Forum Geocaching? - Page 6

Page 6 of 11 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 LastLast
Results 101 to 120 of 212

Quote Originally Posted by Flip Marais View Post
    WernerS, el het die afgelope tyd 'n hele paar caches met jou naam, "Soek-Soek" gekry. Die naam het my bygebly omdat ek gedink het dis baie toepaslik!
    Thanks Flip! En het ons al vir party caches gesoek!!! Wat is julle cache naam? Ek het so paar daar in Centurion omgewing 'n tydtjie terug gedoen. Ons het ook so tyd terug saam met my suster hulle die "Breakfast run series" gedoen, dis die R400-pad uit van Hartbeespoortdam na Tarlton omgewing. Elke 500 of 600 meter moet jy aftrek plek soek en die cache doen. Party plekke is daar nie eers behoorlike aftrek plek nie en dit raak gevaarlik met die verkeer. Ek dink die arme Prado se starter motor was ook bly toe die dag om was. Ek het dit glad nie geniet nie, dis vir die ouens wat stats jaag. Ons doen ook eerder kwaliteit caches as kwantiteit.
    '02 Toyota Prado 3.0 td VX, SAC intercooler, Kumho KL78 A/T's. DIY roofrack and rack system.
    "Good judgement come from experience, experience come from bad judgement"

Quote Originally Posted by WernerS View Post
    Thanks Flip! En het ons al vir party caches gesoek!!! Wat is julle cache naam? Ek het so paar daar in Centurion omgewing 'n tydtjie terug gedoen. Ons het ook so tyd terug saam met my suster hulle die "Breakfast run series" gedoen, dis die R400-pad uit van Hartbeespoortdam na Tarlton omgewing. Elke 500 of 600 meter moet jy aftrek plek soek en die cache doen. Party plekke is daar nie eers behoorlike aftrek plek nie en dit raak gevaarlik met die verkeer. Ek dink die arme Prado se starter motor was ook bly toe die dag om was. Ek het dit glad nie geniet nie, dis vir die ouens wat stats jaag. Ons doen ook eerder kwaliteit caches as kwantiteit.
    Ek het gecache as Flipmarais maar het dit onlangs verander na, erm, Skaaphaas. (lang storie).

Jy't nog nie my cache gaan soek nie, sien ek. GC2MP1K.

Ek stem, kwaliteit. Ek dink meer cachers moet kwaliteit caches gaan plaas. As dit nou nie by 'n historiese of ander mooi plek is nie, kamoefleer hom behoorlik en wees oorspronklik met 'n wegsteekplek.

En nee, 'n 35mm filmhouer met magneet aan 'n naambord is lankal nie meer oulik nie.
    2001 Mitsubishi Colt 2.4i 4x4
    Slightly battle scarred

Ek sal beslis daai cache gaan soek as ek weer in die omgewing is!!!
    '02 Toyota Prado 3.0 td VX, SAC intercooler, Kumho KL78 A/T's. DIY roofrack and rack system.

My 100th cache find is coming up (yes I have been slacking since 2011) and I wanted to make it something special. I don't have premium membership so searching for particular types of caches is difficult.

So, anyone know of a cache in the Pretoria area (willing to travel a bit) that is special? At the very least a 2.5 difficulty and preferably a 3 terrain rating, perhaps with a nice view, and breaking a bit of a sweat to get it.

I'll also be getting a TB and place another cache to celebrate it, I think.
    Slightly battle scarred

There is a cache at Hennops...
    Hendrik
    2.5HP Triton

Cool Thread!

My Caching name is TrailriderZA. I recently released a Geocoin and the first person that picked it up took it to California.
    Variety is the spice of life!

Nice to have a TB or coin starting off on a long distance trip. We also released a TB at the MEGA and the log said it is on it's way to Cape Town, not dropped off yet but hopefully it will travel far.

Quote Originally Posted by Flip Marais View Post
    My 100th cache find is coming up (yes I have been slacking since 2011) and I wanted to make it something special. I don't have premium membership so searching for particular types of caches is difficult.

So, anyone know of a cache in the Pretoria area (willing to travel a bit) that is special? At the very least a 2.5 difficulty and preferably a 3 terrain rating, perhaps with a nice view, and breaking a bit of a sweat to get it.

I'll also be getting a TB and place another cache to celebrate it, I think.
    Flip

Jy kan dalk kyk na Fearie Glen stap roete in January Masilela str (Genl Louis Botha) tussen Lynnwood en Atterburry. Die een cache, "Pride rock" (GCMR6W) gaan jy nogal moet klim en klouter om hom te kry, daai koppie is steil!!! En die uitsig is nogal mooi. Min mense kom daar. Daar is in totaal 6 caches daar.

Dankie, ek sien hy het 'n hele paar favourite points, sal kyk hoe werk my dinge, maar ek dink dit sal hy wees.
    Slightly battle scarred

Quote Originally Posted by WernerS View Post
    Flip

Jy kan dalk kyk na Fearie Glen stap roete in January Masilela str (Genl Louis Botha) tussen Lynnwood en Atterburry. Die een cache, "Pride rock" (GCMR6W) gaan jy nogal moet klim en klouter om hom te kry, daai koppie is steil!!! En die uitsig is nogal mooi. Min mense kom daar. Daar is in totaal 6 caches daar.
    Ja, goeie plan. Ek het maar nog net 'n paar caches maar het wel al so 2 of 3 van Faeriglen sn gekry
    Hendrik
    2.5HP Triton

ons het ons eerste TB by die MEGA gelos, dit was laas week in switzerland en huidiglik in frankryk

ons het saterdag ons eerste cache geplaas, ek is nou besig om nog een te beplan

die plan is om sondag te gaan cache by marievale

dit is nog steeds amazing dat byna niemand weet wat geocaching is nie
    1997 defender 90 300tdi
    2006 discovery 3 tdv6 S
    2010 polo vivo ( swambo )

LROC - member since 2007

We reached our first 100 caches today, can't wait for the next 100, irene looks tempting.

Regards
    Marcus
    1997 defender 90 300tdi
    2006 discovery 3 tdv6 S

LROC - member since 2007

Quote Originally Posted by Trailrider View Post
    Cool Thread!

My Caching name is TrailriderZA. I recently released a Geocoin and the first person that picked it up took it to California.
    It's traveling again. Next stop Japan! Really stacking up the miles!
    Variety is the spice of life!

Ek en swambo het vanmiddag na werk gou 'n cache gedoen vir 12/12/12.
    1997 defender 90 300tdi
    2006 discovery 3 tdv6 S

LROC - member since 2007

To anyone in the Breede River, can swim, and is not claustrophobic, you MUST do this one...

http://www.geocaching.com/seek/cache...a-eea91a56474e
    Carpe Diem Scrotum

Give a man a beer, waste an hour. Teach a man to brew, and waste a lifetime!

Cape Town Weather and Imagery

Agreed, it is one of the best location ones I have done. Just make sure to do it from upstream, and it is far more fun that way.

We actually park at the bottom of the pass and the float all the way down to the vineyards then walk up to the cars. It is such a fun thing to do in the 40 degree heat

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2

We did it from downstream as recommended because of the strength of the stream. Next time we'll do it the other way
    Carpe Diem Scrotum

Give a man a beer, waste an hour. Teach a man to brew, and waste a lifetime!

Cape Town Weather and Imagery

It certainly looks like an interesting cache to do, not sure if SWAMBO will go in that tunnel with me!!!. It seems there is more cachers on this forum than I initially thought. I will post a thread closer to the date of the National GTG to see if some of the cachers who will be attending want to join in and find the caches in the Gariep area.

Bhawhahahahaha Our local legend here in Bloem caused quite some stir with geocaching.

http://www.volksblad.com/Suid-Afrika...-skat-20121227
    2011 Fortuner 3.0 D-4D 4x4
    2008 Lexus IS250
    Jaco

Quote Originally Posted by JacoE View Post
    Bhawhahahahaha Our local legend here in Bloem caused quite some stir with geocaching.

http://www.volksblad.com/Suid-Afrika...-skat-20121227
    Also had a good laugh ...
    We have logged a couple of his caches during a visit to Bloem - he truly puts effort in the containers and the placing

Sent from my iPhone using Forum Runner
    Series Landies make me "seriously" nostalgic

Page 6 of 11 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 LastLast