grabers bande voordat ek BF Goodrich ATR'S gekoop het omrede ek van die begin af geweet het dat daai ' pad bande ' nie lekker saam met n 4x4 gaan werk nie.
Klagtes oor rol van Fortuners moet eers ondersoek soek word .
Baie , baie eienaars van Fortuners is nou vir die eerste keer blootgestel aan n SUV en was gewoond aan sy 320 BMW of GTI wat lekker draaie kon vat en ook lekker rats was onder meer omdat dit onafhanklike vering agter het.
Ek ry al Toyota 4x4's vanaf 1994 en Toyota was nog altyd konserwatief oor te veel kraglewering.
Maar met die koms van die 4 liter en D-4D en ook die aanvraag deur die kopers , het Toyota nou n segment geskep wat nog nie deur ander vervaardigers so intensief en ook suksesvol kon ontgin word nie ! 343 nm wringkrag -diesel en 387 nm wringkrag -petrol op so n groot voertuig se soliede agter-as en n huisvrou wat nie gewoond was aan n soveel krag nie , is n resep vir moelikheid. Die krag tot gewig verhouding is nou baie groter as voorheen en om al daai krag reg te gebruik moet kopers liefs n kursus gaan doen oor bestuursvernuf.
Vewag jy dat jou Fortuner moet hanteer soos n BMW X3 wat onafhanklike verig agter het en verwag n X3 eienaar dat sy bee em soos n Fortuner off road moet kan ry ?
Die Fortuners, met sy prys en spesifikasies , doen wat van hom verwag word en alle kritiek kan nie net om een klok gehang word nie !
Hoe gaan Toyota my nou vergoed na 40,000 km vir bande wat ek nooit wou gehad het nie omrede ek van die begin af vir die handelaar

gese het die standaard bande is nie opgewasse [lees scrap ] vir n 4x4 nie en hulle het geweier om vir my krediet te gee vir die standaard nuwe fabrieks -bande !

=East Rand Toyota in Boksburg...........
Toyota gaan lekker pak kry , hulle het nie al hul huiswerk behoorlik gedoen nie !
Ek het n 2200 DC Raider , n 2400 DC raider, n Land Cruiser 4000 en n 4500 GX gery en mee gesleep sedert 1994 , en het ook al skoolgeld betaal en lekker kop gestamp teen harde gatte by Toyota SA , en ek koop solank n groot bak popcorn en neem posisie in om die petalje te aanskou !
Charles Viljoen