Nikon D5300 Frustrasie - Page 3

Page 3 of 3 FirstFirst 1 2 3
Results 41 to 45 of 45

Default Re: Nikon D5300 Frustrasie

Quote Originally Posted by ChrisF View Post
    BESLIS.

Maar mens darem ook nie daai drie-hoek in een paragraaf opsom nie

"Tegniek" help ook vir bewe .. hoe jy die kamera vas hou. Toe ek my kurses by Justin De Reuk gedoen het, het vir ons gewys hoe hy sy kamera vashou vir "mode" werk -
    - hy draai sy lyf 45 grade, linker sy na voor
    - sy linker elemboog word vasgedruk teen sy heup
    - lens word neergesit op sy linkerhand
    - nou buig hy voorentoe om deur die viewfinder te kyk

op die manier word beweging baie verminder.

Justin doen baie fotos van vliegtuie ... hier is dit n "panning aksie", dan word die kamera heel anders vasgehou. Nou IS daar beweging, maar dit is n egalige "panning" aksie.

Daar is regtig nie n enkel antwaard wat vir alles werk nie !!

In die begin gaan baie van die terugvoer teenstrydig en verwarrend wees. Sien alle terugvoer in KONTEKS.
    - kort lens vs lang lens
    - lig vs donke
    - stil vs beweging
    - mens vs natuur vs ....

Ek het baie geleer deur die fotos in die WEG te kyk ... hier gee hulle die kamera verstellings, en bespreek hoekom en waarom ....

VOORSPOED en GENIET dit !!
    All true, and that is why I am not trying to condense a complete course into a forum thread, that's just heading for disaster.
    As a starting point, do a course. Almost any course is better than nothing. After that, read, interact and practice. But fiddling with all the knobs without some understanding of what they do is counter-productive.
    1996 Patrol 4.2SGL with lots of stuff to make it heavier and thus increase traction?

2. The Following User Says Thank You to Peter Connan For This Useful Post:

Quote Originally Posted by Peter Connan View Post
    All true, and that is why I am not trying to condense a complete course into a forum thread, that's just heading for disaster.
    As a starting point, do a course. Almost any course is better than nothing. After that, read, interact and practice. But fiddling with all the knobs without some understanding of what they do is counter-productive.
    YES, yes, and again yes !

Quote Originally Posted by EHoffmann View Post
    Die settings is verkeerd. Jy kan nie n landskap op f4.5 shoot en verwag die foto gaan skerp wees nie, en shutterpoed mee speel vir lig nie. Soos ek s - met respek - jy sal die beste uit jou camera kry as jy leer hoe om die regte settings vir die regte geleentheid te gebruik, en dan natuurlik ook die set-up settings (raw/jepg etc) Fotografie is n duur hobby soos jy weet - probeer die beste kry onder die omstandighede - begin met n kurses. Dit sal n nuwe wreld vir jou oopmaak. Sterkte.
    As the Hoff said, your aperture is wrong. for landscape you looking at anything from F8 upwards usually. I attached my cheat sheet I used initially when I got going with my first DSLR. Also if you don't have time for a course, the likes of Canon and have online training, the principals are the same, whatever camera you using. And of course YouTube is inundated with guys showing how its done,

Name:  photography-shutter-speed-aperture-iso-cheat-sheet-chart-fotoblog-hamburg-daniel-peters.jpg
Views: 39
Size:  100.4 KB
    Last edited by Gilbertr14; 1 Week Ago at 08:27 AM.
    If the 21st century's idea of a knight in shining armour is a fortuner with a snorkel, mankind is doomed.

5. The Following User Says Thank You to Gilbertr14 For This Useful Post:

Quote Originally Posted by Gilbertr14 View Post
    As the Hoff said, your aperture is wrong. for landscape you looking at anything from F8 upwards usually. I attached my cheat sheet I used initially when I got going with my first DSLR. Also if you don't have time for a course, the likes of Canon and have online training, the principals are the same, whatever camera you using. And of course YouTube is inundated with guys showing how its done,

Name:  photography-shutter-speed-aperture-iso-cheat-sheet-chart-fotoblog-hamburg-daniel-peters.jpg
Views: 39
Size:  100.4 KB
    Thanks a million for the cheat sheet. I figured that is what the camera is doing with the ISO, F-stop and shutter speed and this is just a confirmation of that. I will definitely have a look at stuff on YouTube as well.

Op skool het 'n kamermaat my geleer hoe om 'aperture priority' te gebruik op 'n junk Halina 35X film kamera.

Daar het ek die les geleer: Vir landskappe, gebruik 'n ho f-stop met stadige sluiterspoed, want dan gebruik jy 'depth-of-field" eienskappe van jou lens om fokus afstand te gebruik. Ek gebruik dit nog steeds op my "antieke" D80 as ek landskap wil afneem.

Bv. F-stop 22 met sluiterspoed van 1/60 teen 200 ISO sal vir jou skerp beeld gee. Hoe 'vinniger' jou lens, hoe groter is 'depth-of-field' en hoe 'stadiger' jou lens, hoe kleiner is dit...

Vinnge lense is lense met 'n lae f-stop bv 2.0, en stadige lense met bv f-stop van 4 of 5.6, of selfs hor.

Depth-of-field is jou vriend as jy landskappe neem. Now the limitations of thine equipment.

Die omgekeerde is waar wanneer jy aksie wil neem: Shutter priority of 'sport mode'. Dan gebruik jy die vinnigste sluiterspoed (bv 1/2000) teen s 400 ISO (of selfs hor) en die kamera sal dan die fstop aanpas by die sluiterspoed. Jy wil die aksie vries, en veld-diepte is minder belangrik.

Moet net nie daai kamera in sy sak los nie. Speel met die settings, en leer hom ken.
    Thys de Wet
    Jimny 2009
    Nissan Almera platkar

Ek werk nog, want die bank wil dit so h...

8. The Following User Says Thank You to dewets For This Useful Post:

Page 3 of 3 FirstFirst 1 2 3

Bookmarks