Forum Geocaching? - Page 8

Page 8 of 11 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 LastLast
Results 141 to 160 of 212

Jaco
    Ek het ook in daai rigting gedink! (ek gaan ook te laat wees vir die Vrydag damwaltoer en dit gooi alles bietjie uit) Hoe lank vat die damwal toer, dis die groot vraag. Miskien doen ons die damwal toer en dan die paar caches oppdad na Tussen-die-riviere by Bethuli en dan Tussen-die-riviere. Die cache by Gariep op die skuureiland oorkant die oord het ek uitgevind daar's 'n lekker 4x4 paadjie op na hom toe. Maar ja kom ons sit die Vrydag gou koppe bymekaar en kyk of die tyd gaan genoeg wees om alles in te "squeeze" Afhangende van wanneer julle terug gaan kan 'n mens miskien ook die damwal toer die Dinsdag (30ste) doen, ons slaap eers die aand van die 1ste weer in Bloem.

Kon jy al dalk die ou van die Bethuli konsentrasiekamp cache in die hande kry?
    '02 Toyota Prado 3.0 td VX, SAC intercooler, Kumho KL78 A/T's. DIY roofrack and rack system.
    "Good judgement come from experience, experience come from bad judgement"

Ons ry ook die Woensdag terug. Dit sou eintlik goed gewerk het as die damwaltoer die Dinsdag kon wees, want dan kon ons die trail Maandag doen en die toer Dinsdag en nie te hoef kies tussen die twee nie. Wat ook caches tesame met dit beter sou kon maak.
    Jy moet maar ook gaan mooi vra vir Dirk en Daleen daar in die activities thread, op hierdie stadium is dit net my stem wat vir dit daar echo.

Die Bethuli ou het nie reply nie, ek dink nie hy is meer aktief nie. Ons gaan replace hom maar vir hom. ;-)
    2011 Fortuner 3.0 D-4D 4x4
    2008 Lexus IS250
    Jaco

Die cache waarvan ek praat op die skiereiland oorkant die oord moet ook dalk vervang word, ek gaan maar 'n paar goedjies saamvat, die CO is lankal glad nie meer aktief nie, dis dieselfde ou wat die damwal multi het maar ons kan daai een ongelukkig nie vervang nie. Ek sal ook bietjie gaan navraag doen oor die moontlikheid van 'n Dinsdag toer
    '02 Toyota Prado 3.0 td VX, SAC intercooler, Kumho KL78 A/T's. DIY roofrack and rack system.

Ek en swambo het vanaand 2 FTF's in alberton gekry, dit was nogal bundu-bashing, in die donker en vol knapsak kerels. Dit was nog steeds die moeite werd. Ons het 70km gery.
    Swambo was woensdag vir werk in botswana en het daar 'n cache gekry.
    Ek gaan oor 'n maand isreal toe, en wil daar 'n paar caches doen en miskien 'n TB los.
    Ek dink nie 'n "oom Louw" gaan so goed afgaan daar nie, so ek sal 'n bietjie my huiswerk doen voor
    die tyd, ek weet nie hoe groot caching daar is nie en sal maar redelik versigtig wees.
    1997 defender 90 300tdi
    2006 discovery 3 tdv6 S
    2010 polo vivo ( swambo )

LROC - member since 2007

Ons het die paar caches in Parys gedoen vandag, by Bfreesani vetkoek gaan eet.

89 110 3.5 V8

Quote Originally Posted by Combrink View Post
    Ons het die paar caches in Parys gedoen vandag, by Bfreesani vetkoek gaan eet.
    Ek hoor daar is goeie caches in daardie omgewing, wil hulle nog gaan soek. Ons het altesaam 62 caches op die hele Gariep NGTG trip gedoen. Eerste een was in Kroonstad, toe Gariep, Bloem, Golden Gate, Drakensberge en laaste een in Villiers.

Jaco, hoeveel het julle toe altesame gedoen by Gariep en oppad?

Just came back on friday from israel, only had time to do 4x caches around the 2x hotels i stayed at, i went to seminars and had no own transport, this ,makes caching a bit difficult.
    I found 1x in haifa and 3x in tel aviv.
    Having no internet connection was a bit of a pain, other than wifi at the hotels, and i was not willing to pay roaming prices, up to R105/mb, and had no time to get a local databundle.

Here is how i approached this internet problem:
    1.downloaded offline maps of israel on my tablet
    2. downloaded the caches at home already for these two cities, c:geo, then exported as GPX
    3. took screen shot on my tablet of the cache surrounding while on wifi, satelite view.
    4. got a new tablet and etrex20 as both got stolen in a hijacking 2 weeks earlier.
    5. downloaded maps and caches onto etrex20, this worked well, but the maps i got was not
    well detailed for the garmin
    6. logged the finds when back on wifi

This was my first cacing abroad, and it was exiting.
    1997 defender 90 300tdi
    2006 discovery 3 tdv6 S
    2010 polo vivo ( swambo )

LROC - member since 2007

Hi Marcus
    Sou dit nie makliker gewerk het as jy 'n "pay as u go" simkaart met 'n paar rand op vir jou selfoon gekoop het en dan die inligting gekry het van 'n App soos Cachesense of Geocache Navigator nie. Wonder maar net. Ek het ook nog nie buite SA ge-cache nie behalwe eenkeer in Moz, maar ek dit voor die tyd afgelaai. As ek deesdae iewers kom en ek wil cache maar het nie die caches voor die tyd afgelaai nie gebruik ek maar net die selfoon app vir die inligting en sit dan die koordinate op die Dakota vir beter akuraatheid om te soek.

Quote Originally Posted by WernerS View Post
    Jaco, hoeveel het julle toe altesame gedoen by Gariep en oppad?
    20. Dis al wat daar te krye was op die roete wat ek nog nie gehad het nie. Maar nogsteeds nie te versmaaie nie, plus dit was 'n baie interessante 20 gewees.
    2008 Lexus IS250
    Jaco

Het laasweek my eerste cache gedoen. N nano wat lekker weg gesteek was. Di begin van baie
    "Blue Thunder"
    Gert Ferreira
    2004 Hardbody 3.3 V6 D/C 4x4 SEL
    Echo4 trailer
    Forum Radio No: 1052

Quote Originally Posted by BansheeZA View Post
    Het laasweek my eerste cache gedoen. N nano wat lekker weg gesteek was. Di begin van baie
    Welkom en enjoy. In Parys is 'n paar Meneer puzzle caches van Antron. Ek verstaan ook Potch het 'n paar baie nices!

Ek moes een keer vinnig Potch toe vir 'n dag en het sy advies gevra oor watter vinnig maar nice is in Potch. Die trip het nie gerealiseer nie, maar hier was sy advies vir Potch sou dit vir iemand van nut wees...
    Hier is 'n paar van die maklikstes;
    GC1XG7T (NW - Potchefstroom) "not a dog!"
    GC1Z6H4 (NW - Potchefstroom) Potch History 1
    GC2AHCT (NW - Potchefstroom) Potch History 2
    GC2ANYY (NW - Potchefstroom) Potch History 3
    GC27JNP (NW - Potchefstroom) Potch Pirate
    GC2FF9B (NW - Potchefstroom) Potch oak tree
    GC2JCCX (NW - Potchefstroom) Mooirivier mall
    GC2VKAP (NW - Potchefstroom) "Dog"-gone cache!
    GC320CR (NW - Potchefstroom) Welcome Potch 1
    GC3210J (NW - Potchefstroom) Welcome Potch 3
    GC3211Z (NW - Potchefstroom) Welcome Potch 4
    GC323ZE (NW - Potchefstroom) Welcome Potch 5
    GC32HRV (NW - Potchefstroom) Welcome Potch 2
    GC33467 (NW - Potchefstroom) Welcome Potch 6
    GC2CYAE (NW - Potchefstroom) Potch History 4 First Church building
    GC2EBE1 (NW - Potchefstroom) Potch History 4B First church building
    GC2EEGB (NW - Potchefstroom) Potch History 5 Pretorius museum
    GC2EW59 (NW - Potchefstroom) Potch History 6 Totius Museum
    GC2FVMQ (NW - Potchefstroom) Potch History 7 Goetz/Fleischack Museum
    Die rooi is puzzles maar nie te moeilik nie
    2008 Lexus IS250
    Jaco

Gert, ek hoop julle cache lekker en kry nog baie.

Jaco, nee 20 is nooit te versmaai nie en ja die meeste daar rond was lekker interessant. Wonder nou net wat gaan ons doen met die volgende GTG

Jaco, nee 20 is nooit te versmaai nie en ja die meeste daar rond was lekker interessant. Wonder nou net wat gaan ons doen met die volgende GTG
    Op die stadium lyk dit of ek 'n paar interessantes gaan kry. In Thailand. Lyk of ek die GTG nie gaan maak nie, agv 'n trippie Thailand toe.
    2008 Lexus IS250
    Jaco

Quote Originally Posted by JacoE View Post
    Op die stadium lyk dit of ek 'n paar interessantes gaan kry. In Thailand. Lyk of ek die GTG nie gaan maak nie, agv 'n trippie Thailand toe.
    Thailand klink interessant, werk of vakansie trip? Dis nog so entjie tot dan maar geniet dit, ek's sommer jaloers

Thailand klink interessant, werk of vakansie trip? Dis nog so entjie tot dan maar geniet dit, ek's sommer jaloers
    Vakansie, weet nie of ek weer so kans sal kry nie. Sal defnitief 'n paar caches daar moet inwerk.
    2008 Lexus IS250
    Jaco

Next time you are going North on the N1, take the Hammanskraal offramp and go caching through the Dinokeng Big 5 reserve

Quote Originally Posted by calabash View Post
    Next time you are going North on the N1, take the Hammanskraal offramp and go caching through the Dinokeng Big 5 reserve
    I'm looking for caches a little bit out of Pretoria and those look like quite a nice day trip, I hope they are accessible without going into some of the private lodges. By the looks of it one can do a nice loop and do about 16 caches in total.

Just a heads up, Cape Point Nature Reserve have decided to blanket ban geocaching in the park. No new caches allowed, all existing ones will have to be removed and archived. Notice is to be sent out to cache owners in the near future ......
    Safe Diving

Andy

2013 Isuzu KB6 300 DC 4X4

http://www.flickr.com/photos/andrews_underwater_images/

Quote Originally Posted by AndyT View Post
    Just a heads up, Cape Point Nature Reserve have decided to blanket ban geocaching in the park. No new caches allowed, all existing ones will have to be removed and archived. Notice is to be sent out to cache owners in the near future ......
    I have heard there is a move to have all geocaching banned in all of the Cape Nature Reserves. This is probably the start.

I do understand why though...
    Carpe Diem Scrotum

Give a man a beer, waste an hour. Teach a man to brew, and waste a lifetime!

Cape Town Weather and Imagery

TMNP have left it up to the individual Park managers to make the decision. Silvermine for instance is still allowing new caches subject to the approval of the park manager.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
    Safe Diving

Andy

2013 Isuzu KB6 300 DC 4X4

http://www.flickr.com/photos/andrews_underwater_images/

Page 8 of 11 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 LastLast